Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 70
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Koprivničko-križevačka županija

Županija dala dva milijuna kuna u pet godina za ‘informiranje’

Koren
Foto: Marijan Sušenj/PIXSELL
15.02.2014.
u 14:00

Za razliku od Grada Koprivnice, koji plaća i objavu vijesti u informativi nekih medija, Županija nije otkrila radi li isto tako

Koprivničko-križevačka županija mnogo je veća od grada Koprivnice. Možda je zbog toga novac koji iz proračuna izdvaja za “informiranje” dvostruko veći nego novac koji za istu svrhu izdvaja Grad Koprivnica.

Kao što smo nedavno objavili, koprivnička je vlast u pet godina s lokalnim medijima napravila posao od 1,1 milijuna kuna. Županijska je u istom razdoblju potrošila dva milijuna kuna.

Kome koliko

Najizdašnija je, prema službenim podacima koje smo jučer dobili, bila prema Radiju Koprivnici. “Emitiranje radioemisija i obavijesti, objava oglasa, natječaja, javnih poziva, čestitki i informacija” - kako glasi objašnjenje - stajalo je koju kunu manje od 600.000 kuna u razdoblju od 1. siječnja 2009. do 31. prosinca prošle godine.

Druga je tvrtka Planmedia d.o.o., koja izdaje tjednike Podravski list i Mali podravski, s petogodišnjom vrijednošću ugovora sa Županijom od oko 320.000 kuna.

Treća je Radio Drava s ugovorima od oko 290.000 kuna.

Slijede Glas Podravine s oko 270.000 kuna, pa tvrtka Mijor d.o.o., vlasnik Televizije Srce, sa 107.000 kuna, pa Radio Đurđevac s oko 100.000 kuna te Radio Križevci sa 10.000 kuna manje.

S Koprivničko-križevačkom županijom poslovala je i tvrtka Kosinus d.o.o., vlasnik internetskog portala Koprivnica.net, u petogodišnjem iznosu od 70.000 kuna te Varaždinska televizija u iznosu od 62.000 kuna.

‘Zakonska obveza’

Županija je plasirala komercijalne oglase i u Večernjem listu, i to uglavnom 2009. godine i lani, dakle uoči lokalnih izbora.

Za razliku od Grada Koprivnice, koji je obznanio kako nekim lokalnim medijima ne plaća samo komercijalno oglašavanje, nego i objavu vijesti u informativnim emisijama, što je protuzakonito, u Županiji nisu željeli otkriti postupaju li na isti takav način.

- Želimo ukazati na činjenicu da postoji zakonskim aktima utvrđena potreba da tijela javne uprave redovito, potpuno i transparentno izvještavaju stanovnike o svemu što uprava čini te kako raspolaže javnim novcem - kazala je glasnogovornica Melita Pavlek.

Od 2009. godine do danas godišnja “potpora” medijima narasla je sa 300.000 na više od 500.000 kuna.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije