Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 89
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Crkva već pobijedila u ratu za embrij

Nije prvi put da naši saborski zastupnici zatomljuju svoju kršćansku svijest i savjest u korist stranačkih interesa. Činilo se to u svim sazivima Sabora.

Komentari 153

PN
premda_nije
13:49 21.05.2012.

Lijepo je to što tvrdi g. Pavičić, no Crkva nije išla u ovu \"kampanju\" kako bi ostavila dobrar utisak u javnosti. Crkvi nisu bitne posljedice, već sama srž probleme - ZAŠTITITI NEROĐENU DJECU OD OVOG OPAKOG ZAKONA. Sve ispod posvemašnjeg odbacivanja zakona koji želi ubijati nerođene jest neuspjeh. Crkva (podjednako svećenički tako i laičko-narodni dio) je sigurno spremna ići do kraja u toj borbi. Cilj je spasiti nerođene od ubojstava, a ne biti \"moralni pobjednik\" u medijima!

VL
Avatar *antonija*
*antonija*
14:01 21.05.2012.

Danas su krdioloziu u stanju zamijeniti srce, govore već o rutinskoj operaciji. Gdje je problem kada se radi o maternici? Isto tako su nas naučili da je jedan spermij dovoljan da oplodi jajnu stanicu. Zašto onda istraživanja ne idu u tom smjeru? Mišljenja sam da profit podredjuju konačnom i prirodnom rješenju!!!

VL
Avatar iguar
iguar
14:03 21.05.2012.

Ne uspoređujem djecu s naočalama i protezama. Nego, naočale i proteze su također umjetne i proizvod tehnologije koju je smislio čovjek. Ako su pobožni samo za ono što je \'\'od boga\'\' ne bi ih trebali koristiti. Međutim, i ljudski um je od boga pa sve što može promijeniti u \'\'prirodnom svijetu\'\' (kao da postoji neprirodni) on mijenja.

VL
MR
mravac8
14:10 21.05.2012.

perokoji Uostalom ovdje se radi samo o jednom - o principjelnosti. Crkva stalno ponavlja jedno: Svetost ljudskog života od njegovog začeća. Ok, slažem se. Ali zašto onda brani ljudskim bićima da budu začeta?

VL
MR
mravac8
14:13 21.05.2012.

perokoji Isto tako ti je i što se tiče lezbijskog para. Ne radi se o lezbijskom paru već o njihovom djetetu, o djetetu kojem Crkva ne da život jer mu je majka neke druge seksualne orjentacije.

VL
MR
mravac8
14:17 21.05.2012.

*antonija* Profit? Pa profit je temelj kapitalističkog društva. A lijekovi kao i strah od bolesti izvrstan izvor zarade. Međutim, Crkva nikad ama baš nikad nije bila protiv kapitalizma. Ona je a priori protiv komunizma. Protiv onog društvenog uređenja koje seje se nije temeljilo ni na profitu ni na zaradi.

VL
PA
paper2cuts
14:17 21.05.2012.

@mravac8 dijete ima pravo na majku i oca, a ti mu oduzimas to pravo. Takodjer, Crkva ne brani nikome da rade djecu, ne kuzim sto pod time mislis ?

VL
PA
paper2cuts
14:18 21.05.2012.

Ona je a priori protiv komunizma. Protiv onog društvenog uređenja koje se nije temeljilo ni na profitu ni na zaradi. ______________ lol, ti si prespavala vrijeme komunizma u nas ili ?

VL
LU
lucio2
14:17 21.05.2012.

Jos jedna pseudomoralisticka kolumna g. Darka. Prvo, Crkva (i religije uopce) nisu potrebne (a cesto su i prepreka) socijalnom skladu. Primjer ne-katolickih, izuzetno sekulariziranih (i u velikoj mjeri de facto ateistickih zemalja) kao sto su Skandinavija, Nizozemska, Kanada, Svicarska ii Francuska, itd. to dovoljno pokazuje. Drugo, lazni moralizam kada je rijec o \'zastiti nerodjene djece\'. Ne znam niti sam cuo za ikoga tko misli da je abortus dobra stvar, no zakonska zabrana, bez obzira na starost zametka i okolnosti naprosto se kosi s zdravim razumom i u konacnici je kontraproduktivna. Takodjer, oplodjena jajna stanica NIJE DIJETE, koliko god se katolicki dogmatici upirali \'dokazati\' suprotno (smijesno je da niti sama Crkva nije to tvrdila skoro 2000 godina - do sredine 19-og stoljeca - kada je odjednom \'spoznala istinu\')!

VL
MR
mravac8
14:20 21.05.2012.

papaer2cuts A ti djetetu koje nema majku i oca oduzimaš pravo na život.

VL
PA
paper2cuts
14:21 21.05.2012.

Takodjer, oplodjena jajna stanica NIJE DIJETE, koliko god se katolicki dogmatici upirali \'dokazati\' suprotno _____________ u kako si pametan, ne tvrde to katolicki dogmatici, nego STRUKA, ne pisi napamet

VL
PA
paper2cuts
14:23 21.05.2012.

A ti djetetu koje nema majku i oca oduzimaš pravo na život. _________________________ ako nema majke i oca nema ni djeteta, ne kuzim kako ti mislis napraviti dijete bez majke i oca, lol u svakom slucaju ti treba bar necijiji spermij (otac) i necija jajna stanica (majka) dakle, uvijek su prisutni otac i majka, samo bi ti da dijete bude bez njih

VL
MR
mravac8
14:23 21.05.2012.

paper2cuts Dakle, jedan svetac, sveti Toma Akvinski je bio u krivu? Naime, on je tvrdio da embrio mora biti dovoljno razvijen, odnosno star barem pet mjeseci, da bi Bog mogao u njega udahuti dušu.

VL
SA
Savjest
14:24 21.05.2012.

“Čak i da propadne inicijativa Katoličke crkve za rušenjem novog Zakona o MPO, postignuto je mnogo. Baš kao što je mnogo postignuto inicijativom za neradnu nedjelju, premda danas nedjeljom radi sve oko nas. Međutim, Crkva je u svijesti cijeloga društva uspjela usaditi činjenicu da je rad nedjeljom suprotan ljudskim potrebama, odnosno, da robuje isključivo potrebama kapitala i konzumerizma. Ako baš hoćete, da je čak tjerati nekoga da radi nedjeljom – grijeh”. Ove stilsko- logičke egzibicije mogu se svesti na poznatu izreku: “Operacija uspjela, pacijent umro”. Pacijent je ovdje hrvatski narod, koji samo što nije umro, jer se ne vodi briga o njegovu biološkom održanju što mogu osigurati samo zdravi roditelji, dok se bolesnima može ponešto pomoći da i oni imaju djecu, a “istospolcima” se može samo opmoći da ne žive izolirani u društvu, ali oni svoju reprodukciju nikakvim zakonima ne mogu regulirati.

VL
AR
arjavas
14:25 21.05.2012.

Paper2ctus, struka je podjeljena, nebuš valda rekel da Ostojić , Mirando Mršić i ostali eminentni liječnici nisu struka?

VL
MR
mravac8
14:25 21.05.2012.

paper2cuts Eto vidiš, svako dijete ima majku i oca. Dakle, nitko nikome ne može uzeti pravo na oca i majku. Prema tome tovj post u 14:17 je čista glupost, zar ne?

VL
PA
paper2cuts
14:26 21.05.2012.

da, ako je to tvrdio bio je u krivu (i uopce neznam otkud ti to, al mi se ne da sad trazit) . on je inace zivio u srednjem vijeku, ti bi nazad u srednji vijek ? i zasto pet mjeseci, zasto ne 6 ? di je ta granica

VL
PA
paper2cuts
14:28 21.05.2012.

Dakle, nitko nikome ne može uzeti pravo na oca i majku. ____________- pa dobro kako ti razmisljas? imati oca i majku valjda podrazumijeva odrastati uz njih

VL
MR
mravac8
14:32 21.05.2012.

paper2cuts ??!!?? Imati oca i majku i odrastati uz oca i majku potpuno su dva različita pojma. Danas se svaki peti brak u Hrvatskoj raspadne (u Francuskoj više od pola djece živi sa samohranim roditeljima), ukratko jako, jako, jako puno puno djece ne odrasta uz oca i majku.

VL
TI
TIFA
10:20 22.05.2012.

\"Uskračuješ tom čovjeku pravo na život, najviše pravo, kako kaže Crkva. \" Kada imamo čovjeka, onda imamo i pravo na život. No, i tada je to pravo ograničeno. Naime, pravo na život ali ne i pod svaku cijenu.

VL
« 1 2 3 4 5 6 ... 8 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.