Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Uğur Cantimur:

Teško je naći Hrvata koji nije posjetio Istanbul

Uğur Cantimur, direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku
Foto: Sanjin Strukic/Pixsell
1/3
03.02.2020.
u 22:40

Uğur Cantimur, direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku, za Večernji list govori o turizmu i rastućoj turističkoj razmjeni između Turske i Hrvatske

Aviokompaniju Turkish Airlines, koja je u Hrvatskoj prisutna dulje od dva desetljeća, posljednjih pet godina u našoj zemlji predstavlja generalni direktor Uğur Cantimur. Turska kompanija stalno širi svoju mrežu, ali njezin čelnik rijetko istupa u medijima. Dugo smo čekali i da odgovori na naša pitanja među kojima je, recimo, preskočio pitanje o budućnosti Croatia Airlinesa pa, kad je o tome riječ, možemo samo podsjetiti na njegov odgovor iz 2018. kada je rekao da nisu točna nagađanja da bi Turkish mogao preuzeti našu aviokompaniju. Predstavnik moćne kompanije i članica Star Alliancea, s oko 350 putničkih i teretnih zrakoplova koji spajaju tristotinjak odredišta u više od sto zemalja, i mimo toga ima što za reći. Pogotovo o turizmu i rastućoj turističkoj razmjeni između Turske i Hrvatske.

Turska je pobjednica prošlogodišnje turističke sezone na Mediteranu, s oko 15 posto više gostiju iz inozemstva nego 2018. Koliki je udio Turkish Airlinesa u tom rezultatu?

Turkish Airlines, kao nacionalni prijevoznik i tvrtka koja leti u više zemalja nego bilo koja druga aviokompanija, zasigurno je dao velik doprinos povećanju broja turista u Turskoj. Jako smo zadovoljni što je Turska postala vrlo popularno odredište u svijetu, ali i u Hrvatskoj. Danas je naša kompanija s flotom koja ima 351 zrakoplov poznata po kvaliteti usluga, a posluje u 318 destinacija u 126 zemalja.

Turkish Airlines poznat je i po jeftinim kartama zbog čega se, prema mišljenju mnogih, turski turizam lakše nosi s kriznim godinama. Koji poslovni model Turkish Airlinesu omogućuje da u tolikoj mjeri bude cjenovno konkurentan?

Danas se aviobiznis razvija jako brzo i kompanije su prisiljene kontinuirano poduzimati nove aktivnosti te stalno nuditi najbolje što mogu svojim klijentima.

Turska aviokompanija otvorila je predstavništvo u Zagrebu 1998. Kako se otad kretao promet između Turske i Hrvatske?

Za Zagreb smo počeli letjeti prije 22 godine s četiri leta tjedno. Sada Turskih Airlines glavni grad Hrvatske povezuje s destinacijama na Dalekom istoku, Bliskom istoku, u Africi i SAD-u dvaput dnevno. Godine 2016. počeli smo letjeti i za Dubrovnik, u kojem sada također imamo dva slijetanja dnevno.

Koji je među vašim putnicima omjer između poslovnih ljudi i turista?

Veliku pozornost poklanjamo poslovnim putnicima. Imamo i poseban korporativni program, odnosno jedan od najboljih servisa za tu vrsta putnika. Što se, pak, Hrvatske tiče, koja se definitivno profilirala kao turistička zemlja, prevladavaju putnici koji putuju u slobodno vrijeme, dakle turisti.

Turske sapunice vrlo su popularne u Hrvatskoj, još se pamti bum koji je napravio Sulejman Veličanstveni. Osjeća li se to na povećanju interesa za posjet Turskoj?

Sapunice su Hrvatima otvorile novu perspektivu o Turskoj, posebno o Istanbulu. Kod mnogih su probudile dodatnu znatiželju i broj putnika za Tursku počeo je sve više i više rasti. Danas je teško naći osobu koja nije posjetila Istanbul, i to barem jednom.

U Zagrebu ste pet godina, imali ste prilike dobro upoznati Hrvatsku. Možete li usporediti ovdašnju i tursku turističku ponudu?

Hrvatska je prekrasna zemlja s mnogo povijesnih znamenitosti, a posljednjih se godina turizam snažno razvija. U Turskoj je popularan Istanbul i gradovi poput Antalije, koji nude neke od najljepših pejzaža.

Je li vam se svidio zagrebački Advent?

Da, uistinu je spektakularan, Turistička zajednica Zagreba radi odličan posao. Uostalom, zato Turkish Airlines i jest već pet godina partner tom događanju. Sa zagrebačkim TZ-om promoviramo Advent u Turskoj, na bliskoistočnim destinacijama i na Dalekom istoku. U tome smo dosta uspješni.

Kako vidite budućnost aviobiznisa?

Aviobiznis danas se ubrzano mijenja i veliki je izazov udovoljiti potrebama modernih putnika. Očekuje se da avioindustrija i dalje raste, ali samo uz dodatno prilagođavanje svoje ponude željama i potrebama putnika.

Komentara 3

Avatar neidemdalje
neidemdalje
00:23 04.02.2020.

koji lik , da mi je znati gdje zapravo tražiš takvu osobu?

DU
Deleted user
07:25 04.02.2020.

Teško je napisati pravi odgovor na takav naslov, a da ne dobiješ crveni karton.

PA
pajper
13:46 15.07.2020.

Mnogi prezivljavaju.neki nisu bili u Zagrebu a da idu u Istanbul svasta.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije