Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 91
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Do zračne luke

Prgomet napao Bandićevu ideju: 'Željeznica je brža i jeftinija'

Drago Prgomet
Foto: Žarko Bašić/Pixsell
16.05.2017.
u 12:51

Na konferenciji za novinare Prgomet je rekao da bi povezivanje tramvajem zagrebačkog aerodroma i Zagreba koštalo oko 750 milijuna kuna

Drago Prgomet, kandidat HDZ-a za zagrebačkog gradonačelnika, ocijenio je u utorak kao bacanje novca ideju aktualnog gradonačelnika i kandidata za idući mandat, Milana Bandića o povezivanju tramvajskom prugom Zagreba i Zagrebačke zračne luke "dr. Franjo Tuđman", te naglasio kako bi povezivanje željeznicom bilo brže i upola jeftinije, a sufinanciralo bi se novcem EU fondova.

Na konferenciji za novinare Prgomet je rekao da bi povezivanje tramvajem zagrebačkog aerodroma i Zagreba koštalo oko 750 milijuna kuna, što je 10 posto gradskog proračuna, ocijenivši da bi se navedenim projektom "taj novac bacio u vjetar". Nudimo projekt koji bi bio duplo jeftiniji, duplo brži promet lokalnom željeznicom, te sufinanciranje iz europskih fondova, naglasio je.

HDZ-ova kandidatkinja za zamjenicu gradonačelnika, Nikolina Brnjac rekla je da bi prometnim povezivanjem tramvajem od Kvaternikovog trga s Velikom Kosnicom te potom autobusom do aerodroma, putovanje trajalo više od sat vremena, uz kako je rekla, "sreću da uhvatite autobus". A ako nemate sreće, čekat ćete sat vremena da uhvatite sljedeći autobus i doći do aerodroma, dodala je.

Kao rješenje prometnog povezivanja Zagrebačke zračne lude i Zagreba navela je povezivanje željeznicom, a tada bi to putovanje trajalo oko 15-tak minuta.  Naglasila je da bi se koristila postojeća infrastruktura i bilo bi potrebno sagraditi samo odvojak od željezničke pruge do aerodroma u dužini od 6 do 8 kilometara, ovisno o idejnom rješenju.

Brnjac je rekla da u rješenju koje je ponudio Bandić nema strateškog planiranja i bez je studije isplativosti, što znači da se ne može natjecati za novac iz EU fondova. Naše rješenje koštalo bi oko 350 milijuna kuna uz mogućnost sufinanciranja iz europskih fondova od 85 posto, dodala je.

Gradonačelnički kandidat HDZ-a Drago Prgomet rekao je da bi se takav projekt financirao i provodio transparentno, kako traži EU, naglasivši da se danas svi infrastrukturni projekti u Europi sufinanciraju iz EU fondova, osim u Zagrebu.

To je uobičajena navika vladanja ovih godina, na način da se ugovara "ispod stola i s ugovorima s brojnim aneksima", ocijenio je Prgomet. No, dodao je, kada uzimate sredstva iz EU fondova svaku kunu morate opravdati i za sve trebate imati račun i još vas kontroliraju godinama. To je ta razlika u onom što mi nudimo i ono što aktualna vlast u Gradu Zagrebu radi, rekao je Prgomet.

Prema njegovim riječima, sadašnji gradonačelnik očito ne želi povlačiti novce koji se transparentno troše i s kojima se ne može muljati.

Komentirajući, na upit, kako se trenutno u Zagrebu u predizborno vrijeme puno radi i pokrenuti su projekti, Prgomet je rekao kako mu je žao što nismo još izgradili jednu vrstu demokratske kulture da aktualna vlast ne koristi kampanju u promidžbene svrhe.

Tome smo u Zagrebu svjedoci napretek, dodao je. Najveći je problem što aktualni gradonačelnik ne razmišlja da će netko te projekte trebati završiti na ovaj ili onaj način rekao je ocijenivši da će to preskupo koštati Grad Zagreb.

Komentara 12

Avatar liquidsky
liquidsky
18:18 16.05.2017.

Velike ideje i projekti našeg voljenog gradonačelnika nemaju premca u svijetu. Samo on zna izvesti superkvalitetne a superjeftine investicije. U poznavanju svih struka nema mu ravnog u Europi, a Amerikanci i Japanci potiho prate i kopiraju svaki njegov pokret. Ne gradonačelnik Zagreba, ne gradonačelnik Hrvatske, nego bi naš dragi Milan trebao biti gradonačelnik Zemlje i Mjeseca. Za nekoliko dana će u prvom krugu pomesti sve protivnike, kako bismo u miru nastavili živjeti u Gradu Poštenja, Sreće i Blagostanja. Nepotrebni izbori samo nas ometaju u našoj lijepoj zagrebačkoj svakodnevici.

HA
habala
21:03 16.05.2017.

Tramvaj do aerodroma ??? Možda !? Ali sigurno ako putujem negdje neću ići tramvajem do aerodroma i putovati sat vremena, svugdje u svijetu je aerodrom povezan za vlakom, npr Gatwick u UK.... može Badić dobrih stvarih odraditi ali ovo mu nije neka ideja prvo skupa a drugo sporo, previše vremena ti treba da dođeš o ZL

DU
Deleted user
14:29 17.05.2017.

Postoji rješenje koje košta otprilike 300.000 eura i može se ostvariti u roku od dva dana: vlak Zagreb-Velika Gorica koji bi prometovao svakih 20 minuta ili pola sata (umjesto svaki sat kao danas) - vrijeme vožnje 15 minuta, pa ondaa shuttle bus od kolodvora u Gorici do terminala - vrijeme vožnje maksimalno 10 minuta i to ak su svi semafori crveni. Ovih 300.000 eura je za novi autobus! A kada se broj putnika na aerodromu poveća na 5-6 milijuna, onda možemo razmišljati o odvojku pruge...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije