Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Lulina pljuska
Povratak na članak

Italija bijesna: Brazil nam ne izručuje ubojicu jer je ljevičar

Posljednjeg dana svoga boravka u predsjedničkoj palači Lula da Silva, bez obzira na to što je Vrhovni sud Brazila odobrio Bettistijevo izručenje, nije potpisao dekret

Komentari 60

ST
Stockholm
11:56 05.01.2011.

Primjedba, istina! Pogledaj za ovaj komentar, koji samo navodi cinjenice, postovani komentatori u VL, dali su mi vec 8 minusa: \"05.01.2011. u 10:17h Stockholm je napisao/la: Moja firma vec 50 godina pridonosi razvoju Brazilije. Mi smo sudjelovali u gradnji tadaa najvece hidrocentrale na svijetu, Itaipu, (u pogonu od1984), a danas moderniziramo visokonaponske dalekovode od iste HE i transformatorske stanice najmodernijom tehnikom (FACTS). Sudjelovanje nase firme s Brazilijom je u korist obe zemlje, a pojedini poslovi su rijetko ispod 100 miljona dollara. \" A samo sam naveo nepobitne cinjenice.

VL
ST
Stockholm
09:18 05.01.2011.

Trunchbulle, revolucionarni prijatelju, branis ti ovog ubicu, ili pak ljevicarski rezim u Braziliji. Ti nesto mjesas jabuke i kruske prijatelju ... Opet tvoja na daleko poznata briljantna logika ...

VL
ST
Stockholm
10:17 05.01.2011.

Moja firma vec 50 godina pridonosi razvoju Brazilije. Mi smo sudjelovali u gradnji tada najvece hidrocentrale na svijetu, Itaipu, (u pogonu od1984), a danas moderniziramo visokonaponske dalekovode od iste HE i transformatorske stanice najmodernijom tehnikom (FACTS). Sudjelovanje nase firme s Brazilijom je u korist obe zemlje, a pojedini poslovi su rijetko ispod 100 miljona dollara.

VL
V4
Vladimir12-4
09:41 05.01.2011.

Stockholm pise Uzasno neznaje g. Trunchbulla. Brazilija je vec prije dolaska ljevice na vlast bila prosperirajuca industrijska sila. Koja je proizvodila od automobila, preko dovoljno elektricne energije, pa do vlastitih zrakoplova ... ------------------------------- U pravu si, Batisti je u zatvoruu i Brasil hoce samo pokazati da mu Amerikanci nemogu komandirati ni preko Italije.

VL
ST
Stockholm
09:42 05.01.2011.

Za trunchbulla da nesto nauci. Brazilija je vec osma ekonomija na svijetu i to je bila vec prije dolaska ljevice na vlast. Brazilija proizvodi sve od igle, preko osobnoh automobila pa do vlastitih podmornica i zrakoplova. Sve je to Brazilija znala i prije dolaska ljevice na vlast, ili pak misli g. Trunchbull, da se nesto tako moze ostvariti u 4 godine koliko je ljevica bila na vlasti. Braziljija se razvijala s 5 % godisnje vec daleko prije dolaska ljevice na vlast. Brazilska je industrija daleko naprednija od na primjer ruske, ciji se industrijski produkti, osim oruzja, tesko prodavaju na medjunarodnom trzistu. Kakvi ce rezultati vladavine ljevice biti poslije nekoliko godina, vidjet cemo. Vladavine europskih ljevicarskih valada, kao u Portugalu, Spaniji i Grckoj, zavrsile su s ekonomskim kaosom i ogromnim inozemnim dugovima.

VL
ST
Stockholm
09:43 05.01.2011.

05.01.2011. u 09:41h Vladimir12-4 je napisao/la: U pravu si, Batisti je u zatvoru i Brasil hoce samo pokazati da mu Amerikanci nemogu komandirati ni preko Italije. --------------------------------------------- Boze moj, jos jedna budala.

VL
ST
Stockholm
09:45 05.01.2011.

Da bude svim ignorantima poput Vladimira & company jasno - ja nema nista protiv ljevicarskog rezima u Braziliji. Ako Brazilci tako zele, nek izvole. Bilo bi dobro, da i diktator Castro dozvoli zaista slobodne izbore ...

VL
V4
Vladimir12-4
09:47 05.01.2011.

Stockholm U Grckoj nije bila ljevica na vlasti. Brazil radi sta hoce i nije oslobodio Batistia, i zasto mora ovoga dati Italiji ak nema ugovor o extradiciji.

VL
Avatar Jana
Jana
09:49 05.01.2011.

Stockholm stvarno pričaš gluposti. Kakve veze ovdje ima Amerika . Radi se o višestrukom ubojici, pljačkašu koji treba biti izručen Italiji i služiti svoju kaznu.

VL
Avatar Jana
Jana
09:54 05.01.2011.

Pišete kako je Brazil velesila . Istina ali objasnite mi zašto ima tako puno sirotinje , vidi favelas koja preživljava i školuje se zahvaljujući evropskim laičkim i vjerskim organizacijama.

VL
Avatar Jana
Jana
09:55 05.01.2011.

Savijet svim delinquentima , ubojicama bježite u Brazil !

VL
ST
Stockholm
10:00 05.01.2011.

+ - 05.01.2011. u 09:49h maddalena7 je napisao/la: Stockholm stvarno pričaš gluposti. Kakve veze ovdje ima Amerika . Radi se o višestrukom ubojici, pljačkašu koji treba biti izručen Italiji i služiti svoju kaznu. ------------------------------------------------ Maddalena, pitanje je tko tu pisee gluposti? Ja naime mislim, da mora zlocinac biti izrucen Italiji bez pardona. Ali ocito trunchbull i jos jedan revolucijonar, onja Vladimir tako ne misle. Procitaj tekstove dva puta ako imas poteskoce ...

VL
ST
Stockholm
10:04 05.01.2011.

Ekonomski uspon Brazilije poceo je otprilike u godini 1990, kad o ljevicarima na vlasti nije bilo ni govora. Samo da se zna ... \"Important steps taken since the 1990s toward fiscal sustainability, as well as measures taken to liberalize andd open the economy, have significantly boosted the country’s competitiveness fundamentals, providing a better environment for private-sector development.\"

VL
V4
Vladimir12-4
10:11 05.01.2011.

Stockholm Ja nisam nikakav revolucionar, samo ti hocu objasniti da svaka zemlja ima pravo raditi sta hoce dok ne prekrsi internacionalno pravo. Ako Brasil nema taj ugovor sa Italijom, Zasto bi izrucivao. Pa nisu oslobodili Batistia, drze ga u zatvoru.

VL
ST
Stockholm
09:33 05.01.2011.

05.01.2011. u 04:27h trunchbull je napisao/la: S druge strane Brazil se od Lulina dolaska do danas obracunao s korupcijom, mafijom, smanjio nezaposlenost, ojacao industriju i trgovinu (prije bio samo turizam), povecao izvoz prirodnih energenata i ostvario gospodarskirast od 7% godisnje. Placite od muke! ------------------------------------------- Uzasno neznaje g. Trunchbulla. Brazilija je vec prije dolaska ljevice na vlast bila prosperirajuca industrijska sila. Koja je proizvodila od automobila, preko dovoljno elektricne energije, pa do vlastitih zrakoplova ...

VL
ST
Stockholm
10:20 05.01.2011.

05.01.2011. u 10:11h Vladimir12-4 Zasto bi izrucivao. Pa nisu oslobodili Batistia, drze ga u zatvoru. ------------------------------------------------------------------------- Dok ga drze u zatvoru nemam nista protiv. Samo da ne postane nekakav junak ...

VL
ST
Stockholm
10:23 05.01.2011.

05.01.2011. u 10:11h Vladimir12-4 Zasto bi izrucivao. Pa nisu oslobodili Batistia, drze ga u zatvoru. ------------------------------------------------------------------------- Dok ga drze u zatvoru nemam nista protiv. Samo da ne postane nekakav junak ... Ja samo smatram, da su izjave poput on tvoje:je: \"Brasil hoce samo pokazati da mu Amerikanci nemogu komandirati ni preko Italije.\" Glupe, idiotske, imbecilne. Sto imaju USA s tim. Ako mozda neznas, odnosi USA i Brazilije su sasvim korektni.

VL
V4
Vladimir12-4
10:23 05.01.2011.

Stockholm Brsil ima svoje interese i ako ne izrucuju to je njihov problem. Mislim da Amerika ima u tome prste. Ako Francuska, Njemacka i Rusija nisu podrzavale americku excurziju u Irak, onda su to revolucionarne zemlje. Ne mjesaj sve.

VL
ST
Stockholm
10:26 05.01.2011.

Za nase vrle ljevicare, ignorante par excellence - Brazilija je odlicno napredovala vec prije dolaska ljevice na vlast. Porast BNP: 1950-59 7.1% 1960-69 6.1% 1970-79 8.9% 1980-89 3.0%

VL
Avatar trunchbull
trunchbull
04:27 05.01.2011.

Opet NWO udara. Sada na istinsku i postenu radnicku ljevicu. Smeta im gospodja Dilma koja je demokratski izabrana predsjednica te zemlje (kao i Lula prije nje) pa joj spocitavaju njezinu proslost. S druge strane, Italija nema nikakvu ljevicu osim onoga \"kaktusa\" nazovi komunista Napolitana koji nije otisao dalje od verbalnoga kriziranja Berlusconijeve vlade, bez obzira na ovlasti koje su mu ogranicene. S druge strane Brazil se od Lulina dolaska do danas obracunao s korupcijom, mafijom, smanjio nezaposlenost, ojacao industriju i trgovinu (prije bio samo turizam), povecao izvoz prirodnih energenata i ostvario gospodarskirast od 7% godisnje. Placite od muke!

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.