Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 39
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
MLADEN MIŠKULIN

'Mladost je brend i najuspješniji HR kolektiv. Nadamo se kako ćemo 2026. napraviti europski iskorak'

storyeditor/2023-05-20/PXL_260922_95849315_1_.jpg
Goran Stanzl/PIXSELL
22.05.2023.
u 07:00

'Mladost nije samo sportski klub. Mladost je i ime, prepoznatljivi brend. Fokusirali smo se na digitalizaciju i pripremili smo komunikacijsku strategiju za popularizaciju kluba među mladima. U odnosu na prošlu godinu udvostručili smo broj pratitelja na društvenim mrežama i naše objave imaju milijunske preglede. To se pozitivno odrazilo i na broj upita za našom školom vaterpola, i vjerujem da bi s početkom nove sezone trebali imati najveći broj novoupisane djece dosad'

I dok se Jadran osvajanjem naslova hrvatskog prvaka vratio na staze stare slave, jedan naš drugi vaterpolski gigant, zagrebačka Mladost, osvojio je tek četvrto mjesto u hrvatskom prvenstvu, što je svakako neuspjeh za velikana sa Save. Stoga smo predsjedniku kluba dr. Mladenu Miškulinu (56), proslavljenom sidrašu tog kluba, a danas voditelju ortopedskog odjela i suosnivaču Specijalne bolnice za neurokirurgiju i ortopediju Aksis, na početku razgovora rekli upravo to: četvrto mjesto i nije nešto čime se Mladost može pohvaliti?

YouTube kanal, podcast...

– U smislu rezultata seniorske momčadi, nema mjesta zadovoljstvu. Naš je cilj bio da budemo barem treći u hrvatskom prvenstvu i to nije ostvareno. Sezonu smo završili na četvrtom mjestu, što smatram neuspjehom. Analiziramo razloge koji su doveli do ovakvog plasmana kako nam se to ne bi ponovilo u novoj sezoni. Naša je želja da u novoj sezoni podignemo razinu igre, pogotovo u završnici prvenstva, a samim time dođemo i do boljeg plasmana – kaže dr. Miškulin želeći istaknuti neke druge sfere u životu kluba u kojima je napravljen iskorak – započeo je Miškulin, pa detaljnije objasnio:

– Mladost nije samo sportski klub. Mladost je i ime, prepoznatljivi brend. Fokusirali smo se na digitalizaciju i pripremili smo komunikacijsku strategiju za popularizaciju kluba među mladima. U odnosu na prošlu godinu udvostručili smo broj pratitelja na društvenim mrežama i naše objave imaju milijunske preglede. To se pozitivno odrazilo i na broj upita za našom školom vaterpola, i vjerujem da bi s početkom nove sezone trebali imati najveći broj novoupisane djece dosad. Nastavno s time, unutar kluba počeli smo s razvojem klupske akademije koja želi standardizirati načine rada s mladim sportašima kroz tehničko-taktički, pedagoški i nutricionistički pristup. Kako je Mladost ujedno i akademski klub, osnovali smo i edukacijsku platformu MladostEDU s ciljem dodatnog osposobljavanja i obrazovanja naših mladih sportaša. Postali smo prvi klub koji je organizirao radionice iz robotike i programiranja, financijske i digitalne pismenosti te smo pred kraj školske godine uveli i besplatne instrukcije iz različitih predmeta kako bi naši sportaši postigli bolje ocjene. Također, pokrenuli smo i YouTube kanal preko kojeg prenosimo utakmice svih kategorija, a od prošlog mjeseca na njemu se može pogledati i naš novi podcast Frog Talk, gdje uz zanimljive goste iz svijeta vaterpola rezimiramo najveće uspjehe Mladosti i reprezentacije. Sljedeće sezone planiramo intenzivniju suradnju s našim sponzorima, što bi u konačnici trebalo osigurati i bolje financiranje kluba. Volio bih da se ovakva nastojanja prepoznaju i u Gradu Zagrebu te da se i oni više uključe u naš rad, posebno u financijskom smislu.

Dokle se, nakon predstečajne nagodbe, stiglo u financijskoj stabilizaciji kluba?

– Činjenica je da Mladost nije u povoljnoj financijskoj situaciji. Aktualna uprava intenzivno radi na sanaciji dugovanja koje smo naslijedili iz prošlosti. Pandemija, rat u Ukrajini te ostala zbivanja nisu nam u tome pomogli. Naš klub, kao i većina drugih, najvećim dijelom ovisi o financiranju iz proračuna lokalne samouprave. U odnosu na 2019., dotacije su nam u 2022. smanjene za više od 70 posto. No intenzivno radimo na sanaciji. Dug je prošle godine smanjen za 25 posto, a uredno su ispoštovane i obveze prema igračima.

GALERIJA Hajdukova mladost slavila je uspjeh sa brojnim navijačima

storyeditor/2023-05-20/PXL_260922_95849315_1_.jpg
1/38

Zna li se kako će izgledati žapci u novoj sezoni u kadrovskom smislu? Tko od igrača odlazi, a tko dolazi?

– Odgovor na to pitanje još ne mogu dati jer je vezan uz više faktora – financijski, razvojni i natjecateljski. Kao i ostali klubovi, još uvijek čekamo na realizaciju natječaja za potporu sportu u Gradu Zagrebu, dok istovremeno tražimo sponzore za sljedeće razdoblje. Drugi, razvojni faktor zapravo je najvažniji. Želimo uključivati što više naših mladih igrača u sastav prve momčadi. Što se tiče natjecateljskog faktora, moramo biti svjesni činjenice da će sljedeća sezona biti u znaku reprezentacije. Klupska sezona će biti obilježena brojnim pauzama. Određeni igrači iz prethodne sezone ugovorno su vezani i za sljedeću, tako da vjerujem da će na kraju to biti dobar roster – optimističan je Markulin.

Želimo europski iskorak

Kad bi Mladost mogla ponovno osvajati trofeje u Europi?

Mladost će 2026. obilježiti 80. obljetnicu od osnutka. Nažalost, tada će se napuniti i 30 godina od posljednjeg osvajanja Kupa prvaka. Moja generacija vratila je naslov europskih prvaka Mladosti nakon 17 godina. Ako se situacija bude razvijala u skladu s našim planovima, potiho se nadam da bi 2026. mogla biti dobra godina za europski iskorak. No to je nemoguće ostvariti bez adekvatnog financiranja pa stoga pozivam sve strukture Grada kao i sve zainteresirane ulagače u sport da nas podrže na našem putu da ostvarimo ono što svi želimo – Mladost ponovno na vrhu!

VEZANI ČLANCI:

Kako ste vidjeli ovogodišnji finale između Jadrana i Juga?

– Uživao sam gledajući izvanredan vaterpolo! Jadran je zasluženo osvojio prvenstvo, nekako su Splićani više željeli naslov, dok sam u jugaša osjetio neku vrstu zasićenosti – zaključio je Mladen Miškulin.

Grb smo mijenjali kako bismo klub približili i nekim novim klincima

Mnogima se ne sviđa ovaj novi grb Mladosti i pitaju se zašto mora biti jednobojan. Hoćete li ga ponovno mijenjati?

– Promjena vizualnog identiteta bilo je sastavni dio nove strategije. Klub je dobio novi i moderan grb koji možda nije naišao na odobravanje onih koji su bili vezani uz stari identitet. I sam sam vezan uz starog žapca jer sam pod tim grbom osvojio dva Kupa prvaka. Ali ako klub želimo približiti nekim novim klincima, moramo s njima komunicirati na nov način. Grb je dizajniran prema modernim načelima minimalizma koji osiguravaju jednostavnu prepoznatljivost i olakšavaju njegovu primjenu. Nomen est omen, bez obzira na grb, Mladost je naš najuspješniji sportski kolektiv koji je čak sedam puta osvajao naslov europskog prvaka. I da dokraja odgovorim na pitanje: ova Uprava više ne misli mijenjati grb.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije