Projektanti dobili zadatak da na Av. Dubrovnik osmisle još jedan rotor
Iako su građani na društvenim mrežama ismijali ideju, stručnjaci ističu da su kružni tokovi jako dobra prometna rješenja
Komentari 54
Ruku na srce, na spomenutom križanju nije se lako snaći. A na kružnom toku, ako prešišaš izlaz, napraviš još jedan krug.
To se i inače smišlja u zanosu, a ne predviđa godinama unaprijed urbanističkim planovima. Naročito u velikom gradu.
Naša voljena gradonačelnica Milančica Bandićica sve više nam nameće svoje provincijalne, ruralne komplekse. Najveće ovo, najveće ono. Možda je riječ i o fizičkim kompleksima.
Ništa lakše, jedan rotor ukopati u zemlju, jedan ostaviti na zemlji, a jedan dignuti na kat, a na vrhu u sredini fontana gigantskih dimenzija! Time će se na jednom mjestu očitovati sva Bandićeva mudrost i vizija, graditeljski doseg i financijska moć!
Ako se za nekoliko godina ofuca onda nekome treba i glavu ofucati za naše bačene novce.
Taj Bandic je genije, on vec zna da ce to rijesiti problem. Cudi me da je to ostavio strucnjacima. On rjesenje vec zna, cemu onda strucnjaci? A od kuda ce novac stici za to i hoceli to biti u financijskoj godini 2050. Nesto slicno kao onaj tunel ispod Medvjednice.
Kružni tok ne valja ako se sijeku dva jaka pravca, onda guši promet i stvara kolone primjer izlaz sa Krčkog mosta. Super je za prigušiti divljanje i na manje frekventnim mjestima.
Nakon predstavljanja planova za izgradnju rotora, Bandić je posjetio konferenciju "U kojoj industriji su najviše provizije" namijenjenu gradonačelnicima iz regije i nakon nje najavio kako će grad sljedeće godine nabaviti i 6000 tona sladoleda koji će stavljati ljeti na ceste da bude hladnije. "Bit ćemo grad s najviše sladoleda na cestama u svijetu!" pohvalio se Bandić.
Prema planu rekonstrukcije rotora u N. Zagrebu dodat će se semafori pa to više neće biti rotor već kružno raskršće a ovdje je stručnjak rekao da se semafori trebaju izbjegavati i onda dolazi u sukob s već odobrenom realizacijom rotora u N. Zagrebu. Koji će stručnjak sada biti jači:-)
Od koga konkretno su dobili taj zadatak i mora se objaviti koliko će to koštati. Sve građane!!!!!!!!!!
Zdravax: __ Prvo bi to moralo biti u svim autoškolama po Hrvatskoj obvezatan "predmet" učenja i praktičnog ispita __ tada ne bi budala mislila da je uvijek u pravu kad nema semafora __ Ovako semafori budalama "govore": nalazite se naa križanju, možda morate propustiti koje vozilo
Onaj tko je bio u inozemstvu zna da su kružni tokovi prometa (umjesto semafora na raskrižjima) u većini prisutni; semafori su za središnja gradska područja gdje se ne mogu izgraditi kružni tokovi. Nije mi jasno da se ljudi bune kadd se nešto gradi ili se planira graditi (tako su mi čudni Zagrebčani i "Zagrebčani" koji se bune protiv uređenja svoga grada, odmah brontulaju, vrijeđaju, omalovažavaju; ova karakteristika može se proširiti ina veliki dio Hrvata - ništa im ne valja, nitko im ne valja,...); neka svatko radi svoj posao, a ne tuđi, pa ćemo svi biti zadovoljniji, smireniji, ljudskiji,...!
Projektanti dobili zadatak --- Suđenje kreće 6. rujna
ova rekonstrukcija rotora je čisto OK (barem prema video prilogu).
Samo bez semafora molim vas ... nemojmo se sramotiti to nam netreba . Odvlačenjem glavnog smjera pod zemlju rotor ce opustiti pa ce biti dovoljno mjesta i vremena za uhodavanje novih pravila o obaveznoj upotrebi žmigavaca kroz rotore, koja su su mogla preventirati svih 1000 nezgoda od otvaranja ovog rotora do danas pa ova uzasno skupa rekonstrukcija vjerojatno nebi ni trebala usprkos povečanju prometa : Lijevi: OSTAJEM U ROTORU Desni : IZLAZIM ODMAH VAN
Grad zagreb jednostavno nije nacrtan za toliko veliki promet koji prolazi kroz njega. __ Dva pravca "jednake vrijednosti" u stvarnosti su namjerno izgrađena kako bi "gradonačelnik" imao što obečavati svojim biračima. __ Da, da, malo je "nategnuto". __ No, pogledajte Zagreb "iz svemira" pa će te vidjeti koliko je praznog prostora predviđeno u bivšem režimu za razvoj Zagreba s južne strane rijeke Save. __ Dovoljno je pogledati Vatikansku i pitati "gradonačelnika": zašto nije spojena s avenijom Republike Njemačke??? __ O mostovima "unutar granica " Savski most - most Mladosti, ne treba niti pisati. __ Podsusedski most i spuštanje "petlje" na staru samoborsku s obilaznice smanjilo bi vožnju s 14 km na 6m koliko je visina između te dvije prometnice. __ Most "iza" ili "ispred Jarunskih jezera morao je biti izgrađen davno prije prve fontane. __ Ali je "gradonačelniku" & co. u interesu raditi namjerno prometne gužve u Zagrebu, jer tako zarađuju zlorabeći položaj __ Nova Cesta, paralelna sa Savskom morala je biti izgrađena kad je izgrađen Jadranski most __ "gradonačelnik" & co. su mitom i korupcijom dopustli gradnju sive zgrade na trasi te prometnice --- i tako mnoge gradske "vedute" ovakvav šljam zaustavlja kako bi sebi gradio "fontane"
Sad sam se sjetio zašto "gradonaečlnik" želi "ugrađivati" kružne tokove po križanjima - vraća se u doba kad je vozio pijan pa mu se vrtjelo u onom što ima iznad ramena __ Sad ga voze oni koji ne raspoznavaju farbe i misle da su uvijek u kružnom toku __ Tako sad "gradonačelnik" želi i da se svima vrti u glavi kad dođu do križanja __ ujedno priprema opravdanje za neotpuštanje vozača koji je prošao kroz crveno pred kamerama, možda misleći da je na rotoru kod Remetinca, jer je "pobjegao" od "gradonačelnika" "glavom bez obzira", što dalje od Remetinca
veliveli: __ Krčki most ne možete uspoređivati s cestom, jer nema tu namjenu. __ Uz to, Krčki most je bio preuzak i priliko izgradnje, kamoli danas, 38 godina kasnije. __ U tih 38 godina naKrku nije proširena niti cesta do trajekta u Valbiski, dok cestu nakon dolaska na Krk nisu proširivali, a asfatiraju ju samo kad se neki službeni protrese po rupama. __ Na Krku bi morao biti izgrađen autoput s najmanje po tri traka (+ zaustavni) da bi vozila normalno mogla ići s jedne strane otoka na drugu i dalje prema Cresu. __ Krčki most bi tako morao u stvarnosti dobiti i "brata blizanca" da bi Rijeka riješila svoje "predgrađe" __ Kinezi bi za to bili "idealni" garditelji - materijal "skinut" sa Svetog Marka mogli bi ugraditi u temelje Pelješkog mosta i tako "ubiti dvije muhe jednim udarcem" - Pelješki i Krčki most II u istom "zahvatu" za iste novce, jer im materijal i tako treba, a Sveti Marko je "na putu" novom Krčkom mostu II.
veliveli: no to je već šira tema ::: Nije to šira tema, to je jedina tema za Hrvatsku budućnost kao nekakvo turističko odredište. __ zagrebački, "remetinečki" rotor je samo dio "na početku" dolaska turista od Krčkog mosta. __ I "općenito do bilo kojeg mjesta uz Jadransku obalu, mostove i lueu za preplovljavanje do otoka. __ Umjesto da grade izravni spoj na autoput - s obilaznice potpuno novi dio samo za stvaran obilazak i "tangentiranje" Zagreba, "gradonačelnik" pljačka ljude stvaranjem novih gužvi postavljanjem semafora u rotor. __ Izbjegavanje gužvi od Lučkog do rotora možemo spriječiti spajanjem autoputova daleko od gradova pa bi u gradove dolazili samo stanovnici i namjerni posjetitelji, a ne prisilni kao sada. __ Gužve na čekanju za izlaz s autoputa umaraju sve koji moraju dugo voziti do svojih odredišta sjevera Europe pa su "prisiljeni" uči u grad kako bi "spasili život" odmorom u nekom gardskom hotelu. __ Rijeku su uspjeli "rasteretiti" tek kad su izgradili tunele i mostove "iznad" Rijeke, tako bi morali izgraditi i prometnice oko Zagreba pa tko želi, taj će "skrenuti" i doći u Zagreb, neće to biti kao sad, prisilno, zbog nepostojanja drugog pravca prema moru. __ Most preko rijeke Save između Samobora i Zaprešića davno je zamišljen, ali nikad izgrađen ZAŠTO??? zato da bi političari doslovno praktično maltretirali stanovništvo tih triju gradova. __ "Trećeg" opravdanja nema. __ Potrošeni novci na plaće političara dovoljan su dokaz da je most mogao biti davno izgrađen
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"Taj sudski vještak za cestovni promet ističe da je glavna prednost rotora što za njihovo funkcioniranje nije potrebna struja, pa je održavanje jeftinije. " Jel možete ovog stručnjaka odmah postaviti za šefa NASA-e?