Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 16
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zajednička akcija
Povratak na članak

Ni prijatelji nam više ne dolaze. Svi su živčani zbog pauka

Zagrebparking uvodi novi sustav: naplata u 87 sektora, besplatno parkiranje u Novom Zagrebu.

Komentari 67

OB
-obrisani-
12:40 26.10.2010.

Ubijte Bandića i muke če stati Prokleto komunističko govno Ubijte ga iz zasjede Neće biti očevidaca,ni svjedoka ,vjerujte

VL
Avatar kos
kos
08:35 27.10.2010.

pa ste hvalili Banditića,,,,,,e sad ga imate,,,,,,,,............

VL
OB
-obrisani-
14:51 11.12.2010.

A na kraju zakoni se moraju poštivati, ili će se prilagoditi individualno ja hoću, ja neću. Dragi moji odavno smo u društvu potrošaća minusi, kartice, ................... to vam je in ha ha ha

VL
OB
-obrisani-
12:11 23.10.2010.

dobro kada ćemo imati na odgovornom mjestu neku osobu koja to može raditi pošteno, pametno..... ovom mlatimudabnu za tu plaću je TEŠKO odmah donositi odluke!???? po njegovom bi trebao jedno 5-8 godina ne učiniti ništa, onako malo da se priviknene na fotelju.pa će si odmah kupiti novi auto, pa će se malo navikavati na reprezentaciju....pa malo vidjeti pšo svijetu kako to drugi rade...pa se mora i bonus malo... DOSTA MI JE IMBECILIJE NA SVAKOM KORAKU !

VL
DU
Deleted user
12:22 23.10.2010.

Većina se ne žali na parkiranje je ih nije briga, drugi se žale kao mala djeca kojoj roditelji ne žele kupiti čokoladu. A svi zajedno ne shvaćaju da se vlast mora osjetiti ugroženom pa da onda nešto promjeni. A prosvjedi su najbolji način ugroze. Pa dok to građani ne svate, zagreb parking će nam do tada počet naplaćivati parkiranje i vlastitim u garažama.

VL
LI
lietuva
12:34 23.10.2010.

Naplata parkiranja svela se na \"porez za budale\". Proglasiti pola grada parkirnom zonom kontraproduktivna je politika. Npr. jedino u Sigetu se parking plaća i nedjeljom do 22 sata (!), međutim budući da minimalno trećina stanovnika ima karticu za prvu ili drugu zonu, ionako je sve popunjeno kad ljudi krenu u Avenue Mall. S druge strane, uvođenje naplate potpuno je uništilo neka parkirališta. Znam za dva takva primjera - parkiralište pred Velesajmom i pored katastra na križanju Slavonske avenije i Hrvatske bratske zajednice. Ta parkirališta danima zjape prazna i nitko od njih nema koristi.

VL
AZ
ante_zg
12:37 23.10.2010.

Mail koji sam poslao redakciji. Poštovani, pratim vaše članke u zadnjih nekoliko dana u kojem ste intenzivirali pitanje problema prakiranja. Međutim, očigledno je da prema riječima sadašnjeg direktora, neće doći do smanjenja cijene za obrtnike i vlasnike poduzeća u centrutru Zagreba, zbog čega ste akciju velikim dijelom i pokrenuli, a da će doći novi sustav biti štetniji po stanare. Gubimo pravo parkiranja u istoj zoni na području cijelog grada, ograničava nas se samo na određeni \'prsten\' te smo primorani plaćati parking kod recimo prijatelja koji živi u istoj zoni, ali na drugom dijelu grada. Znači, ne samo da niste uspjeli u prvotnome naumu, već žele, ne vašom krivnjom da me krivo ne shvatite, oštetiti i nas koji smo određena prava, skupo plaćena, dosada imali. Molim vas da upozorite na to i obratite pozornost, jer ne samo da će obrtnici biti i dalje zakinuti već \'po novome\', i svi mi ostali. Samo bih se nadovezao na prethodni mail. Na primjer, živim u drugoj zoni i poduzeće gdje radim je također u drugoj zoni. I dosada sam mogao parkirati oko mjesta zaposlenja na temelju moje stanarske kartice. Međutim, novim sistemom \'prstena\' morat ću parking na poslu plaćati posebno iako imam parking kartu s obzirom na stanovanje. Jer, to je drugi \'sektor\', \'prsten\' ili kako se već naziva isti. I iz tog primjera vidljivo je da će novi sistem uzrokovati još veće probleme još većem broju građana. Ako žele izaći ususret obrtnicima neka im smanje cijenu mjesečnog parkiranja. Međutim, ponavljam, na tom planu nisu učinili i ne namjeravaju učiniti ništa - već će Zagrebparking samo zagorčati život i svima nama ostalima. Vjerujte, novim ćete sistemom tek biti zasipani pritužbama građana jer će stanje biti neodrživo. Umjesto da se rastereti centar, što je bila prvotna namjera, Zagrebparking postaje udar na standard građana. I ovo je stanje teško probavljivo međutim apeliram da ne dopustite da postane i gore. Vjerni čitatelj, Ante

VL
MA
maklin
12:57 23.10.2010.

Nema druge ne smjenit Bandića zajedno sa HDZ-om sa vlasti. Ovi su svi mafijaši, to je samo namještanje poslova i onda uzimanje građanima jer nema još uvijek dosta po privatnim računima na Sejšelima.

VL
DU
Deleted user
13:19 23.10.2010.

koji je bezveznjak ovaj mišeta, on na ovaj način otvoreno govori da je uveo porez, jer o visini cijene priča u smislu prihoda onih koji cijenu plaćaju, a ne u smislu troška naknade za održavanje parking-mjesta. pa zar ovo nekii dobar pravnik ne može iskoristiti? oni ne kriju da su uveli nezakoniti porez.

VL
OB
-obrisani-
13:46 23.10.2010.

Pogledajte treću fotografiju. Parkirao preko čitavog nogostupa. I onda takvi na komentarima kukaju na Bandića i Holding, zbog parkiranja.

VL
VI
vidimškoj
13:48 23.10.2010.

koje ste baje vi purgeri.Mi u Splitu se ne bojimo ni morski pasa a vi gori cvilite radi paukova.

VL
JO
josko
13:49 23.10.2010.

OK, posve mi je jasno kako cu u roku odmah dobiti 20tak \"negativnih\", no nema veze... Vrlo je zanimljivo (meni barem) kako slicno mojem gledanju su ljudi koji su koju godinu boravili vani!? A evo mojeg misljenja: Konacno ima baremem malo reda u parkingu, a time je i promet bitno poboljsan, u Zagrebu. Nitko nema \"prirodno pravo\" na bilokoji parking, pa niti ispred zgrade gdje se zivi! To nije vase, nego javna povrsina za opcu potrebu. Sada se konacno bilogdje moze naci parkiranje, dodjes na sat-dva, platis 10 ili 20 kuna i onda odes. Prije se vozilo i vozilo dok se ne naleti na neko parkiranje... svaka voznja u trazenju parkiranja je kostala i zagadjivala okolis i zgusnjavala promet - zar treba imati prometni fakultet za to znati!? Moj auto je u podzemnoj garazi (700 kn/mj) stalno uz razumnu mjesecnu naplatu. Koristim javni promet i hodam do destinacija u strogom centru. Kad negdje idem malo dalje (s autom, a jos po gradu) - normalno je ocekivati kako treba platiti 10tak ili malo vise kuna za parkiranje. I vise nema problema bilogdje naci parkiranje. Sve ovo je tako normalo i ocito, da svi ovi prosvjedi su posve mlacenje prazne slame. Kako to da ovakovim svojim rezimom zivim posve uobicajeno i jos nijednom nije mi pauk odveo auto - niti se toga bojim, jer sam uvijek \"legalan\"! Samo zato jer je netko uobicavao negdje parkirati proteklih, recimo, 20tak godina - UOPCE ne daje za pravo ocekivati: - ja imam pravo na to! E, NEMAS, jer to nije tvoj prostor. Uzmite si preslik na gruntovnici sto je VAS PROSTOR. Sve drugo pripada nekome drugome! Sapiente sat!

VL
ST
straser
14:52 23.10.2010.

Maklinu na vlasti u Zagrebu je S-amo D-a P-rdnem, pa bi valjda njih trebalo smjeniti. To što će zagreopčani morati platiti je ništa u odnosu na RH. Još malo pa stižu na naplatu prve rate kredita koje je iskoritio Holding za korupciju i za SDP. Dug je veći od 8 milijardi kuna pa ti malo razmisli, a bogme bi mogli i svi mi ostali. Pozdrav Milanoviću, Špremu, Bernardiću, i ostalim budućim \"Remetinac boyzima\".

VL
MI
Milkica
14:55 23.10.2010.

Mene zanima što je sparkirališnim mjestima koje netko zakupi i onda preko dva-tri mjesta rastegne terasu za birc. Misilm da bi to trebalo onemogućiti, tj. da se parking može zakupiti isljučivo za parkiranje, jer tome parkirališna mjesta i služe.

VL
HO
horton
15:29 23.10.2010.

1) Cijene parkiranja trebaju biti u skladu s plaćama građana i zaradama tvrtki. Nije za tvrtku puno 30 kuna dnevno, ali ako je svugdje muzu sa 30 kuna dnevno, onda ona propada. 2) Ne smiju se naplaćivati mjesta koja nisu u strogom centru a isključivo su rezidencijalni kvartovi ili kvartovi s tvrtkama, jer je onda parkiranje porez 3) Građanima treba pojasniti što dobivaju zauzvrat zbog toga što plaćaju parking. Ako dobivaju to da je kvadrat wc-a (Bandićev projekt u Dubravi) 11.000 eura onda je jasno da je plaćanje parkinga ne samo porez nego i pljačka.

VL
PE
perfa
15:33 23.10.2010.

stranica/grupa imena \"građani protiv Zagrebparkinga\" na facebooku ne postoji..al postoji \"svi protiv Zagrebparkinga\" i ima kojih 11 tisuća članova

VL
FI
Fieldhockey
15:37 23.10.2010.

KAKO JE VEČERNJI \'USOSIO\' GRAĐANE (kako ćemo plaćati još više): Sadašnja situacija (mjesečno za fizičke osobe): 1. zona - 110 kn 2. zona - 55 kn 3. zona - 40 kn Sadašnja situacija (mjesečno za pravne osobe): 1. zona -- 800 kn 2. zona - 400 kn 3. zona - 150 kn I sada, nakon velikih napisa u VL-u (a sve zato što se plaća parking i oko njihove zgrade), Zagrebparking razmišlja o uvođenju ograničenih zona i o snizivanju cijena za pravne osobe. Ajmo se poigrati s novim cjenama: 1. zona - 200 (fizičke)/600 (pravne) 2. zona - 100/300 3. zona - 70/120 I to će izgledati ovako. Evo primjera za onog koji živi u 2.zoni i radi u 2. zoni: 1. zona - Jordanovac - 100 kn/mj + 2. zona - Trešnjevački trg - ne može sa svojom žutom zonom već mora \'isposlovati\' od tvrtke karticu za pravne osobe - 300 kn 400 kn je novi iznos, a javni prijevoz je i dalje katastrofalan

VL
CH
chemica
15:55 23.10.2010.

Vidim kako opet neki ljudi pokušavaju preslikati situaciju izvana na naše prilike. Naravno da smo naviknuli parkirati pred zgradom jer tako smo činili bez problema od kraja šezdesetih. Ako baš nije bilo pred vratima, onda je bilo stotinjak metara dalje, u najgorem slučaju. A tada je došla devedeseta... Demokracija i blagosranje. Negdje polovicom devedesetih, u stambenom naselju gdje su se do tada gradile višekatnice, počinje gradnja većeg broja \"urbanih vila\", bez dovoljnog broja parkirnih mjesta. Tada je gradom Zagrebom haračila aktualna ministrica Dropulić sa svojim suprugom. Moglo se sve što se htjelo za plavu koverticu. Bez građevinske dozvole, sa građevinskom dozvolom, koga je bilo briga. Dropulićku definitivno nije pa sada imamo svinjac. Zbog prevelikog broja automobila više nemamo gdje parkirati! Za to smo valjda sami krivi. U komunizmu je bio red i nije bilo problema s parkingom, a onda su ovi divljaci sišli s planine i sada imamo balkansku čaršiju. Zašto stanari nemaju pravo besplatnog parkiranja? Jedino je objašnjenje da ih treba oderati. Nema druge logike. Postiže se nekakva \"fluktuacija\"? Zato što stanar plati \"povlaštenu\" parkirnu kartu? Aha. Kakav je to red kada parking na Maksimirskoj zjapi prazan? Kada su bile niže cijene, parkirna mjesta su bila puna. Valjda je cilj povećati profitabilnost, a ne nekakvu kretensku \"fluktuaciju\". Prazno parkirno mjesto ne nosi novac. To što zamusane kamenjarčine koje uništavaju ovaj grad već dvadesetu godinu to ne razumiju... Uvijek se nađe neki mulac koji ih brani \"jer je tako u Minkenu\". \"Fluktuacija\". Pobogu. Želimo živjeti kao ljudi! Samo uzgred rečeno, u Ljubljani cijena parkiranja po satu ne prelazi 1 euro, i to čak za prva dva sata! Kasnije plaćaš euro po satu, u NAJSKUPLJEM slučaju. Vidimo, imaju i oni \"fluktuaciju\", ali i uz duplo veću plaću nego mi. Naravno, i na puno ljudskiji način. Destimuliraju duže parkiranje. To je razlika između jedne sređene Evropske države koja postoji zbog svojih građana i jednog \"Kirgistana\". Zaostalog u stoljeću sedmom.

VL
FI
Fieldhockey
16:02 23.10.2010.

Chemica kaže: Kakav je to red kada parking na Maksimirskoj zjapi prazan? Kada su bile niže cijene, parkirna mjesta su bila puna. TO JE ZATO ŠTO BANDIĆ I EKIPA RAZMIŠLJAJU KAO I ONI U HR TURIZMU I UGOSTITELJSTVU: BOLJE DADA IH ODRAPIM KADA DOĐU PRVI PUT, NEGO DA MI DOĐU VIŠE PUTA!

VL
DA
dahna
17:20 23.10.2010.

bravo ScubaFanatic sve potpisujem

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.