Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 53
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
prepucavanje
Povratak na članak

Verbalni rat SDP-a i SDSS-a u Saboru zbog izbornog zakona

Bauk: SDSS torbari mandatima! Pupovac: Kao da nas opet optužuju da destabiliziramo državu

Komentari 97

RO
RobyRoby
12:40 14.12.2010.

IMA ARESEN BAUK PRAVO.

VL
OB
-obrisani-
12:55 14.12.2010.

Potukle se DVIJE ---JOVICE,ahhaa

VL
OB
-obrisani-
13:15 14.12.2010.

Ispričavam se,promakla mi je raspuštenica iz Švedske.

VL
OB
-obrisani-
13:37 14.12.2010.

Dugo ti je trebalo.

VL
Avatar Idler 3
Idler 3
23:44 14.12.2010.

Kad brat na brata krene >:-))

VL
TN
the_number
09:32 15.12.2010.

jadan sdp nikako pridobiti sdss a slični svijetonazori.

VL
DU
Deleted user
12:38 14.12.2010.

Ovaj HDZ stalno lize dupe srbima samo da bi ostali na vlasti,,,,,,,,sto li ce jos obecati srbima do izbora???????????

VL
MO
morales
13:16 14.12.2010.

Dokuda smo došli da nas SDP mora štititi od velikosrpske politike?!

VL
RO
RollingStones
13:29 14.12.2010.

U Francuskoj nacionalne manjine imaju pravo na skole i svakakve van vladine organizacije, a u parlamen idu samo Francuzi. Mislim da je tako u svim drzavama Evrope. Hebala vas titova izmisljotina \"konstitutivni narod\"

VL
OB
-obrisani-
13:42 14.12.2010.

Jadranka Vlaisavljević drži do svojih sunarodnjaka.Ipak su se Srbi uvijek držali zajedno,valjda po onoj samo sloga i kak to već ide.

VL
OB
-obrisani-
13:43 14.12.2010.

SPORAZUM IZMEĐU HDZ-a I SDSS-a O SARADNJI U VLADI RH I HRVATSKOM SABORU HDZ I SDSS Sporazumom se obavezuju na sastavljanje Vlade Republike Hrvatske na temelju zajedničke odgovornosti za njezin sastav, njezinu politiku i djelovanje, kao i na suradnju uu Hrvatskom saboru. HDZ I SDSS ovim Sporazumom se obavezuju na sastavljanje Vlade, formiranje njezine politike i djelovanje u svrhu jačanja demokratskih vrijednosti i demokratskih institucija i jačanja ljudskih i manjinskih prava, stvaranja povoljnih uvjeta za povratak izbjeglica, vjerodostojnu reformu pravosuđa i borbu protiv korupcije, obuhvatnu reformu državne uprave, politiku ujednačenog regionalnog razvoja, te jačanje proizvodne dimenzije hrvatskog gospodarstva uz jačanje njezine socijalne i ekološke osjetljivost, te što skorije članstvo Republike Hrvatske u EU i NATO-u. HDZ i SDSS ovim Sporazumom obavezuju se na politiku pouzdanog koalicijskog partnerstva. I OBNOVA OBITELJSKIH KUĆA (STANOVA) I STAMBENO ZBRINJAVANJE I Organizacijske promjene Uprava za obnovu obiteljskih kuća i Uprava za prognanike, povratnike i izbjeglice u nadležnosti su posebnog državnog tajnika. Djelokrug rada je obnova obiteljskih kuća, privatnih stanova ( prema Zakonu o obnovi), obnova višenamjenskih objekata u funkciji stambenog zbrinjavanja, rješavanja u drugostupanjskom postupku i rješavanje za stambeno zbrinjavanje ( po Zakonu o područjima od posebne državne skrbi i prema Uredbi ). Ustrojiti Upravu za prognanike, povratnike i izbjeglice te kadrovski ojačati Agenciju za promet nekretninama. II Obnova obiteljskih kuća Dovršiti rješavanje žalbi u drugostupanjskom postupku, i to 70 % u 2008. godini i 30 % u 2009. godini. Dovršiti organiziranu obnovu ili isplate potpore za obnovu, i to 70 % preostalih rješenja u 2008. godini, a ostatak u 2009. godini. Izmijeniti i dopuniti Zakon o obnovi tako da osobe koje su izgubile stanarsko pravo imaju pravo na organiziranu obnovu svojih obiteljskih kuća ili na obnovu stana u kojem imaju status zaštićenog najmoprimca, nasljednici koji su živjeli u zajedničkom domaćinstvu s vlasnikom imaju pravo na obnovu kuće ukoliko je zahtjev podnesen dok je vlasnik bio živ odnosno u propisanom roku, vlasnici oštećenih obiteljskih kuća (stanova) koji su na privremenom radu u inozemstvu također imaju pravo na obnovu kroz dodjelu građevinskog materijala, se izradi poseban program obnove obiteljskih kuća koje predstavljaju posebnu tradicijsku i arhitektonsko kulturnu baštinu, a u svrhu očuvanja tradicije, građevinskog identiteta i identiteta pojedinih područja. Uništenu i oštećenu privatnu imovinu koja se nalazi izvan područja važenja Zakona o obnovi Vlada će nadoknađivati posredstvom instituta obeštećenja ili priznavanjem prava na obnovu. III Stambeno zbrinjavanje Sve zahtjeve za stambeno zbrinjavanje bivših nositelja stanarskog prava na PPDS riješiti do kraja 2009. godine. Sve zahtjeve za stambeno zbrinjavanje bivših nositelja stanarskog prava izvan PPDS riješiti do kraja 2010. godine. IV Sredstva potrebna za realizaciju obnove i stambenog zbrinjavanja Sredstva se osiguravaju kroz Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka, po Akcijskom planu predstavljenom predstavnicima međunarodnih organizacija, prezentiranim na posljednjoj Skupštini OSCE-a u Beču, 26.12.2007. II GOSPODARSKA I SOCIJALNA INFRASTRUKTURA Donosi se pojačani program Vlade za PPDS kojim bi se stvorili osnovni standardi gospodarske i socijalne infrastrukture (voda, struja, ceste, ambulante, vrtići itd.), stvorile pretpostavke za održivi povratak te pretpostavke za primjenu programa regionalnog i lokalnog razvoja. Pojačana ulaganja Vlade u obnovu gospodarske i socijalne infrastrukture na PPDS-u rasporediti će se prema potrebama tih područja, a u skladu s dogovorom koalicijskih partnera u Vladi te predstavnika jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave. Ovim Sporazumom obuhvaćena su sljedeća područja: obrazovanje, zdravstvena i socijalna zaštita, potrebe lokalne zajednice, vodovod, transport i dostupnost, električna energija, zajednička proizvodna infrastruktura. III REGIONALNI I LOKALNI RAZVOJ U svrhu jačanja lokalnog i regionalnog razvoja šireg područja povratka, kao elementarne pretpostavke opstanka povratnika i naseljenika, pored redovitih mjera države, treba osigurati dodatne poticajne mjere. I. Dodatno i trajno jačanje proračuna jedinica lokalne samouprave U državnom proračunu osigurati će se dodatna sredstva za jedinice lokalne samouprave sa slabim proračunskim mogućnostima, a u skladu s dogovorenim modelom. II. Zadrugarstvo Potaknuti udruživanjem obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u zadruge. U svrhu poticanja zadrugarstva i seoskog turizma poduzeti će se slijedeće mjere: 1) Posebnim programima za ciljane skupine osmisliti i realizirati snažnu kampanju promocije razvoja seoskog turizma i razvoja poljoprivredne proizvodnje putem zadruga, te osmisliti i realizirati adekvatnu edukaciju potencijalnih zadrugara i/ili davatelja usluga u seoskom turizmu. Nositelji aktivnosti su SNV, Ministarstvo poljoprivrede, županijske razvojne agencije, jedinice lokalne samouprave. 2) Pri izradi kriterija za ostvarivanje prava na dodjelu poticajnih sredstava nacionalnih programa predvidjeti dodatne poticaje takvim subjektima kako bi se u određenom periodu dostigli standardi razvijenih krajeva. 3) Pri Fondu za razvoj i zapošljavanje osigurati kreditne linije za programe samozapošljavanja preko zadruga ili obiteljskih gospodarstava u pružanju usluga u seoskom turizmu ili poljoprivrednoj proizvodnji s povoljnim uvjetima. 4) U suradnji s HAMAG-om, HBOR-om, županijama i jedinicama lokalne samouprave osigurati kreditna jamstva za obiteljska gospodarstva članove zadruga i za zadruge za ostvarivanje kredita potrebnih za realizaciju razvojnih i proizvodnih programa. Naročitu pozornost treba posvetiti osiguranju jamstva za pokretanje poslova i jamstva za poduzetničke početnike. 5) Pri vrednovanju nominiranih projekata u okviru PSGO-a i odobravanju financijskih sredstava za te projekte voditi računa da prioritet imaju one sredine koje značajno zaostaju u razvoju. 6) U Jedinicama za provedbu projekata Regionalno operativnih programa (ROP), Regionalnim županijskim razvojnim agencijama i Centrima za poduzetništvo, kojima su osnivači ili glavni suosnivači županije i JLS, osigurati adekvatnu zastupljenost srpske nacionalne manjine u skladu s zakonom. III. Uprava za razvoj organizirat će se u Ministarstvu za regionalni razvoj Za osmišljavanje, koncipiranje i razradu razvojnih programa, te za podršku, promociju i edukaciju nosilaca razvojnih programa osniva se Uprava za razvoj, kao institucija koja pomaže povratnicima i povratničkim sredinama u bržem razvoju. IV POSEBNE MJERE SOCIJALNE POLITIKE Socijalni i ekonomski položaj građana na Području od posebne državne skrbi daleko je teži i složeniji u odnosu na druga područja Republike Hrvatske. Dio toga se može poboljšati već predloženim mjerama politike regionalnog razvoja, a jedan nije moguće poboljšati nikojim drugim putem doli mehanizmima direktne socijalne politike. Ta područja, posebno neke općine s izrazito starijim stanovništvom ( preko 60 % iznad 60 godina ) trebale bi biti pod pojačanom brigom i zaštitom državnih institucija. Budući da se najčešće radi o samačkim staračkim domaćinstvima udaljenim od općinskih središta, a time i od liječnika i ljekarni, i budući da se suočavaju sa teškoćama u nabavi ogrjevnog drveta, nabavi i pripremi hrane, čišćenju stambenog prostora i elementarnih higijenskih i zdravstvenih usluga, hitno je potrebno uspostaviti socijalne usluge najugroženijim od svih socijalnih grupa. Stoga je potrebno: 1. Od 2008. – 2012. u okviru provedbe programa međugeneracijske solidarnosti otvoriti 12 dnevnih boravaka ( 3 godišnje ) i za to osigurati odgovarajuća sredstva u skladu s Programom Vlade. 2. Otvoriti 30 programa «Pomoći u kući» ( 7-8 po godini ) i za to osigurati odgovarajuća sredstva u skladu s Programom Vlade. 3. Adaptirati ili izgraditi 4 doma za starije i nemoćne osobe ( 1 dom godišnje) kapaciteta do 100 kreveta i za to osigurati potrebna sredstva. Uz navedeno, posebnim mjerama trebalo bi stimulirati otvaranje obiteljskih domova i udomiteljstva kao oblika skrbi vlastite obitelji. Kroz ove vidove skrbi o starijim osobama godišnje bi se moglo zaposliti do 200 radnika, što bi značajno utjecalo na poboljšanje kvalitete života na tom području. V PARTICIPACIJA I ZAPOŠLJAVANJE PRIPADNIKA NACIONALNIH MANJINA U TIJELIMA JAVNE I DRŽAVNE VLASTI I Akcijski plan i javna kampanja o zapošljavanju pripadnika nacionalnih manjina u državnim i javnim službama. Dosljedno će se primijeniti odredbe Ustavnog zakona i popratnih zakona o proporcionalnoj participaciji pripadnika nacionalnih manjina u tijelima vlasti na državnoj i lokalnoj razini u skladu s Akcijskim planom Vlade Republike Hrvatske o zapošljavanju nacionalnih manjina. U cilju provođenja članka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (zapošljavanje u pravosuđu, policiji i dr.) osnovat će se međuresorna komisija za izradu Akcijskog lana zapošljavanja koji će se izraditi do sredine 2008. godine. Akcijski plan će predvidjeti redoviti monitoring aktivnosti, rokove i sankcije kao pretpostavke svoje realizacije. U izradi Akcijskog plana sudjeluju i delegirani predstavnici srpske zajednice. II Osnažiti političku participaciju pripadnika srpske manjine na županijskoj razini u županijama gdje to postoje zakonske i izborne pretpostavke. VI REFORMA ŠKOLSTVA I OBNOVA SPOMENIKA KULTURE I. Reforma školskih programa i obrazovanja na srpskom jeziku i ćiriličnom pismu. a. Reformiranje osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovnog programa. U prvoj godini mandata organizirati seriju stručnih rasprava, u suradnji Ministarstva obrazovanja, s jedne i Srpskog narodnog vijeća (uključujući i Zajedničko vijeće općina, kao članicu SNV-a) i SKD «Prosvjeta» s druge strane, o tome kako i u kojem obimu obrazovne sadržaje važne za identitet Srba u Hrvatskoj i važne za ukupni identitet Hrvatske, integrirati u nacionalne školske programe. U drugoj godini mandata pristupiti izradi obrazovnih programa, na osnovi rezultata stručnih rasprava. b. Osigurati dosljednu primjenu Zakona o obrazovanju na jeziku i pismu nacionalnih manjina. II. Dosljedno će se primijeniti zakonske odredbe o dvojezičnosti u jedinicama lokalne uprave i samouprave, te tijelima državne vlasti u jedinicama lokalne samouprave čiji statuti predviđaju dvojezičnost, sukladno Zakonu i važećim međudržavnim sporazumima o zaštiti manjina. III. Obnova kulturnih i povijesnih spomenika. IV. Obnova crkava i parohijskih domova. Nastaviti obnovu crkava i parohijskih domova Srpske pravoslavne crkve uz brži tempo realizacije i sa povećanim sredstvima u skladu s proračunskim mogućnostima. VII INSTITUCIJE MANJINSKE SAMOUPRAVE I. Zakonom regulirati status nacionalne koordinacije vijeća srpske nacionalne manjine – Srpskog narodnog vijeća (SNV) sa statusom pravne osobe te osigurati sredstva za osnovne organizacijske, komunikacijske i tehničke pretpostavke za rad. II. Povrat imovine institucijama srpske zajednice u Hrvatskoj i hrvatske zajednice u Srbiji. Potrebna sredstva osigurat će se u Državnom proračunu na temelju iskazanih potreba i obostrano prihvaćenih programa. VIII CIVILNE ŽRTVE RATA, NESTALI I POGINULI TE PROGONI I SUĐENJA ZA RATNE ZLOČINE I. Civilne žrtve rata U svrhu otklanjanja mogućih prepreka ravnopravnog tretmana svih civilnih žrtava rata, osnovat će se međuresorska radna grupa ( pravosuđe, zdravstvo i socijalna skrb, državno odvjetništvo, delegirani predstavnici srpske zajednice ) koja će u roku od šest mjeseci Vladi predložiti potrebne mjere. Invalidima Drugog svjetskog rata ( do 200 osoba ) koji su predali zahtjeve za reviziju prava izvan roka, razmotrit će se rješavanje zahtjeva u obnovljenom postupku. II. Poginuli i nestali a) Poticati i podržavati suradnju sa udruženjima poginulih i nestalih u Republici Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Republici Srbiji, te osigurati suradnju nadležnih državnih tijela zemalja. b) Ubrzati iskapanja i proces ekshumacije, poboljšati proces obavješćivanja javnosti, te dostojno obilježiti grobna mjesta i mjesta stradanja. c) Kadrovski ojačati Upravu za poginule i nestale ( pri tome voditi računa o članku 22. Ustavnog zakona ). III. Prognani i suđenja za ratne zločine a) Provesti zaključke Brijunske konferencije državnih odvjetnika. b) Nastaviti s revizijom popisa osumnjičenih i procesuiranih osoba. c) Pojačati suradnju Ministarstva pravosuđa, državnih odvjetnika, istražnih organa i organa gonjenja zemalja u regiji o međusobno ustupljenim slučajevima, posebno u pogledu svjedoka i zaštićenih svjedoka, te osumnjičenika. d) Poticati formiranje popisa odvjetnika u procesima suđenja za ratne zločine pri Hrvatskoj odvjetničkoj komori na osnovu Uredbe o zastupanju po službenoj dužnosti, te provesti daljnju edukaciju za zastupanje u ovim predmetima. e) Osigurati zaštitu svjedoka i informatora osnaživanjem odjela za zaštitu svjedoka. f) Nastaviti pripreme za ratifikaciju konvencije o priznavanju stranih sudskih presuda u kaznenim predmetima do kraja 2008. godine. IX REFORMA PRAVOSUĐA I DRŽAVNE UPRAVE I. Reorganizirati Ministarstvo pravosuđa tako da se poveća broj državnih tajnika. II. Kadrovski i organizacijski osnažiti postojeću Upravu za manjinska i ljudska prava. III. Donijeti slijedeće zakone: a) Zakon o besplatnoj pravnoj pomoći u roku od šest mjeseci. b) Zakon o vježbeništvu i pravosudnom ispitu do kraja 2008. godine. c) Antidiskriminacijski zakon do kraja 2008. godine. IV. Usvojiti nacionalni plan za borbu protiv diskriminacije u roku od šest mjeseci. V. Pri racionalizaciji mreže sudova voditi računa da se oni ne ukidaju u mjestima sa drugotrajnom sudskom tradicijom, mjestima u kojima je proces povratka u toku kao ni mjestima koja su prometno i prostorno izolirana i udaljenija od većih centara. VI. Pri Središnjem državnom uredu za upravu osnovati odjel za nacionalne manjine ( manjinski izbori, izbori za vijeća nacionalnih manjina, statuti jedinica lokalne i regionalne samouprave u dijelu koji se tiče manjinskih prava, registracija vijeća i predstavnika nacionalnih manjina i zapošljavanje pripadnika nacionalnih manjina u tijelima državne uprave ). X RADNA I SOCIJALNA POLITIKA I. U svrhu poboljšanja radne i socijalne politike nastaviti s uspostavom međuresorne komunikacije ( Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi, Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti i Ministarstvo nadležno za regionalni razvoj ). II. Uskladiti Zakon o radu sa direktivama EU u području zaštite na radu prema Akcijskom planu za poglavlje 19. socijalna politika i zapošljavanje. III. Kontinuirano jačati Zavod za zapošljavanje kao temeljnu javnu instituciju za tržište rada. XI REGIONALNI I RURALNI RAZVOJ I. Otkloniti nedostatke nacionalnog programa regionalnog razvoja formiranjem koordinacije s nadležnim ministarstvima zaduženim za poslove rada, financija i obrazovanja, te jačanjem povezanosti središnje i županijske razine pri planiranju razvoja, zapošljavanja i obrazovnih programa. II. Osigurati sredstva za mjere aktivne politike zapošljavanja. III. U sklopu opće politike ruralnog razvoja i mjera okrupnjavanja posjeda aktivno će se u njihovu izradu i provođenje uključiti predstavnici srpske zajednice na lokalnom, regionalnom i državnom nivou. XII SURADNJA SA SUSJEDNIM ZEMLJAMA I VANJSKA POLITIKA I. Dobri odnosi sa susjednim zemljama, te politička stabilizacija u jugoistočnoj Europi od iznimne su važnosti za Republiku Hrvatsku. Suradnja sa zemljama tog područja u ekonomskom, političkom, kulturnom, gospodarskom i sigurnosnom smislu važan je element cjelokupne hrvatske vanjske politike i dio politike integracije Republike Hrvatske u Europsku uniju. Politika dobrih odnosa sa zemljama jugoistočne Europe doprinosi i jačanju međunarodnog položaja Republike Hrvatske. II. U skladu s tim općim ciljevima od posebnog je interesa za srpsku nacionalnu zajednicu su slijedeći specifični ciljevi: a) rješavanje preostalih otvorenih pitanja u odnosima sa susjedima kao što su: pitanje povratka izbjeglica, te imovinsko pravna i ostala pitanja nastala raspadom Jugoslavije i konfliktima koji su uslijedili. b) razvoj dobrosusjedskih odnosa s Republikom Srbijom kao i sa drugim zemljama u susjedstvu nastaviti na dosadašnjim pozitivnim postignućima u bilateralnim odnosima. c) korištenje članstva u Vijeću sigurnosti Ujedinjenih nacija, te u ostalim međunarodnim organizacijama i institucijama u korist stabilnosti i demokratskog razvoja jugoistočne Europe. III. Glavni prioritet hrvatske vanjske politike jest što skoriji ulazak u NATO i Europsku uniju. Članstvo u Europskoj uniji vidimo kao jamstvo za pozitivna postignuća političke i ekonomske tranzicije kao i poticaj za daljnje reforme. IV. U odnosu na pitanja članstva Hrvatske u NATO-u SDSS je suglasan da se odluka o ulasku u NATO donese u Hrvatskom saboru. V. Obnoviti rad međudržavne komisije za provođenje sporazuma o zaštiti manjina između Republike Hrvatske i Republike Srbije. VI. Zastupnici SDSS-a u Hrvatskom saboru podržavat će hrvatsku Vladu u nastojanju da se hrvatskoj nacionalnoj manjini u Srbiji omogući ostvarivanje svih prava sukladno najboljim europskim standardima uključujući i mogućnost izbora zastupnika u Skupštini Republike Srbije na posebnoj manjinskoj listi. VII. Zastupnici SDSS-a u Hrvatskom saboru podržat će hrvatsku Vladu u nastojanju da se dođe do sporazuma s Vladom Republike Srbije o uklanjanju podjela unutar hrvatskog korpusa na različite nacionalne entitete u Srbiji ( Bunjevci, Šokci ). Zastupnici Samostalne demokratske Predsjednik Hrvatske demokratske srpske stranke u Hrvatskom saboru: zajednice i mandatar Vlade RH: Dr. Vojislav Stanimirović v. r. Dr. sc. Ivo Sanader v. r. Dr. sc. Milorad Pupovac v. r. Ratko Gajica v. r. Zagreb, 10. siječnja 2008.

VL
PI
piccolo
13:12 14.12.2010.

puky............ kaj te KRADEZENJARE karaju u bulju a tebi milo

VL
WO
Wolf34
13:01 14.12.2010.

14.12.2010. u 12:49h kontrazla je napisao/la: KOja lakrdija... \"Crveni \" SDP štiti interese Hrvatske bolje od četničkog hdz-a (sa kojim je formirao vladu). _______________________________ Podpisujem u potpunosti. Zar ćemo Hrvato ovo dupuštati i dalje? Hdz nije Hrvatska već četnička stranka

VL
ES
EStreljnikov
12:36 14.12.2010.

Pupovac i njegova klika svakodnevno pokazuju da se jedino zalažu za svoje osobne, a onda i plemenske interese srpske manjine. Da im je imalo stalo do politike na nacionalnoj razini i do interesa cjelokupne Republike Hrvatske, davno bi izašli iz ove vlade i podržali opoziciju!

VL
GR
Gradinar
12:34 14.12.2010.

\"No ako nas netko želi optužiti da destabiliziramo demokraciju kao što su nas neki optuživali devedesetih da destabiliziramo državu onda taj ulazi u zonu korištenja antimanjinskog jezika - kazao je Pupovac. Koji je ovaj Pupovac cinik?! Šalje poruku hrvatskoj javnostii kako su ih kao optuživali za \"destabilizaciju države\" očito pretpostavljajući kako će to biti shvaćeno kao negacija destabilizacije hrvatske države. A čovjek uredno misli na tadašnju SFRJ, zbog koje je bilo posve opravdano za Srbe ne samo destabilizireati nego i zatrti svaku pomisao o hrvatskoj državi! Nema što, čovjek se opasno zajebaje!

VL
RO
ronin
12:39 14.12.2010.

male strančice su najveće političke kurv.

VL
PI
piccolo
12:39 14.12.2010.

Pa očemu se vi svadite konjusine jedne. Problem vam leži u Šeksovom i Kosoričinom grebanju za Vlast. Pa oni bi i muđahedinima i čedama i eskimima i talibanima i orangutanima iz đungle dali mjesta u saboru samo da glasaju za njih. A Pupavac koristi gužvu boli ga ku..... , pravi se blesav i hebe mu se. Đukac!!!

VL
OB
-obrisani-
12:44 14.12.2010.

A Stanimirović je \"aboliran\", ma nemoj.. i još prima plaću iz našeg poreza... E ako to nije sramotno, onda neznam što jest - da lik direktno odgovoran za masakr u Bučju se pravi blesav...i sjedi u HRVATSKOM Saboru...ma trebali smo ga koknut tamo iznad Pakraca, kad se ko fol \"predao\" , a sve u dogovoru sa ovim drugim četnikom od Puzavca...Pa bi sad bio mir, a hrvatske građane pravoslavne vjere ne bi zastupao taj otpadak od ravnogorskog pokreta zvan \"SDS\"s, nego bi ih zastupali oni koji su se borili ZA, a ne PROTIV ove zemlje...

VL
Avatar puky
puky
12:45 14.12.2010.

\"Verbalni rat SDP-a i SDSS-a\" ?!?! ... ni slučajno ... ovo je sukob srbijanca koji su samo srbijanci i bore se za što bolji položaj svoje manjine u Hrvatskoj i srbijanca kugolslavenčina, apatrida bez nacionalnih osjećaja koji se bore zaa vlast i bilo što što sliči krepanoj kugoslaviji krepanog zločinca broza ... strava ...

VL
UT
utatica
18:05 14.12.2010.

ovo je priprema za veliku koaliciju sdp-a i hdz-a

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.