Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 96
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
EKSKLUZIVNO
Povratak na članak

Kako spojiti Dubrovnik? Usporedba 4 prometna pravca za povezivanje juga

Autocesta kroz RH do Dubrovnika stajala bi 2 mlrd. €

Komentari 134

CR
crocro
14:28 02.09.2014.

Nemojte pitati koliko bi koštala gradnja autoceste do Dubrovnika preko Hrvatskog teritorija. Vaša je zadaća da auto cestu do Dubrovnika izgradite preko Hrvatskog teritorija, bez obzira na cijenu. Gradnja autoceste do Dubrovnika preko Hrvatskog teritorija uvijek će biti najmanja cijena u odnosu na sve druge opcije. I završite jednom tu priču. Nemojte se opt igrati potpisivanja peticije i traženje referenduma tj. odgovora građana. Mi živimo u Hrvatskoj, svaki kutak naše zemlje je Hrvatski. I vaša je zadaća boriti se da autocestu gradite na Hrvatskom teritoriju. Drge države se trebaju pobrinuti da autoceste grade kroz svoje države. Ne zaboravite da mi živimo u Hrvatskoj i da je Dubrovnik naš Hrvatski grad i to grad ne biser, već dijamant. I tu nema kalkulacija.

VL
DU
Deleted user
14:22 02.09.2014.

Jedino i isključivo hrvatskim teritorijem! Nadam se da će svaka druga odluka biti sankcionirana dugogodišnjim boravkom u pravosudnoj ustanovi!

VL
DU
Deleted user
15:17 02.09.2014.

Cijena Dubrovnika je 1,8 milijardi €? Prava sitnica! Autocesta MORA!!! ići hrvatskim teritorijem. Ideja koju nam podmeće pajdaš&co, tj. da se Dubrovnik sa Splitom poveže autocestom preko druge države, može se nazvati samo jednim imenom. Pogodite kojim.

VL
Avatar Pacijent doktora Bože
Pacijent doktora Bože
16:32 02.09.2014.

Prestanite lagati, ništa ne fali autocesti kroz dubrovačko primorje, kakvi tuneli i vijadukti, osim Neretve koja je problematična i dionice kod Slanog teren je idealan za autocestu i bezopasan po okoliš za razliku od bosanske varijante koja ide kroz ekološki rizično kraško Popovo polje koje direktno utječe na izvorišta pitke vode. Da se ne spominje da je Popovo polje poplavno područje, valjda će Hajdašpajdaš predvijeti tu i brodove? U čemu je točno problem ako je širina Hrvatske tu 8 km, ako je najmanje 5 km koridora teški nenaseljeni krš koji ne služi ničemu? Za ovakvu štetu nacionalnim interesima što rade Hajdašpajdaš i Milanović je u jako puno zemalja predviđena smrtna kazna.

VL
NE
Neonacionalist
15:07 02.09.2014.

A jesu nam lipe avnojevske granice ucrtali komunjare iza onog rata , s kojom logikom su Neum dali BIH i tako presjekli hrv.teritorij pa sad moramo graditi skupi most , nijedna druga republika nije imala odsječen teritorij, gdje im jeje zaboga bila logika , zar to što su stari dubrovčani prije 300 godina Neum ustupili Turcima im je bio razlog , etnički ionako u Neumu isključivo žive Hrvati . Kad im je toliko stalo do povjesti što su nam onda oduzeli Srijem i Boku kotorsku koji su stolječima bili u sastavu hrv.zemalaj, tu su se izgleda povodili drugim kriterijim , sve u svemu lipo su nam iskasapili teritorij a ni danas nekima nije dosta pa bi htjeli i Prevlaku i cjeli Piranski zaljev i naše ade na Dunavu , a ne sumnjam da će im sve to nasljednici komunjara po staroj tradiciji i dati.

VL
VJ
vjerovnik
16:33 02.09.2014.

na ovom pitanju se vrlo jasno vidi tko je za Hrvatsku, a tko za yugu ... preko 90% Hrvata je za most, a protiv mosta su naši domaći orjunaši (ORJUNA - organizacija jugoslovenskih nacionalista) i njihovi saveznici Srbi

VL
DO
downunder
14:30 02.09.2014.

Doke HAC i Hrvatska država nešto naprave propast će turizam u Dubrovniku jer će do tada ljudi ljetovati na Marsu

VL
CR
CroHR123
14:55 02.09.2014.

Loš tekst čija je jedina svrha opravdavati sramotni potez hrvatske (!) vlasti koja se zalaže da se hrvatski teritorij spaja preko teritorija tuđe države i to još BiH, najkompliciranije zemlje u Europi!? Kako se kao relevantan izvor može uzimati analiza HACa, koju vode ljudi koje su postavili isti oni koji nas prave blesavima i uvjeravaju da je u našem interesu prihvatiti trasu autoceste preko BiH? Još se manipulira bacanjem ogromnih brojeva naspram troška brze ceste i kao EU to podržava, ali ne piše koliko bi koštala AUTOCESTA preko BiH, jer se zaobilaženjem RH ne zaobilaze planine na jugu BiH, pa je trošak skoro isti. Hrvatska se mora zalagati jedino za prelazak autoceste preko našeg teritorija i to da EU sufinancira taj projekt. EU sigurno nije u interesu da ta autocesta ide preko teritorija BiH, jer je pitanje hoće li ta zemlja ikada biti u EU, a sramotno je da se "naši" političari uopće ne ponašaju kao da smo članica i da naša riječ vrijedi više od nečlanica. EU je sigurno spremna dati nekoliko stotina milijuna eura (možda je potrebno i manje) za KRAĆU trasu i za stabilnost koju autocesta kroz RH donosi, jer se radi o jako važnom pravcu za cijelu Europu.

VL
SF
SfingaZD
16:10 02.09.2014.

Nema tu nike rasprave Dubrovnik more bit spojen samo priko Hrvatske, kakvi Neumi kakvi bakaraći.

VL
VJ
vjerovnik
15:51 02.09.2014.

zanimljivo kako se svi srbi žestoko zalažu za tu jonsku autocestu preko Trebinja, a koja je, kažu naši skojevci, u hrvatskom interesu ???

VL
NV
novo vriijeme
14:54 02.09.2014.

Sve pet, a sada brzo ozbiljan i detaljan plan te ceste preko Hrvatskog teritorija i požurite za EU fondove koji su sve tanji i slabije raspoloženi za nas.

VL
AF
afer
16:01 02.09.2014.

U pelješki most već je uloženo 300M kuna i sva je dokumentacija sređena. Sada su bacili psima kost da se glođu oko alternativnih pravaca kako bi eventualno odlućili za most za slijedeće izbore, štos, ''mi smo se za to izborili''.. A po izborima će i to zaboraviti. Trebalo bi konaćno i politićarima biti jasno što je narodu koji ih bira (da zastupaju tuđe interese) da je povezivanje hrvatskog teritorija KROZ hrvatsku nacionalni prioritet - a ekonomski sigurno dolazi i kroz promet i cestarinu, cesta ide dalje, to su zaboravili,

VL
Avatar puky
puky
14:48 02.09.2014.

... auto cesta do Mosta Domovinske cjelovitosti, brza cesta do Dubrovnika - to je za Hrvatsku minimum ... tko hoće graditi neku jonsku auto-cestu kroz tzv. bosnu, za koju se ne zna pouzdano da će i postojati dok počne izgradnja,, eto mu pa nek gradi ... strava ...

VL
CR
CroHR123
14:58 02.09.2014.

"Na kraju, u HAC-u su stava da bi za tu prometnicu bilo vrlo teško, ako ne i nemoguće dokazati prometnu isplativost nužnu za apliciranje za sufinanciranje iz europskih fondova." Još jedna sramotna manipulacija. A ako se trasa pomakne u BiH, koju ljudi valjda hrle posjetiti viđe od Dubrovnika pa to podiže promet, onda se može sufinancirati?! EU će sigurno sufinancirati projekt, jer se nalazi na europskom koridoru, samo je pitanje u kojem omjeru i stvar je dogovora trase. Skoro je sigurno da će EU htjeti zaobići BiH, što su već najavili kada su podržali Pelješki most. Ali je i sasvim očito da će ova vlast napraviti baš sve da bude suprotno i da nas ta autocesta zaobiđe. Valjda će ljudi na jugu progledati i glasovati protiv partije i njihovih crveno-zelenih satelita.

VL
VJ
vjerovnik
16:08 02.09.2014.

mi trebamo povezati svoj državni teritorij sada, a ne razglabati o nečemu što će biti za 35 godina, i to možda

VL
VJ
vjerovnik
15:45 02.09.2014.

čim je studija pokazala da je najbolje rješenje Pelješki most, evo njih sa novom idejom ... "autocesta preko republike srpske" ... i to je kažu u interesu Hrvatske ... ha ha ha ... valjda je i malom djetetu jasno da se državni teritorij povezuje preko svojeg teritorija ... pa nećeš valjda graditi svoju cestu preko tuđeg ???

VL
JM
jezero-matica
15:43 02.09.2014.

Svao ova propaganda"Partijsko udbasko spijunski struktura"je u cilju da Dubrovnik cestovno ostane izoliran!Zasto i u cijem je to interesu?

VL
Avatar kontraadmiraI
kontraadmiraI
15:31 02.09.2014.

Ako ništa drugo, moramo potegnuti referendum i po pitanju autoceste. Ne možemo dopustiti da nam jugoskojevci otjeraju cestu iz Hrvatske u drugu državu i da preko druge države spajamo Split i Dubrovnik.

VL
Avatar kontraadmiraI
kontraadmiraI
15:27 02.09.2014.

Isto tako su komunisti htjeli Zagreb i Split "spojiti" preko BiH! Ali im nije uspjelo pa je cesta otišla kroz Hrvatsku (današnja A1 "Dalmatina"). Iz njih ne izlazi jugosfera, zapadna balkanština iliti "Regija", sve će učiniti ne bi li je kako spojili. Cesta od Ploča do Dubrovnika mora ići kroz Hrvatsku. Samo državni neprijatelj bi radio cestu kroz tuđu zemlju, a oni upravo to pokušavaju i napravit će sve da cesta do Dubrovnika ovisi o susjednoj BiH. Pokušavali su i nekakav koridor preko BiH, samo da se ne ide preko Pelješkog mosta i da Hrvatska ne bude cjelovita i prometno neovisna. Koji su to skojevci, koji skorojevići. To je nemoguće obratiti od vlastitih zabluda.

VL
Avatar SMECHAR
SMECHAR
15:06 02.09.2014.

Brza cesta bi trebalo biti apsolutno realan projekt. Kao prvo jer postoje dva traka koja treba malo proširiti, dakle gradila bi se samo još dvije trake uz ovu postojeću jadransku cestu. Naši nedorasli i polupismeni ministri nesposobni su voditi svoje kućanstvo a kamoli neki resor. O njima imam najgore moguće mišljenje. Što nas briga za ceste u BiH, Hrvatska od toga nema ništa. Naše političare mi plaćamo i trebaju se brinuti o našim interesima, a ako za to nisu sposobni meka odu. Gledam te njih nove debele glave i mika mi je kada čujem što iz tih usta izlazi. Sramota me da me takvi ljudi predstavljaju i jedva čekamda odu, da ih za bgodinu dana vise ne trebam gledati. No ne želim gledati ni smiješnog lika Karamarka. Koja nam je onda alternativa? Zar smo stvarno zapeli s ovim jadom od političara koji su zaposjeli svoje stolice, čvrsto drže svoja mjesta jer za pravi posao nisu sposobni? Ne promijeni li se nešto uskoro čeka nas još 20 godina mraka.

VL
« 1 2 3 4 5 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.