Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
76 10°C
Povratak na članak

Mit o savršenim njemačkim autocestama

Njemačka premalo ulaže u infrastrukturu, u prosjeku samo 2% bruto domaćeg proizvoda ode primjerice na održavanje i izgradnju novih prometnica ili mostova.
09. veljače 2018. 8300
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
56
  • nemesisdns:

    kakve veze ima postotak, kad je ovih njemackih 2% vise nego ceskih 20%. osim toga je ceska drzava u razvoju kao hrvatska, naravno da grade vise, jel nemaju ceste.

    1 09. 2. 2018. u 19:38
  • Avatar stinatvrda
    stinatvrda:

    Svake godine po njemačkim autocestama vozim se oko 20 tisuća kilometara. Prije umirovljenja bilo je to znatno više. I to preko 45 godina! Istina je da ima mostova koji u lošem stanju ali je isto tako istina da se takvi ... prikaži još! mostovi saniraju. Gloedam druge europske države i njihove autoceste. Još su ove njemačke neka vrsta raja na kugli zemaljskoj. U nedjelju sam vozi austrijsku autocestu Suben-Wells- Linz_Liezen-Graz - nisam se baš oduševio - pogotovo ne stanjem mnogobrojnih tunela. Članak ovako kako je objavljen vrlo je površan, rekao bih čak da je zle namjere, ali i velika porcija neznanja i neprofesionalnosti.

    1 09. 2. 2018. u 20:21
  • Deleted user:

    Umjesto da prenosite nečije vijesti, sami se uvjerite u njemačke ceste. Npr. B304 ravnija od tepiha a šira od Ilice... Nije sve idealno kao u motivima, ali članak je baš bez veze.

    1 09. 2. 2018. u 21:34
  • miyamoto:

    Moguće je da neki posjetitelji voze golfa, koji ima "zavarene "amortizere pa ima krivu percepciju, ili Nijemci koji voze Mercedese, pa i oni imaju krivu predodzbu. Ali cinjenica je da je Njemacka daleko najnaprednija drzava Evrope. Mozda i svijeta

    09. 2. 2018. u 23:08
  • Avatar KELAVA-DE
    KELAVA-DE:

    zivim dugo u nemackoj imamo sam i firmu prosao sam mnogo po svetu zato sto rado putujem, nisam nigde vidjeo boljih autoputeva nego ovde u njemackoj zatim u kaliforniji prilicno su dobri ali ne tako kao ovdje

    2 09. 2. 2018. u 20:38
  • miyamoto:

    Njemacke zaista ima idealne autoceste, rijetko viđeno. Moze se tu i tamo dogoditi nekakav blagi skok na spoju mosta, ali sve drugo cista levitacija

    09. 2. 2018. u 22:59
  • Vito:

    Nijemci su htijeli 1979.g. izgraditiprugu za "maglev" - vlak na magnetima između Zagreba i Samobora, na napuštenoj trasi Samoborčeka. __ "grad Zagreb" im je to odbio pa su to izgradili u Njemačkoj. __ Nakon svih ispitivanja vlak su prodali Kinezima ... prikaži još! i sad se između zrakoplovne luke u Shangaiu i Shangaia voze 7 minuta u dužini 32 km brzinom od oko 430 km/h __ "Mi" svojih 32 km vlakom idemo 45 minuta - i to ako nema magle niti putnika, a vlak ima oznaku "brzi"

    10. 2. 2018. u 08:36
  • Vito:

    Poslušao sam što govore ova dvojca na DW - čista propaganda udbaškog tipa - jedan komunist, drugi četnik, a zajedno dokazuju da im je netko naredio baš tako snimljen video. __ An der Eiche "čeka 50 godina na safaltiranje" je ... prikaži još! usred zelene površine parka u koji ne mogu vozila. __ Jednostavnim upisom EICHE Straße Köln u web tražilicu možete provjeriti laži koje izgovara četnik - ulica je "okružena privatnim kućama s bazenima - ima 39 kućnih brojeva i 11 bazena u 11 dvorišta. __ Ovakva primitivna lažna propaganda može proći samo u područjima gdje ljudi nemaju pojma što je internet. __ Mooožda bi to "prošlo" tamo negdje između 1945. i 1946. godine. ali danas kad postoji Google maps objavljivati take laži je sramota za "večernjak" i pošteno objektivno novinarstvo općenito.

    10. 2. 2018. u 08:19
  • Vito:

    Njemačka premalo ulaže u infrastrukturu, u prosjeku samo 2% bruto domaćeg proizvoda ode primjerice na održavanje i izgradnju novih prometnica ili mostova. ::: Zato u Njemačkoj vlakovi voze pet puta brže nego u Hrvatskoj - 250 km/h __ Zato po ... prikaži još!po njemačkim autoputovima nema ograničenja brzine na 130 km/h __ prometnice su im toliko loše da je bolje preko njih prolaziti što brže, nego se zadržavati na njima kao u Hrvatskoj.

    10. 2. 2018. u 07:39
  • Deleted user:

    Metalci su se u Njemackoj izborili za 28 satni radni tjedan, od uvijek svi imaju 6 tjedana dopusta, desetak praznika i puno bolovanja. Drugi o tome mogu samo sanjati i to im smeta, a ovaj clanak to i dokazuje.

    10. 2. 2018. u 06:39
  • realisticki:

    Među ovim komentarima mnogi se kritički osvrću na njemačke auto puteve. I sam sam primijetio nedostatke, fale mi naplatne kućice!

    10. 2. 2018. u 06:40
  • Vito:

    samo 2% bruto domaćeg proizvoda ode primjerice na održavanje i izgradnju novih prometnica ili mostova. ::: A što će im više??? __ Izgradili suautoputove koji nemaju većih nagiba od 3 % po cijeloj Njemačkoj između dva svjetska rata i to ... prikaži još!o samo zato što nisu imali dobro gospodarstvo pa su zapošljavali ljude na gradnji infrastrukture koju i danas koriste svi koji se mogu maknuti iz Hrvatske. __ Ceste popravljaju u jednom danu, a zaposleni su "gastarbajteri" - raskopaju, poprave, zakopaju, preko noći, rijetko u jutro vidite da radovi nisu završeni.

    10. 2. 2018. u 08:26
  • stefj:

    Ha, ha, ovo je smiješno... Ako netko pogleda ceste u bilo kojem Hrvatskom gradu, takve loše teško se nađu u Njemačkoj... A izdvajanje za infrastrukturu? Kod nas cijeli proračun ide na jelo i pilo, ulaganja u infrastrukturu nema niti u ... prikaži još! planovima. Od gomile ljudi na proračunu i financiranja interesnih skupina ne ostane niti lipe za nešto drugo... U Njemačkoj se bar vidi ako se plati porez, da cesta nema rupa, kod nas je u Zgrebu jedino ulaganje u infrastrukturu ulaganje u ležeće policajce, kamere za pisanje kazni i privatne fasade. A prema rupama na cesti, ležeći policajci izgledaju kao ravna ploha...

    5 09. 2. 2018. u 21:54
  • Avatar Mr_T
    Mr_T:

    Njemačka autocesta je duplo deblja od HR ceste, najkvalitetnije napravljeno i zato minimalno održavanja.

    4 09. 2. 2018. u 20:44
  • aabbcc:

    Dobar spot, sada ce zaposliti, prebaciti radnike sa odrzavanja puteva da sjede na cestama u naplatnim kucicama.

    09. 2. 2018. u 23:44
  • Toni70:

    Njemačka premalo ulaže u infrastrukturu, u prosjeku samo 2% bruto Dik drugi 20 % i opet njihovih 2% Bruto je više nego svi skupa u drugi kad je njihova zarada samo od Jedne tvo nice Mercedesa ili Audija veća od ... prikaži još! od cijela yugoslavije i 7 drugih dzavica u europi . Uostalom kad njemac napravi Autoput onda ga netreba 30 godina popravljati a ne kao drigi sa 30% bruta koji morajun krpati kao blesvi nakon godinu dvije - Kako je ljepo biti novinar i hraniti naivčine sa posvalama. Narvno pametni su vide da svuda pljačaka NJemaca po svijetu sa cestarinama vinjetama pa če i oni da uvedu. Najviše autoputa u Europi imaju Španjolci pa potom Njemci !!! ,

    1 10. 2. 2018. u 01:36
  • Deleted user:

    Ha ha pa kakve su austrijske autoceste? Na sto liči karavanke- Salzburg? Njemačka ima idealne ceste sve ostalo su bajke

    5 09. 2. 2018. u 19:52
  • aabbcc:

    Skonto Svabo !. Radnici na odrzavanju cesta samo trose pare i zato ih treba prebaciti da sjede u naplatnim kucicama na cestama da i njima svane i dohodak stvaraju.

    10. 2. 2018. u 11:11
  • Vito:

    Njemačka premalo ulaže u infrastrukturu, u prosjeku samo 2% bruto domaćeg proizvoda ::: I to je nekoliko puta više nego što Hrvatska potroši na nove službene autoe koje kupuje kako bi se paraziti besplatno vozili, ne baš besplatno, jer to ... prikaži još! plaćamo mi, stanovnici Hrvatske s minimalnom plaćom, dok hrvatski paraziti dobivaju deset puta više i na to posebne dodatke.

    10. 2. 2018. u 07:43
  • cokta:

    Od njemackih cesta u lošijem stanju su jedino jos njemacke škole

    10. 2. 2018. u 03:35
  • Komentiraj, znaš da želiš!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.