Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nesreća Petekovih
Povratak na članak

I mlađi sin imućnog poduzetnika skrivio nesreću zbog brzine

Prema prvim informacijama iz policije, uzrok nesreće bila je prebrza vožnja, no zbog teških ozljeda policija nije mogla vozača alkotestirati na mjestu događaja pa će se tek danas doznati je li bio pod utjecajem alkohola.

Komentari 35

NK
nena kozul
09:54 14.06.2010.

htjela bih se nadovezati na tekst \"sikert\" , naime o \" izmjeni zakona o mladim punoljetnicima \" ,taj zakon nije samo u hrvatskoj - isti se primjenjuje i u njemackoj , meni je naime poginuo sin a pocinitelj je isto bio \"mladi punoljetnik\", bio je isto alkoholiziran i takoder uslovno kaznjen , a potom mu je vracena i vozacka dozvola,sto je po meni - ponovni kiks u pravosudu ,zalosno ali istinito.

VL
TR
Tripoli
14:49 14.06.2010.

nije da nekome zelim zlo...ali ako se ova pijanica ovaj put izvuce zahvaljujuci parama oca...samo se nadam da ce drugi put u vozilu s njime bit tata i brat....a doc ce drugi put...takvi neznaju stat...

VL
GQ
gq
18:14 14.06.2010.

meni je zanimljiva činjenica da su se sve tri nesreće dogodile na istom mjestu,50 metara prije je bila zadnja nesreća a 50 metara iza nesreće je bila prva bratova saobraćajka u kojoj je poginuo goran!da se ja prezivam petek sigurno bih išla preko kloštra do kraja života za križ,jer očito je tamo nekaj jako lošega za sve njih!a i za nas jer ako ovako nastave bit će nas sve manje!bez obzira na sve tatine novce imao je primjer šta mu se bratu sve dogodilo radi alkohola i brze vožnje i samo je njegova sreća kaj je tata kupio dobar auto pa je ostao živ!

VL
NJ
njok
20:03 14.06.2010.

Taj jedan Kreso Petek kojeg vi zovete lokalni mocnik drzi zaposleno pola ivanica,da nema te firme gdje bi radili??,na zavodu za zaposljavanje??,ma mozete se sramit,to mu je hvala sto zaposljava mlade ljude koji bas i nemaju gdje radit...,mislite da jee njemu lako ,vjerujem da nebi nitko htio biti u njegovoj kozi,da me krivo ne shvatite ja ne kazem da nisu krivi,jesu zato jer su sjeli u aute pod utjecajem alkohola,pa nisu jedini ima jos takvih,a Mario je napravio veliku glupost koja ce ga pratit do kraja zivota i bez vasih komentara,ali vi svi govorite ko da je to namjerno napravio,to se moze svakome dogoditi jer zlo ne pita,a Mirek pa on nikada nije ludovao s autom,decko je bio na svojoj momackoj i vjerovatno popio,i jbg desilo se sranje,a vi ste svi ljubomorni na njih zbog novaca...,da imate para kao on i da se to desi vasoj djeci vi nebi potezali veze za svoju djecu?????

VL
NK
nena kozul
20:44 14.06.2010.

...NJOK..imas li i ti djecu ? ja sam jedna od ozaloscenih majki , cijeg je 17-godisnjeg sina \" odradio \" isto jedan \"mladi punoljetnik\" ,alkoholiziran ,.....a ne ,ne nije namjerno ..... mislim da to i nije toliko bitno , mogaa sina vise nema....mislim da bi i ti sebi uzeo pravo o ovakvim \"nenamjernim \" ubistvima komentirati ,da si nedajboze izgubio svoje djete .....nenamjerno...pozz.

VL
NJ
njok
21:37 14.06.2010.

u pravu ste,ali to je krivo nase pravosude...da se zakoni sprovode kako bi trebali takve stvari se nebi dogadale...pozz...

VL
JA
Jazuji
22:55 14.06.2010.

NJok ja imam para i to puno, firmu sličnu Šešinoj samo malo manju i znam još sedmero djece lokalnih moćnika iz Ivanića, niti jedan nema takvih problema, pogledaj to malo na Internetu : Kapitel, Legrad, FKT Mato LD su samo neki od većih i imaju čak i više novaca od Šeše tako da nemoj reći da pola Ivanića nebi nigdje radilo, zapravo nemaš pojma o čemu pričaš jer Ivanić je bio perjanica Jugoslavije i zamisli koji je to radni kadar, svi bi dobili, a ne radili. Bah Ivanić je jadan da nemože biti jadniji i to sve zbog aktualne vlasti no to je već za knjigu dok je mali Miroslav nedorečen i nepečen za taj teret koji mu prezime nosi. Što se tiče zavisti ima i toga napretek u tom kraju.

VL
XX
xxxja
01:25 15.06.2010.

Ma šta je vama ljudi dragi...pa jel vi vidite šta vi pišete?? Trabunjate svakakve gluposti...da nije kriv...je...svatko je kriv ako pijan sjedne za volan i skrivi nesreću bio to petek ili neznam tko...samo razlika je jer je on \"javna osoba\",da nije pola vas nebi ni znalo što se dogodilo i nastavili bi svojim poslom...ali pobogu...šta da je recimo poginuo,nedaj bože,i jedan od sinova gospodina peteka...mnogi bi rekli \"hvala bogu to je izaslužio nakon svega\"...vjerujem da se svakome to može dogoditi,jbg mariu se to desilo dvaput...sumnjam da je on to baš želio,prvo sam sebe dovest u opasnost,a zatim i nekog drugog...to se moglo dogoditi i vašem djetetu...molite se bogu da nije i ne osuđujte nekoga bez razloga...gospodin petek nije kriv niti malo...čovjeku nije lako,ali za svoju djecu kao pravi roditelj čini sve...kao što bi i vi učinili za svoje dijete...pogledajte danas sutra da se to može dogoditi i vama,ili nekome vama dragom...normalno je da ćete kriviti onoga tko nije \"vaš\"...tu komentirate svašta,vrijeđate i napadate bez razloga a ni sami neznate što se zapravo dogodilo...pustimo policiji i našoj vlasti neka sama odluči što će sa tim slučajem...svatko ima pravo na svoje mišljenje...al isključite bijes,i to da je on \"tatin sin\" pa razmislite malo jel vrijedno toliko dizat prašinu oko toga...možda vas čeka slična sudbina a i sami niste svjesni,zato nemojte nikome željeti zlo.... Hvala lijepo...

VL
AN
Andreeejjj
11:20 15.06.2010.

Treba kazniti imucnu taticu, koji je Bog zna kako stekao sve to!!!???!!!! Sta klincima od 24 godine treba da voze tako bjesne aute? Po zanimanju su \"TATINI SINOVI\", a posaten jadni narod voza krtije, jer rade, muce se, stede...a roditelji im takodjer samo obicni radnici - zaposlenici, te jos jako posteni!!!!

VL
XX
xxxja
11:51 15.06.2010.

Ja ne vjerujem kakve nebuloze pričate a da nemate pojma šta je a šta nije...kao prvo to nije bio njegov auto,već od gospodina peteka,jer da je dečko sjeo u svoj auto ko zna što bi se dogodilo...a ti sigurno da ti tata ima takav auto ,iskoristio bi trenutak da sjedneš u njega...i šta znaš šta se moglo dogoditi...i kako znaš da je on sve svoje stekao na prljav način?? možda je baš čovijek uložio sav trud...kako može netko samo tako pričati...?? ja ne opravdavam njihove slučajeve...sranje se dogodilo njihovom krivicom pošto su bili pod utjecajem alkohola...al bože dragi šta je tu tatica kriv...on nije naredio nikome od njih dfa se ide vozit i da napravi nesreću...dajte slušajte šta pričate...aaaaa završi i ti fakultet,zaposli se,zaradi pa ćeš i ti imat dobar auto...ak već nemožeš na prljav način steći novce kak kažeš da je on...ma daj molim te...oprosti,ali nisi sasvim u pravu....!

VL
SI
sin17
13:00 15.06.2010.

Prijatelju očito da braniš dotične osobe o kojima je riječ u gore napisanom članku.Tata je sinovima dao na volju da rade što god hoće,a on će sve to platiti jer ima novaca kao i što je napravio već te njegovim dragim sinovima nitko ništa nemože.Da je pravi otac poslije prvog puta bi poduzeo nešto da stabilizira svog sina koji je ionako dobio vozačku dozvolu na čudan način tj.zdravstveno je nesposoban ali... novac čini čuda,zar ne. Da je nešto poduzeo nebi se to ponavljalo ,a što se tiče poslovanja i tu bi mislim imao posla USKOK.Poznata je ta obitelj po svojim događajima.

VL
PI
Pitbull
13:04 15.06.2010.

Ti,-XXXJA očito si blizak prijatelj debilne i kriminalne obitelji Petek. Prema tvojim komentarima OČITO si netko od Peteka. -Pa ću ti reći - tatica je kriv za manipuliranje sudstvom i velikim vezama u državnom vrhu. -Ne,Krešo Petek nema fakultet,točnije nema ni osnovnu školu-za tvoje znanje,a sinu je kupio obje škole,jer je debil. Osim što je debil,još je i dvostruki ubojica i bahat čovjek,sa vrlo niskim kvocijentom inteligencije . Tko mu je dao vozaćku?? -Netko tko nije htio dobiti otkaz jer bi tatica Petek nazvao nekoga... -Ajde,ovaj drugi barem nije ubio nikoga,svejedno.,ali kad će gospodin Petek naučiti kontrolirati stoku koju posjeduje?? - Svi znamo da stoka koja često bježi ili se otima kontroli,treba metak ili vezanje lancima... -A starijem Peteku poručujem - Šta će ti značiti sav novac svijeta kada izgubiš sina,ha?? Ajde onda imaj veze kod boga pa da ti ih vrati natrag. -I ja imam velike veze i imučan sam podosta... I iskoristio bih to kada bih išao sjebat \"Šešu\"... -Tako da,kome smeta,neka se žali upravi za vodovod. Svi vidimo kako pravda funkcionira u ovoj državi... Onda se nemojte ljutiti kad netko pošalje starijeg debilnog Peteka pod zemlju i završi potpuno nekažnjen... - TO je Pravda. -Koliko nedužnih i dobrih ljudi treba stradati prije negli gospodin Krešo Petek zaveže i smiri svoje kljuse od sina??

VL
SI
sin17
13:11 15.06.2010.

15.06.2010. u 13:04h Pitbull je napisao/la: Ti,-XXXJA očito si blizak prijatelj debilne i kriminalne obitelji Petek. Prema tvojim komentarima OČITO si netko od Peteka. -Pa ću ti reći - tatica je kriv za manipuliranje sudstvom i velikim vezama u državnomm vrhu. -Ne,Krešo Petek nema fakultet,točnije nema ni osnovnu školu-za tvoje znanje,a sinu je kupio obje škole,jer je debil. Osim što je debil,još je i dvostruki ubojica i bahat čovjek,sa vrlo niskim kvocijentom inteligencije . Tko mu je dao vozaćku?? -Netko tko nije htio dobiti otkaz jer bi tatica Petek nazvao nekoga... -Ajde,ovaj drugi barem nije ubio nikoga,svejedno.,ali kad će gospodin Petek naučiti kontrolirati stoku koju posjeduje?? - Svi znamo da stoka koja često bježi ili se otima kontroli,treba metak ili vezanje lancima... -A starijem Peteku poručujem - Šta će ti značiti sav novac svijeta kada izgubiš sina,ha?? Ajde onda imaj veze kod boga pa da ti ih vrati natrag. -I ja imam velike veze i imučan sam podosta... I iskoristio bih to kada bih išao sjebat \"Šešu\"... -Tako da,kome smeta,neka se žali upravi za vodovod. Svi vidimo kako pravda funkcionira u ovoj državi... Onda se nemojte ljutiti kad netko pošalje starijeg debilnog Peteka pod zemlju i završi potpuno nekažnjen... - TO je Pravda. -Koliko nedužnih i dobrih ljudi treba stradati prije negli gospodin Krešo Petek zaveže i smiri svoje kljuse od sina?? Prijatelju potpuno si u pravu ta obitelj i još par sličnih konstantno maltretira građane Ivanića.

VL
PI
Pitbull
13:27 15.06.2010.

Andrejjj,da u pravu si,živimo u državi u kojoj pošteni i marljivi ljudi najmanje imaju i jedva spajaju kraj sa krajem. Sa druge strane imamo šačicu lakomih neškolovanih ljudi koji svoj put zacrtavaju novcem,mitom i korupcijom i postaju utjecajni,bitni i \"VELIKI\"... -Zanmljiva stvar je kako bi svaki mali građanin \"lijepe naše\" dobio maksimalnu kaznu za ono isto šta je napravio Petek... -Ali on je iz \"društveno prihvatljive\" obitelji i to se tolerira. Neznam za oštećene,ali da je moj netko poginuo zbog pijanog Peteka koji nakon toga nebi odgovarao za ono što je napravio,dao bih sve od sebe da naplatim oko za oko u tke slučaju. Ne samo to,nego bih očekivao da me se odmah pusti na slobodu jer am napravio društveno prihvatljiv čin. - Pravdu. -Svaka čast obitelji Bočki i Čolić,zaista svaka čast. Ja bih vjerojatno završio na institutu za psihologiju i promatranju nakon onoga šta bih napravio kada bi mi netko pijan ubio nekoga koga volim. Nebiste vjerovali šta bih bio u stanju napraviti. Tako da me nebi osudili za ubojstvo,nego za zvijerski psihički čin,i najvjerojatnije bio bih pušten čim bi bio psihički stabilan -iz bolnice,ne zatvora.

VL
PI
Pitbull
13:36 15.06.2010.

@Sin17 -U pravu si,ali IPAK POSTOJE metode smirivanja i obuzdavanja dotičnih. Dokle god imam \"pravedni Glock17\",ja sam siguran da ti maleni olovni momci mogu napraviti čuda koja nitko nikad neće zaboraviti,a dotične nitko nikad nebi vratio... -Naravno,prije bih pustio pravnuu državu da odradi svoje,pa bih ja presudio jeli kazna dovoljno adekvatna. Ako nebi bila,ja bih mu sudio i osudio ga na najkraći mogući način. :/ -Ne samo to,nego bih očekivao zahvalnost od građana jer taj čovjek više nikoga nedužnog nebi ubio nakon toga. Sa tim činom sačuvao bih tko zna koliko života u Ivaniću...

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.