Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 52
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

HR industrija u regiji sve je veća,  važnija i propulzivnija, a sada dobiva i vlastitu pozornicu na Weekend Media Festivalu

HR.Weekend
Foto: Emica ElvedjiPIXSELL
1/6
24.04.2023.
u 13:52

Na HR.Weekend stižu Nikolaos Dimitriadis, svjetski poznati neuroznanstvenik i Munawar Ahmed, predavačica sa Stanforda

Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekend Media Festivala udružili su snage s agencijom Degordian i kreirali HR.Weekend, festival koji je svojim konceptom već zaintrigirao modernu HR industriju. U jeku borbe za talentima i kvalitetnim kadrom, poslodavci danas moraju pronaći način da se prilagode tržištu i pronađu te zadrže najbolje ljude. Više nego dovoljno je to razloga za pokretanje projekta  koji  će biti specijaliziran i baviti se problemima novog doba. Tako je i nastao HR.Weekend – festival namijenjen svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima zainteresiranima za kreiranje modernih HR praksi. 

“Weekend je zbilja odličan festival koji već godinama okuplja stručnjake svih područja na jednom mjestu. Mi smo željeli HR.Weekend integrirati, a ne izolirati. HR će se zato ispreplesti sa svim ostalim poslovnim industrijama i područjima, a svi posjetitelji će moći slušati predavanja i panele, neovisno iz koje branše dolaze”, kaže Daniel Ackermann, CEO agencije Degordian. 

HR.Weekend od 21. do 24. rujna obradit će teme koje se kreću od stanja na tržištu koje prolazi brojne promjene - Big Quit,  Burts of Tech Bubble, Market Shiftinga pa do propitivanja jesu li te promjene pozitivne i  kako ih možemo uklopiti u svoje poslovanje ili od njih pobjeći. U programu će se govoriti i o mentalnom zdravlju, inkluziji stranih radnika, transformaciji i skaliranju HR odjela, talent managmentu, generacijskim razlikama i brojnim drugim temama. 

Foto: Jernej Lasic

Na HR.Weekend stiže poznati svjetski neuroznanstvenik i neuromarketer Nikolaos Dimitriadis koji je radio gotovo sa svim vodećim svjetskim tvrtkama i proučavao 5500 mozgova iz različitih zemalja za potrebe neuromarketinga. Dr. Dimitiriadis primjenjuje neuroznanost u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od petnaest godina.  

Munawar Ahmed, predavačica Leadershipa, Etike i Profesionalne prakse na School of Visual Arts i gostujuća predavačica na Stanfordu, uči iskusne timove kako djelovati s učinkovitošću, ali i s ljudskosti. Prepoznatljivost je postigla gradeći godinama vrlo uspješne i što je još važnije sretne timove iz svijeta bankarstva, osiguranja, zdravstvene skrbi, telekomunikacija, izdavaštva i maloprodaje, koji su redom osvojili nagrade na svjetskim razinama. Na prvom HR.Weekendu Munawar će obraditi jednu od gorućih tema današnjeg poslovnog svijeta - kako i zašto tvrtke moraju mijenjati svoje poslovanje ako žele privući zaposlenike Z  generacije, te kako to djeluje na sve ostale generacije. 

Foto: Saša Ćetković

“HR.Weekend novi je brand Weekenda. Nastao je nakon što smo na prošlogodišnjem izdanju uočili da nije dovoljno imati samo jedan panel ili predavanje na temu ljudskih potencijala, već da tu ima prostora da tome posvetimo i dva dana. HR trendovi mijenjaju se skoro na dnevnoj bazi, a nakon razgovora s brojnim akterima ove scene shvatili smo da  na tržištu ima prostora i potrebe, ne samo za HR festivalom, nego za mjestom susreta HR-a i svih ostalih branši koje već tradicionalno dolaze na Weekend.” kaže Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i Pepermint agencije.

Cilj festivala je prodrmati postojeće stanje tržišta i propitkivati ustaljene prakse, te čuti iskustva brojnih stručnjaka, panelista i predavača iz svijeta i regije. Pozitivne rekacije zajednice na najavu ovog festivala nadmašile su očekivanja, ističu organizatori Pepermint agencija i Degordian. 

Foto: Emica ElvedjiPIXSELL

Mnoge tvrtke  već su rezervirale mjesta za svoje HR stručnjake, što potvrđuje da je koncept dobro prihvaćen i željno iščekivan. HR.Weekend postat će centralno mjesto za razvoj ideja, praćenje trendova, druženje i networking kako za zaposlenike tako i za poslodavce, a sve pod okriljem Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog medijskog i poslovnog festivala.  

Ulaznice za HR.Weekend trenutno su dostupne po early bird cijenama na stranici hr.weekend.hr a sve novosti pratite putem službenih FB, IG i LinkedIn kanala. 

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije