Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
naizgled nespojivo

Pogledajte limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida

Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
1/6
26.02.2018.
u 15:19

Svjetski poznati domaći proizvođači automobila i nakita spojili su naizgled nespojivo te predstavili limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida

Iako na prvi pogled nemaju puno toga zajedničkog, jedna zanimljiva suradnja pokazala je da za maštu i poslovne mogućnosti uistinu ne postoje granice! Dva iznimno uspješna hrvatska brenda ovih su dana predstavila prelijepo izrađen nakit koji će zasigurno osvojiti brojne obožavatelje i obožavateljice inovacija u industriji limenih ljubimaca, u kojoj je posljednjih godina sve više zastupljena tvrtka Rimac Automobili.

„Veseli nas suradnja s Borboletom kao hrvatskim brendom nakita koji je također postigao svjetski uspjeh. Drago nam je što će naše zaposlenice, klijentice i fanovi dobiti priliku nositi djelić Rimac brenda u obliku decentnog komada nakita“ – poručila je  voditeljica marketinga i komunikacija u Rimac Automobilima Marta Longin.

Narukvice od srebra i pleksiglasa na svilenom koncu, po uzoru na Borboletin ručno izrađen nakit od konca koji je proteklih godina osvojio domaće i svjetske trendseterice te elegantni privjesci za ključeve premijerno će biti predstavljeni na Ženevskom autosalonu. Na ovom događanju, koje iz godine u godinu tijekom ožujka na jednom mjestu okuplja tisuće posjetitelja, kao i sadašnjih i budućih poslovnih partnera,  bit će prvi put predstavljen i novi model Rimac električnog super sportskog automobila.

Borboleta nakit
1/6

„Ponosni smo na suradnju s Rimac Automobilima kao jednom od najuspješnijih hrvatskih tvrtki u svijetu te što smo zajedničkim idejama došli do vizije idelnog komada nakita za svaku ljubiteljicu Rimac automobila, kao i zaigranog, a opet decentnog privjeska za ključeve namijenjenog muškom dijelu publike. Također nas veseli što ce Rimac Borboletu predstaviti u Ženevi kao dio ponude promotivnih proizvoda, tržištu inače namijenjenom isključivo automobilskoj industriji“ – izjavila je voditeljica specijalnih projekata u Borboleti Lejla Šertović.

Ovo nije prvi zajednički projekt za Borboletu, koja se do sada s uspjehom okušala u radu s portalom Buro 24/7 te tvrtkom Coca Cola. 

Komentara 1

IV
IvanS
04:40 27.02.2018.

Kriste! Ovo je najdebilnije ikad.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije