Prva hrvatska platforma i online rješenje koje objedinjuje procese kupnje, prodaje i održavanja rabljenih automobila Neostar.com ostvarila je odlične rezultate u prvim mjesecima rada.
Od 15. siječnja do kraja ožujka 2021., platforma je sakupila više od 3,5 milijuna pregleda stranica te je zabilježeno više od 360.000 jedinstvenih korisnika, a temeljem platforme dogovoreno je 515 prodajnih transakcija za vozila koja imaju jamstvo treće strane, odnosno, Neostara.
U Hrvatskoj je tržište rabljenih automobila čak pet puta veće od tržišta novih automobila, dok je u Europskoj uniji tržište rabljenih tri puta veće. Visok broj pregleda platforme u samo dva mjeseca od lansiranja pokazuje da je tržište rabljenih vozila u Hrvatskoj spremno za disrupciju kojom se uvode nova pravila u prodaju i kupovinu rabljenih automobila. Odlični početni rezultati rada platforme potvrđuju da hrvatski korisnici i potencijalni kupci rabljenih vozila imaju potrebu za većom sigurnosti kupoprodajnog procesa na tržištu rabljenih vozila, za neovisnom kontrolom automobila koja se prodaju, a posebno za izdanim jamstvom što korisniku u konačnici pruža sigurnost koju svi želimo.
Foto: Neostar
Na platformi korisnici mogu oglasiti prodaju vlastitog vozila, kupiti rabljeno vozilo ili dogovoriti servisnu uslugu. Sve tri usluge osmišljene su na način da korisnicima pruže maksimalnu transparentnost i sigurnost. Svako vozilo na platformi je pregledano od strane Neostar inspektora u 60 ključnih točaka, a sigurnost online prodajnog procesa razvijen je do točke u kojem prodavatelj ne može dobiti novce na račun dok Neostar.com dodatnim pregledom kod isporuke vozila ne verificira da je automobil u jednakom stanju kao i prilikom inicijalnog pregleda.
Putem platforme obavljeno je 515 kupoprodajnih transakcija i prva potpuno online kupovina rabljenog vozila
Kupci automobila mogu uživo provjeriti i testirati vozilo koje su vidjeli na platformi, ali je proces kupovine vozila moguće obaviti i u potpunosti online. Neostar.com prošlog je tjedna ostvario prvu upravo takvu kupovinu, i to automobila starog 13 godina, a cijeli je proces od početka do kraja u potpunosti realiziran bez fizičkog povezivanja prodavatelja i kupca.
Foto: Neostar
Na platformi je trenutno oglašeno 2200 vozila, od sportskih do malih gradskih automobila, a još 900 vozila čeka na provjeru Neoinspektora koji odlučuju hoće li automobil dobiti jamstvo i biti oglašen na platformi. Cilj platforme je korisniku ponuditi što veći izbor provjerenih rabljenih automobila, a svatko može svoj rabljeni automobil staviti na prodaju putem Neostar.com besplatno, uz uvjet da vozilo nije starije od 15 godina ili nije prešlo više od 250.000 kilometara.
Foto: Neostar
Trend prelaska na online kanale prodaje sve je zastupljeniji u svijetu i u Hrvatskoj. U prošloj je godini online prodaja u Hrvatskoj narasla čak 15,5%. Sve je veći broj kupaca prešao na online kupovinu, a platforme poput Neostara mogu osigurati daljnji razvoj ovog modela kupovine uz sve njegove prednosti, kao što su brzina, jednostavnost, transparentnost i sigurnost. Daljnji razvoj online prodaje donijet će inovativne načine kupovanja, a činjenica da se nove platforme razvijaju s korisnikom u središtu znači da će od toga najviše profitirati sami kupci koji će kupovine moći obavljati bezbrižno s povjerenjem u proizvod koji kupuju.
Pratite nas