Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 162
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Reklamacije

Ako ste se žalili, ne smiju isključiti uslugu dok je postupak u tijeku

voda
Kristina Štedul Fabac/Pixsell
19.05.2011.
u 16:42

Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga zaprimilo je u proteklih šest mjeseci tridesetak reklamacija građana

Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga zaprimilo je u proteklih šest mjeseci tridesetak reklamacija građana. Najčešće su pritužbe na prekomjernu potrošnju vode, a u korist potrošača riješeno ih je 14, no varira postotak otpisa prekomjerne potrošnje vode. Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga formirano je u rujnu prošle godine nakon inzistiranja Tomislava Lončara, tajnika Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, koji je upozorio da Zakon o zaštiti potrošača iz 2003. godine davatelje javnih usluga obvezuje na uspostavu povjerenstva za reklamacije potrošača. 

Stoga su u Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača zadovoljni što je Zagrebački holding osnovao povjerenstvo za sve davatelje javnih usluga Zagrebačkog holdinga jer je tako jednostavnije raditi, kaže T. Lončar te dodaje: 

– Nezadovoljni potrošač od davatelja usluge na koju se žali svakako treba pisanim putem zatražiti objašnjenje te platiti neosporni dio. Od davatelja usluge treba dobiti odgovor u roku od 15 dana od dana primitka prigovora. 

Dok je potrošač u žalbenom postupku, ne smije mu se isključiti javna usluga – zaključuje.

Ključne riječi

Komentara 1

VI
Vito
08:15 20.05.2011.

Znade li netko iz udruge za zaštitu potrošača imaju li nove stambene zgrade odvojene vodomjere za svaki stan? Ili postoji jedan glavni vodomjer, a po stanovima se nalaze kontrolni vodomjeri? naime, u zakonu o distribuciji pitke vode iz 2000.g. jasnono piše kako svaka novogradnja mora imati posebne vodmjere za svaki pojedini stan i poslovni prostor. Uz to još piše da svi stariji stanovi, zgrade, moraju odvojiti vodomjere za svaki stan gdje je to moguće. U Zagrebu su tome doskočili tako da za stare stanove odvajanje mora odobriti 100 % suvlasnika. Za nove stanove izvođaći radova pozivaju kupce na potpisivanje ugovora o ugradnji \"pomoćnog\" vodomjera, što je u suprotnosti zakona o gradnji novih stani+ova i poslovnih objekata, budući svaki stan i poslovni objekt mora imati zasebni, neovisni, vodomjer. A to znači - pukne li vam vodovodna cijev, zatvorite ju na ventilu, a ostali stanovnici te zgrade mogu i dalje toršiti vodu bez da ju vi plaćate. Ovo mogu proglasti i prijavom za kontorlu novogradnji poštuju li zakon ili ga varaju ugradnjom \"pomoćnih\" vodomjera.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?