Ako ste se žalili, ne smiju isključiti uslugu dok je postupak u tijeku
Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga zaprimilo je u proteklih šest mjeseci tridesetak reklamacija građana
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Znade li netko iz udruge za zaštitu potrošača imaju li nove stambene zgrade odvojene vodomjere za svaki stan? Ili postoji jedan glavni vodomjer, a po stanovima se nalaze kontrolni vodomjeri? naime, u zakonu o distribuciji pitke vode iz 2000.g. jasnono piše kako svaka novogradnja mora imati posebne vodmjere za svaki pojedini stan i poslovni prostor. Uz to još piše da svi stariji stanovi, zgrade, moraju odvojiti vodomjere za svaki stan gdje je to moguće. U Zagrebu su tome doskočili tako da za stare stanove odvajanje mora odobriti 100 % suvlasnika. Za nove stanove izvođaći radova pozivaju kupce na potpisivanje ugovora o ugradnji \"pomoćnog\" vodomjera, što je u suprotnosti zakona o gradnji novih stani+ova i poslovnih objekata, budući svaki stan i poslovni objekt mora imati zasebni, neovisni, vodomjer. A to znači - pukne li vam vodovodna cijev, zatvorite ju na ventilu, a ostali stanovnici te zgrade mogu i dalje toršiti vodu bez da ju vi plaćate. Ovo mogu proglasti i prijavom za kontorlu novogradnji poštuju li zakon ili ga varaju ugradnjom \"pomoćnih\" vodomjera.