ZET smo plaćali 120.000 kuna, sad traže 1,2 milijuna. Idemo mi na vlak!
Gradovi i općine šokirani povećanjem subvencija, u Klinča Selima odbili su ponudu.
Komentari 60
Najbolje nek ZET propadne pa nek privatnik vozi kak i iz Dugog Sela i Samobora, onda bude mir kak i sa Samoborčekom i Čazmatransom 😆😆
A kaj se čudite? Jel vi znate koliko košta Fendi namještaj?? Kak da si covjek to priušti sa jednom plaćom???
Bandicu odlazi i povedi sve one, kaj si ih zaposlio, sa sobom!
Još malo i ode Banderas. Nadam se uskoro u Remetinec.
Koliko je samo pokradeno milijuna kuna u zadnjih 11 godina kupujuci autobuse IVECO I MAN. Pa evo i ovih zadnjih 29 novih autobusa koji još nisu u prometu.
Ima Milan Bandić apetita a naročito na praznu kasu a tek na rodjake.
Kakve veze ima obnova zagreba sa cijenama zet-a?
Gospodine Plenkoviću. Sve osim Remetinca za gradonačelnika glavnog grada je vaš poraz pri pokušaju da HDZ i ovu pobjedu prikažete kao veliki demokratski korak prema pravdi.
Jesam li ja jedini naivac ovdje koji smatra da bi se ZET trebao financirati iskljucivo iz cijene karata i mjesecnih pokaza...?
Jedino u Hrvatskoj su odluke nad-države EU obvezujuće. Sjetimo se kalorimetara i razdjelnika. Jesmo ovce!
kaj bi se ovi iz Klinca Sela (28km do Zagreba) vozili uz subvenciju od 120 000 kn? Pa idemo mi Zagrepčanci plačati i za Karlovcane, nek se i oni voze do Zagreba za 8kn?
I opet se pokazuje da je mogućnost izbora osnova kvalitetnog rješenja. Bilo je neki tjedan u Studiu 4 kako se neke općine bore s privatnicima koji im nude usluge prijevoza i natežu se oko cijena... A te cijene su onda bile 4 PUTA manje od cijena ZET-a, prije ovog ZET-ovog poskupljenja... Toliko o javnom sektoru...
Pretakanje iz šupljega u prazno = legalna pljačka!
Nema love da se subvencioniraju sateliti vise. Ekipa - morate shvatiti da je Zg pred bankrotom. Svi ce uskoro trebati poceti placati koliko to kosta. A kosta trostruko zbog lose organizacije i prevelikog broja ljudi posvuda.
Propast gradskog proračuna se mora od nekud subvencionirati. Ne znam zašto okolne JLS ne dopuste privatnicima kombi - linije. Zaposlili bi se kapaciteti, vozni red zgusnuo, prijevoz bi bio jeftiniji....
Noćna, na Blagdan u nedjelju. Skoro pola prosjećne mirovine. Fiksni dodaci, "hranarina", regres, božićnica, uskrsnica, sve x 3 od "raje" koju voze. Kolektivni ugovor im je top! Kapu skidam njihovom sindikatu.
Autobusi su leglo korone virusa, nebi uso unutra za zivu glavu
pogledati primjer Austrije gdje izvan urbanog središta vozi Postbus a negdje i piše godina takvog ustrojstva
Meni se čini (na stranu sad sa korupcijom u Zagrebu) da su i te nove cijene manje od troškova koje bi te općine oko Zagreba imale da same voze autobuse, jer bi inače otkazale ugovor. Nije u redu da mi u Zagrebu subvencioniramo prijevoz u drugim općinama.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rekao bih netko treba platiti trostruko poskupljenje žičare za Sljeme.