ZET: Kartu za vožnju mora se pokazati na ulazu u tramvaj!
ZET na teren šalje dvostruko više kontrolora. Mogli bi biti na svakom ulazu u vozilo dok je na stajalištu.
Komentari 151
Javni gradski prijevoz mora biti besplatan za sve i .
ZET na teren šalje dvostruko više kontrolora. A onda pišu i govore kako nemaju novaca...
Ma treba se riješiti tramvaja i autobusa,na svakom stajalištu postaviti kontrolora koji će kažnjavati pješake koji prolaze a nemaju kartu.
što je s milijardama koje ste podijelili ispod stola na LAŽNE FAKTURE ?? Što jer sa ZAHODOM koji košta 1.5 milijuna kuna ?? to će platit gladni i nezaposleni bando neorobovlasnička ?
Ha ha, koja idiotarija - sad pokušavaju gubitke prabacit na putnike, namjesto da povećaju unutarnju kontrolu zarad lopovluka i krinimala. Šta očekivati od leve samouprave, nego jačanja stege prema obćinstvu - ima i efikasnijih metoda - povećati broj policajaca, poo mogućnosti uvesti one aboliane u službu, kao u ona \"dobra\" vremena.....
3 na jednog...to se zove posao...jedan radi ,a dvojica bulje i jos vjerojatno kukaju kako se narade. i oni dobivaju bozicnicu preko tuđe grbe.
Još samo fale.....Specijalci !!!
666 crvenih kontrolora za druga jocu !
Za sve to je najviše kriv Bandić (HDZ) što je uveo besplatne karte za školarce, studente i umirovljenike. Ako je to uvodio, onda su na to trebala imati samo djeca građana Zagreba, ali sa prebivalištem od najmanje 10 godina u Zagrebu. Isto tako mislim i na umirovljenike. Da ne kažem koliko je ZET radi ovih novih tramvaja koji se kvare kao i oni Češki u gubitku. To ne rade ni puno bogatiji gradovi da se u dvije godine nabavi skoro 200 tramvaja. To se radi 5-10 godina. Inače slažem se da treba iskorijenit švercanje, ali često se dešava da se zemljaku uhvaćenom u švercu oprašta (BiH). Sa ovim svoje gubitke sigurno neće pokrit.
Morat ću non stop nosit sa sobom boce pa nek me onda traže kartu
dugove koje je napravila nepotrebna administracija koji su oko 10 milijardi kuna, 100 000 činovnika koji ne rade ništa ne mogu financirati gladni,nezaposlenui i studenti 10 milijardi nećete vratit nikad,stranci ce preuzet upravljanje gradom,a onda cete vi svi utovljenici izz kamenjara lijepo doma zahvalite kosmatom lajavcu
KONTROLORI! Potrebno bi bilo staviti toliki broj kontrolora pred bandićev ured kako ne bi i nadalje osiromašivao Grad Zagreb.
cenzurirana novina, bandinjove greške se toleriraju..sumrak razuma i plaćenih kliktača u ulozi pljačakaške elite
radije kontorlirajet koliko pokraDU PO UREDIMA I i namještanju poslva po babi i stričevima kamenjarcima
glavno da si u ZET-u dijele velike plaće a to ne kontroliraju.....
pružite kvalitetnu uslugu po odgovarajućim cijenama i siguran sam da će ljudi plaćati karte. dozvolit ću si ovu usporedbu: - u zagrebu tramvajska karta košta 8 kuna, bez obzira na to koliko dugo se vozili. tramvaji su loši, prijevoz čestoto neredovit. - u tokiju cjelokupni sustav podzemne željeznice ima sveukupno cca 220 kilometara pruge. prijevoz na jednoj liniji duljine otprilike 20-tak km, od prve do zadnje stanice, u trajanju od cca 30 minuta košta 15 kuna. prijevoz je točan, siguran, ugodan. pitanje: kako je moguće da u NAJSKUPLJEM gradu na svijetu, precizan, brz i ugodan prijevoz košta tek dva puta više od netočnog, neugodnog, neredovitog prijevoza u ovoj našoj prčiji??
Podržavam!! Zbog masovnog švercanja, nama koji plaćamo kartu, preskupa je. Kad bi je svi koji se voze platili, ZET ne bi trebao novce iz gradskog proračuna. Jednoga dana vozim se u gužvi i smradu, ulazi kontrola, smrdljivi šverceri ne samo da se voze, nego i sjede. Uglavnom, raščistila se kola od gužve i smrada i bilo je lijepo vozit se dalje..
Naravno, crveni uskok neće u crveno leglo kriminala apsit, već radije apsi premjera i adz za siću crnih fondova....
trade - tajna je u crvenoj lokalnoj SAMOupravi ZeGea
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ništa ne tražim besplatno-ništa ne dajem besplatno.Svaka roba ili usluga mora biti plaćena.Kad to bude pravilo stvari moraju ići na bolje.