Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 67
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
STRAH OD PRIRODE
Povratak na članak

Zašto Zagrepčani ne leže na travi?

Sve su klupe zauzete, a na širokoj travnatoj površini sjedi ili leži tek pokoji čovjek

Komentari 35

SP
Spezispezi
09:51 25.05.2015.

Zato što cucki imaju veća prava od ljudi ! U Londonu ili Munchenu ako cucka izvedete na livadu ili park gdje je to zabranjeno dobiti ćete kaznu da se smrznete, a kod nas nikog nije briga gdje i kada se istresaju...

VL
VE
verica2
10:09 25.05.2015.

Ljudi se ne usude sjesti prvenstveno zbog od psećeg izmeta. Kako da sjednete na travu na Zrinjevcu, kod HNK ili na bilo koju površinu na koju vlasnici izvode pse? A izvode ih unatoč zabranama!

VL
LI
liliZG
10:19 25.05.2015.

zagrepčani znaju da je trava puna psečjih drekeca pa ih izbjegavaju

VL
MK
marcel.kuzmic
10:45 25.05.2015.

Uvijek me strah da ne zagazim u drekec ili iglu. Nije bitno Zagreb ili neki drugi grad.

VL
MA
maxxxx
11:37 25.05.2015.

imam potpuno drukcije misljenje od ovog novinara. mislim da se ne bi trebalo izležavati na zrinjevcu i slicnim zelenim povrsinama u centru. moze na bundeku, jarunu ili u maksimiru. u centru postoje klupe za odmor.

VL
TO
tolitol
10:23 25.05.2015.

Umjesto da se ispituju gradski čelnici zašto se u gradu ne uređuju nove zelene površine nepotpisani novinar, koji očito nije iz Zagreba, se sprda nad redom kojeg još ima u gradu posprdno tvrdeći da Zagreb nastoji postati jednog dana nekakav austrijski "gradić". Smetaju mu "uštogljeni" Zagrepčani koji se uokolo ne šeću u japankama i ne uništavaju malobrojne travnate površine. Znači, sad bi koliko-toliko uređeni glavni grad jedne članice EU-a trebalo po svaku cijenu "opustiti" i poseljačiti jer očito previše odskače od zapadnobalkanskih palanaka u susjedstvu. U čije li si se ti glasilo Večernji pretvorio?

VL
ŠO
Šokac1
12:33 25.05.2015.

Zagrebački parkovi - misim na one u gradskom središtu - nisu niti koncipirani tako da se hoda ili zadržava po travi, niti svojom veličinom niti načinom postavljanja cvjetnih gredica. To nisu travnate površine zasađene rijetkim drvečem gdje se može bezbrižno ležati, sjediti ili, pak, igrati se loptom. Takvoj uporabi gradskih parkova eventualno bi odgovarali neki dijelovi površina u Maksimiru, na Jarunu, Bundeku ili u Novom Zagrebu. Ali u središtu grada, mislim da bi zelene površine morale ostati u funkciji urbanog parka sa uređenim stazama i klupama, jer nikako ne odgovaraju novinarovom shvaćanju "everibody na livadi". Zaboravio je spomenuti da u ostalim europskim (i izvaneuropskim) gradovima to što on zamjera Zagrebu moguće je samo na nekim gradskim površinama i u nekim djelovima gradova, gdje korištenje zelenih površina ne narušava bitno gradsku vizuru.

VL
Avatar fijolica
fijolica
11:54 25.05.2015.

Dakle, ako nekome više paše sjediti na klupi a ne na travi - taj je odmah uštogljen, boji se što će misliti ljudi oko njega i slično??? Ma najbolje da se još skinemo u badiće ili toplese, samo da pokažemo kako nismo uštogljeni (ono, baš nas briga kako je ljudima pokraj nas!)! A koliko smeća ostane nakon njihovog izležavanja na travi, jedenja sendviča i ispijanja raznih tekućina? I, slažem se, novinar očito nije iz Zagreba! I ne znam što fali ako se zelena površina uređuje, ako se na njoj sadi cvijeće i njeguje se??? Pustite Zagreb na miru i prilagodite mu se!

VL
DU
Deleted user
15:29 25.05.2015.

Jer neodgovorni vlasnici cuckih ( namjerno) ne čiste za njima... Gundulićeva sva usrana... puštaju pse noću u parkove da ne moraju čistiti.. viču u ponoć pod tuđim prozorima i zovu pese... kad će Bandić stati na kraj njima? ;-)) .... neće, jer i on spava s cuckom, ne sa suprugom, haha... kupujem praćku...

VL
MT
mtintilinic
17:13 25.05.2015.

Da li se autor članka potrudio baciti pogled u Odluku o komunalnom redu grada Zagreba? Tamo lijepo u članku 93. stavak 2. piše da je na zelenim površinama zabranjeno oštećivanje raslinja (dakle trave ali i svega drugoga)... S obzirom da hodanje i ležanje, posebice većeg broja ljudi itekako može oštetiti travnjak, onda je valjda jasno zašto Zagrepčani ne leže na travi...

VL
NE
nevažnost
13:01 25.05.2015.

Nije običaj, a to je iz podsvijesti jer je Zg već praktički Južna Europa gdje su u srpnju i kolovozu padaline rijetkost pa je trava žuta. Zbog toga je bolje da se trava ne izmuči dodatno. Teško je uspoređivati London ili Dublin gdje non stop nešto cmolji s neba.

VL
DU
Deleted user
12:31 25.05.2015.

tolitol, maxxxx i fijolica - potpisujem!!

VL
VI
Vito
15:20 25.05.2015.

Autor: Deutsche Welle - Kao da nije dovoljno privatiziranih prostora, zaključanih ulaza ________ Želim autoru da i po njegovom privatnom haustoru pišaju kao po zagrebačkima pa da shvati zbog koga su vrata privatnih kuća zaključana. __________ Isto tako mu želim da ono što su privatizirali oduzimanje Židovima u drugom svjetskom ratu po Deutschlandu "denacionaliziraju" i da im Deutschland postane javna komuna bez privatnog posjeda.

VL
VI
Vito
15:40 25.05.2015.

Šokac1 25.05.2015 u 12:33h ________________ I ne samo to, New York zatvara Central park u određeno vrijeme, kao i mnogi parkovi dobro ograđeni i kontrolirani, gdje ih možeš samo gledati izvana, jer su stvarno privatni.

VL
AP
apoxiomen007
10:39 25.05.2015.

zbog krpelja!

VL
VI
Vito
15:29 25.05.2015.

Autor: Deutsche Welle - Dovoljno je prošetati Zrinjevcem ili oko Tomislavovog trga. Sve su klupe zauzete, a na širokoj travnatoj površini sjedi ili leži tek pokoji čovjek. ______________ Očito ovaj autor nika nije čuo za krpelji (Latinsko ime za krpeljee je "ixodides") koje se šeću po Zrinjevcu i ostalim zelenim površinama grada i Medvednice. ____________- Samo je morao biti malo pošten pa se raspitati kod vlasnika pasa ili veterinarapa bi saznao kako ležanje na Zrinjevcu baš i nije besopasno. __________ Možda u Berlinu nisu opasnost krpelji, što jasno daje do znanja kako su daleko odmakli od prirode, jer su ih možda istrijebili otrovima zbog kojih niti nemaju pitku vodu u vodovodim cijevima. _____________ Da, zašto je nepreporučljivo piti vodu iz pipe u većem dijelu Njemačke, pogotovo po velikim indrustrijskim gradovima i regijama, oblastima???? ________ Ili su Nijemci toliki rasipnici pa radije piju skupu vodu iz plastike, nego prirodnu iz pipe???? ________- Što o tome imaju za reči njihovi "zeleni"????

VL
VI
Vito
15:36 25.05.2015.

magarac.jozo 25.05.2015 u 15:29h .... neće, jer i on spava s cuckom, ne sa suprugom, haha... kupujem praćku... ___________ Budite malo ozbiljniji, poštovani magarče jozo i objektivniji, naravno. ___________ Ne znam kakav je vaš običaj,"nebiseštelmešati", ali kad ste vidjeli daa pes ide spavati uz ženu kad pored sebe ima drugog pesa???? _________ Alfa mužjaku i ne doliči drugo neg da spava sa svojim čoporom. __________ Dok je gardonačelnik sam priznao da se rastao od žene pa je potpuno normalno da spava sa psom, jer onaj reriver nije kusa pa da bi spavao s kusom.

VL
VI
Vito
15:46 25.05.2015.

apoxiomen007 25.05.2015 u 10:39h _____________ Da, očito ljudi nisu svjesni da je Lenucijeva potkova puna krpelja _______________ Možda čak niti nemaju pojma što je krpelj, jer su oznake jednom bile pa nestale, a sad je početak sezone njihovog izlaženja iz zemlje u kojoj su prezmili. ____________ Na žalost, pozornost s opasnih zaraznih prijenosnika teških moždanih i krvnih bolesti ublažuje se pisanjem o psećem dreku i neogovornim vlasnicima. __________ Iako se i ti vlasnici dobro brinu da im pas u kuću ne prenese krpelj.

VL
MO
motofrik
09:29 26.05.2015.

Peseki kakaju a vlasnici tapkaju. I vani pada kiša i pada i pada...

VL
BU
bubimima
21:33 25.05.2015.

Berlin je prepun ogromnih zelenih površina koje često puta nemaju niti pokošenu travu, pa se tamo možete izvaliti u visoku travu, što je neusporedivo sa uređenim cvjetnjacima i malim zelenim oazama u Zagrebu. A isto tako i Berlin ima malee zelene površine i uređene cvjetnjake ispred palača, gdje nikome ne pada na pamet da se izvali na njih (iako su čak veće od zagrebačkih). A što se tiče Pariza, tamo jako puno ljudi sjedi po parkovima, ali na stolicama (ne klupama) jer su parkovi u Parizu prepuni običnih stolica i "ligeštula".

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.