Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 74
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Bez gužve
Povratak na članak

Za Vrbik bez gužve – 5. srpnja počinje širenje Slavonske

Novi, treći prometni trak na relaciji Nacionalna knjižnica – Vrbik planira se dovršiti do 15. kolovoza

Komentari 24

WA
ware1966
01:01 09.04.2011.

uzaludno trosenje asfalta. zbog semafora, tamo ce i dalje biti guzve kao i do sada.

VL
ZL
zlatosonja
09:15 25.07.2011.

Prema najavi, radovi su trebali započeti 5. srpnja - između NSB i Vrbika. Počeli su, međutim, kod Vrbika, s nenajavljene strane, zapadno, 20. srpnja. Može li Večernji istražiti razloge? Zašto nismo dobili upozorenje o radovima? Objašnjenje o promjenama poteza na kojem se radi proširenje (dakle: rušenje prije svega!), lijepo molim?

VL
UK
Ugo Kajvez
22:33 08.04.2011.

Maknite ona kretenski semafor kod hypo kriminalaca jer je najveći problem na cijlom potezu od petlje do selske ...........

VL
NA
nazgul
22:36 08.04.2011.

valjda 8000 vozila po satu?ako je 80 000 po danu onda znaći da po satu je protočnost preko 3 000 vozila pa 800 i ne bi prestavlja neki problem..uglavnom negdi vam brojevi ne štimaju..

VL
UK
Ugo Kajvez
23:43 08.04.2011.

08.04.2011. u 22:33h Ugo Kajvez . A da, zaboravio sam, pametnjakovići koji su izmisli semafore na ovoj magistralnoj gradskoj prometnici između nivelirana križanja su vjerojatno \"diplomirali\" na prometnom faksu .......

VL
BA
balansero
23:57 08.04.2011.

Budimo realni previše je vozila na našim prometnicama koje se ne šire predviđenom dinamikom. Ta nesretna dionica Jankomir - Ivanja Reka nikako se ne može riješiti proširivanjem na treću traku. Bilo bi najoptimalnije napraviti viadukte te voziti gore nesmetano dok bi se skretanja vršila dolje i to u dvjema trakama za lijevo i za desno. Samo ćemo tako postići uštedu na vremenu sve drugo je krparenje. Kod nas je špica cijeli dan nema više one klasike na posao i s posla to traje sada od 7-19sati u svim smjerovima.

VL
ZU
zuba
01:03 09.04.2011.

Ma gle da se mi razumijemo....dok se ne uvede automatsko upravljanje prometom ili ti AUP ( koji kosta oko 80 mil. kunna) tesko da ce nesto prosirenjem poboljsat...a denivilacijea cijele slavonske pogotovo kod hypa..je skup sport!Za kojeg grad Zagreb nemama para...jedino rijesenje (kao i rotor, te jarunski most )vidim da dio troskova preuzme drzava..a to ce jedino funkcionirat ako sdp dobi i Zg i vlast......over&out.

VL
ZU
zuba
01:07 09.04.2011.

eh da jos jedna anegdota...da li znate da je ono krilo od Hypo banke koje viri prema slavonskoj bespravno sagradjeno...odnosno na cestici predviđenoj za proširenje u smijeru Z-I...pitam se kako???;)

VL
VI
Vito
06:52 09.04.2011.

jer će se graditi isključivo na zelenoj površini – gradskom vlasništvu. Zaboravila je dodati da je te zelene površine za namjenu prometnice pripremio Večeslav Holjevac još dok je bio gradonačelnik. Da si zasluge ne pripiše sadašnji pljačkaš, kao što toto pokušava s Ljubljanskom.

VL
VI
Vito
07:12 09.04.2011.

Hoće li proširiti sjeverni trak Vukovarske između Donjih Svetica I Heinzelove? Samo tristo metara (300m), a dobiva se nekoliko puta više nego proširenjem cijele Slavonske. Zašto? Zato što je tamo samo jedan trak za skretanje lijevo iz Vukovarske u Heinzelovu,vu, a nalazi se na istom traku za ravno po Vukovarskoj. Tako umjesto 30 vozila skrene poneka i do 10 vozila, a kolona se stvara u Donjim Sveticama i Ivanićgradskoj, jer vozila koji idu ravno smetaju vozilima koja žele skrenuti. Mjesta ima prektički za najmanje 1 1/2 novog traka na južnoj strani tog dijela i 1/2 traka na sjevernoj strani istog traka. Malim ulaganjem građani bi dobili dva nova traka dužine 300m, dva nova skretanja i dvija nova traka za ravno. Vrijeme izrade? Uz sve fizičke nedostatke ljudskog roda jedan vikend bi bio dovoljan, najduže tri dana. \"Preoru\" se zelena površina do tramvajske pruge s južne strane, 1/2 metar sa sejverne strane. \"Parnim valjkom\" se utaba podloga i nakon asfaltiranja i ucrtavanja bijelih vodoravnih prometnih oznaka prometnica je spremna za korištenje. Samo se sjetite kako je Rojs javno govorio da mu za 400m pripreme autoputa, znači šest traka, treba tri dana. Prema tome, za tri dana se lako može pustiti u promet dva taka od 300m. Ili samo jedan, što je još jadnije za \"Zagrebačke ceste\" koje to ne mogu napraviti, najmnaje, punih 20 godina.

VL
VI
Vito
07:17 09.04.2011.

Kako bi izgledalo to između Donjih Svetica i Henizelove (300m) potpuno jasno je vidljivo na slici uz ovaj novinarski članak. Na slici je otprilike 500 metara, 9 vozila po 4m svako, razmak između njih i \"zebra\".

VL
DU
Deleted user
07:55 09.04.2011.

odgovor na ovo donje pitanje: zato što donje svetice, taj dio vukovarske, heinzelova, maksimir, pescenica, dubrava... sve to \'mirise\' previse na istok, pa se u infrastruktuu u tom dijelu grada, glede prometa, ulaže malo ili gotovo ništa.

VL
VU
vukmani
08:58 09.04.2011.

Koliko su malo razmišljali unaprijed vidi se i po tome da je novi nadvožnjak Slavonske preko Hainzelove napravljen sa dvije prometne trake u svakom smjeru.

VL
BI
Bigbrada
12:09 09.04.2011.

@Ugo kajez i ostali \"Pametnjakovići\" su na ovom mjestu izmislili semafor prije sigurno 30 i kusur godina dok je u Zagrebu bilo možda 150 tisuća automobila i u to vrijeme nisu imali veze s \"diplomiranim\" tipovima s prometa o kojimaa ti pričaš. Da onih 800 je ubiti 8000, ali je i to dosta nategnuta brojka (realno 6500 do maksimalno kojim slučajem 7000 vozila). Ako pak govorimo o privozu iz ovog članka maksimalni protok mu je do 2800 vozila. AUP? PA detektori postoje ali ili nerede ili su riknuli zbog neodržavanja pa su isključeni. Uglavnom ovo bi moglo rješiti problem na par godina, a nakon toga sve će se opet vratiti staro!!!

VL
NA
nazgul
13:17 09.04.2011.

aaa dakle semafor je napravljen za CK SKH??? govnad komunistička,i semafore su sebi dizali.. hihihihi

VL
VE
Velikogoričan56
14:13 09.04.2011.

Matematika ocito ne stima, jer 800 vozila na sat puta 24 sata je tek 17600 na dan a sad ih prođe 80000. Guzve i sad nisu zbog usca sa rampe na autoput, nego zbog semafora za Vrbik, a ako semafori ostanu jako ce se malo popraviti stanje nakon ove investicije

VL
VI
Vito
07:53 10.04.2011.

Dolazimo i do protoka sjever jug i jug sjever. A oni su u stvarnosti glavni krivci za prometne gužve, jer ih nema dovoljno pa većina mora putovati postojećim pravcima i prometnicama. Uz to, samo pogledajte, danas u nedjelju, koliko jeje slab promet po gradu. Zašto? Zato što Zagrebom ne putuju Zagrebčani, već dotepenci koji preko vikenda odlaze doma, izvan Zagreba. Jučer jedan s bosanskim tablicama u skupom i velikom bmw-u prošao kroz \"crveno\" kao \"pješak\" - polako prelazio \"zebru\", pogledao lijevo pa desno i jednostavno prošao kroz križanje. Na drugom je morao stati, jer je bilo previše vozila u križanju. Nikamo mu se nije žurilo, nego je izgleda vozio kao u onom vicu - vozi mujo, ovu boju smo već vidjeli.

VL
VI
Vito
08:05 10.04.2011.

malaispravka - ne znam baš je li to pravi razlog. Prije bih napisao da tim dijelom ne vlada bandićeva partijska struja, već oporbena. No, da se \"zapad\" ne bi uvrijedio, tamo stanje nije ništa bolje. Znadete li da sa Samoborske,ke, \"sad je dio poslije Podsusedskog mosta proglašen tuđmanovom, ne možete na obilaznicu? Znadete li koliko su metara te dvije promenice udaljene jedna od druge? Otprilke šest metara (6m). A da bi se dovezli s jedne na drugu morate voziti četrnaest kilometara (14km). Sedam kilometara do Zaprešića i sedam kilometara nazad. Znadete li koliko je Podsusedski most udaljen od Samoborske? Oko 150 metara. Da biste se dovezli s jedne na drugu stranu trebate voziti najmanje četri kilometra (4km).

VL
VI
Vito
08:13 10.04.2011.

Ništa bolje nije niti s tramvajskim prometom. Između Maksimirske i Kralja Zvonimimira je oko 300m. Tim dijelom je već vozio tramvaj, za potrebe rekonstrukcije Maksimirske. No, nakon toga gradski \"prometni stručnjaci\" nisu našli potrebe da se tu napravi prava tramvajskaka pruga i skrati vožnja sjever jug i obratno. milan bandić je proširio Ljubljansku, a nije napravio spoj između Ljubljanske i Horvačanske u dužini od 400m. Sad tramvaji iz garaže tih 400m udaljenosti voze 6.000 metara. To vam je 12km po tramvaju koji moraju do Prečkog kroz Savsku i nazad, a kako bi došli samo 400m južnije od remize na Trešnjevci, polazne točke skoro svih jutarnjih tramvaja.

VL
VI
Vito
08:18 10.04.2011.

Ne treba se zaboraviti \" da nije bilo novaca\". No, poslijednih 20-tak godina gradski \"prometni stručnjaci\" su dopuštali davanje novaca \"dinamu\". Svake godine oko 40.000.000 kuna - četrdeset milijuna kuna. Uz to \"dinamu\" je oprošteno i plaćanje poreza u visinini od oko 400.000.000 kuna. Naravno ostatak od 400.000.000 kuna oprošten je i \"Hajduku\". A što se sve moglo dobroga napraviti za tako potrošen novac? U Zagrebu i u Splitu.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.