'Super' tajming: Grad zbog radova na Jadranskom, zove na most Slobode, a sad i ondje rade...
Sugrađane iz gradske uprave stoga mole da obrate pozornost na privremeno postavljenu signalizaciju te da imaju strpljenja i razumijevanja zbog mogućih poteškoća u prometu. A radovi na prometnoj aveniji počinju i sutra.
Komentari 7
Ne Možemo i Pro Mašević nesposobni voditi i 4 nacrtane ovce.I te 4 nacrtane ovce bi pogubili ili bi im pobjegle. Aktivisti koji su ujedno i neradnici te Operativno nesposobni.Treba ih s evratiti ponovno u Oporbu pa neka se ponovno valjaju i bacaju po cestama i nek odu osvajati smetlišta.Katastrofa od Ne Možemo.
Ovaj grad vode građevinar a gradonačelnik uživa u pločici na vratima (ekvivalent pločice koja djeca u vrtiću dobiju nad svojim ormarićem) i činjenici da ima zamjenike (ekvivalent predsjedniku razreda). To je ujedno i limit trenutne gradske uprave u području prometne politike.
Molim ove s Jadrana da se 666x drže svojih dalmatinskih kasaba i da se ne miješaju u gradske poslove. Urbana prometna politika ne može se voditi s gumna.
Nema vise pljacke Zagreba. Konacno se Zagreb cisti i obnavlja. Stvarno obnavlja - Zagreb je postao veliko gradiliste. Inace za one koji nemaju pojma , na primjer , u Americi i Canadi , ceste i mostovi obnavljaju se i nekoliko godina.
možemo nije uklonio stari MB kadar iz svih segemenata drustva i uprave.Pa tako i zbog toga duh MB luta uredima gradske uprave i sapuce starim njegovim pristalicama,"sjecas se kako sam te ucio." Ovako ide stara dobra uhodana shema,bez ikakvog ili odokativnom metodom utvrdi se da ce nesto asflatirati,uopce nije sporno radi li se po teh. uvjetima koji su propisani kada i zasto se asflatira osteceni kolnik raspisuje se natjecaj ,vjerovatno namjesten za nekoga ,grad upristoji nekakvih 500 eura a vi dragi vozaci uzivajte u guzvama.MB
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mozda ce to nekome biti cudno ali ovdje gdje zivim u Ohiju izvodili su sve te konstrukcije u noci dok nije bilo auta na cestama. Tako bi trebali I u Hrvatskoj, bilo bi lakse za sve, I za promet I za ljude.