Prvi Tomaševićev rabljeni tramvaj od danas vozi: Poznato točno vrijeme kad kreće s Remize
Podsjetimo za posao s Nijemcima izdvojeno je 2,7 milijuna eura bez PDV-a. Tramvaj je prije uključivanja u promet morao proći tehnički pregled, homologaciju i posljednje prilagodbe za zagrebački promet
Komentari 15
Izadjite na ulice i mahnite novom tramu...hahaha
tehnološki iskorak desetljeća! ekološki, stoljeća!
Sad kad je vani 10tak celzija će vožnja biti čist ok. Pravi test će biti kad vani bude 28-30. Tada treba napraviti neovisnu anketu brzu npr. na trgu pitati ma sjevernom stajalistu sve putnike koji izađu iz ovih DDR tramvaja,, a na juznom sve ove iz končarevih i usporediti zadovoljstvo
OMG
SVe ovisi o tome hoće li uspjeti uopće krenuti.
Zna li se kakav mu je ugljični otisak, obzirom da je napravljen po istočnonjemačkoj tehnologiji ih sedamdesetih?
S obzirom koliko je Zagreb zapušten i nerazvijen u svakom pogledu, tramvaji stari 27 godina još su najmanji problem.
Suupi Drugi bu idučeg božića?
Svi ćemo jako brzo zaboraviti usporediti tramvaj iz Augsburga i Končarev poluproizvod. Kvaliteta je apsolutno na strani tramvaja starog 27 godina, a koliko je Končarev tramvaj loš govori podatak da nigdje nije uspio izaći izvan granica RH, osim par primjeraka u Latviju. U Sarajevu se ljudi voze u pravome tramvaju, u Beogradu isto, ali Zagreb po naputku politike može imati samo Končareve poluproizvode. Sramota
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nije se "oko primjerka starog 27 godina diglo puno prašine u javnosti", već je gradonačelnik otvoreno i besramno lagao građanima. Namjerava li se barem ispričati?!!!