VIDEO Podvožnjak umjesto kružnog toka: pogledajte kako izgleda nova Radnička
Bandić: Ovo je jedna od najvećih prometnih investicija u zadnjih 50 godina
Komentari 62
Lijepo sve, prosao danas
Dobro izgleda ajmo sad Rotor napast
Bandiću gdje je projekt metroa ? Gdje su mostovi ? Žičara !!? Konačno uradite nešto VELIKO !
Ono kad su podvoznjak i koji kilometar ceste najveci prometni projekt u zadnjih 50 godina a Sofija dobila 350mil eura Eu poticaja za trecu cijev gradskog metroa, svaka rijec suvisna
Znam da ce me sada napadati kao jugonostalgicara ili ce mi zalijepiti neki slični epitet ali ova garnitura na vlasti u Zagrebu ne može održavati sto je prije napravljeno. Dovoljno je otići u češku ili poljsku i pogledati sto znaci izgradnja. Mi ovdje pričamo o 10 km ceste kao da je svjetsko čudo!!! Zagreb nema preko potrebnih mostova, podvožnjaka i nadvožnjaka, vodovodna mreža se raspada, klinci u nekim djelovima grada idu u vrtiće u stanovima jer nema drugih objekata, nismo u stanju dignuti 10 km pruge od Gajnica do zapadnog kolodvora da promet ne bude vise ograničen na par podvožnjaka, slavonska nema rješena križanja (podvožnjaci), sljemenska cesta koja bi otvorila spuštanje u Zagreb s “druge strane” i rasteretila sadašnje prometnice ne postoji, jakusevac nije rjesen, spalionica smeća ne postoji, fasade u gradu su u katastrofalnom stanju... A mi slavimo 10 km ceste kao “najveću investiciju u zadnji N godina”... Ma daj nemoj me J...T!!!
Sve to ok, dobro da se gradi ali da li je ta cestovna tocka u Zagrebu toliko vazna ili smo mozda prvo mogli rijesiti kljucne cestovne pravce u Zagrebu kako bi se smanjili svakodnevni prometni cepovi po cijelom gradu. Nisam od dezurnih pljuvaca ali trenutna prometna infrastruktura u Zagrebu je katastrofalna, fale nam jos barem 2 mosta preko save, slavonska avenija je bila obecana jos prije 10g da ce izgradnom podvoznjaka-nadvoznjaka biti bez semafora od istocnog do zapadnog ulaza u grad, pricalo se i o dizanju na platformu zeljeznicke pruge koja grad dijeli na pola. Dajte konkretna rijesenja za promet a ne gradite ceste sa tri trake tamo gdje su i dvije previse.
Je..te, Champs Elysee se mogu sakrit pred Radničkom.
- Ovo je jedna od najvećih prometnih investicija u zadnjih 50 godina, vrijednosti 200-tinjak milijuna kuna, čime će Zagreb dobiti jednu od najljepših prometnica, kojom će se olakšati spoj sa Zračnom lukom - komentirao je Bandić kada je u svibnju obilazio gradilište. --- 27. pro 2016. - Naziv, IZGRADNJA IV. ETAPE RADNIČKE CESTE - OD ŽELJEZNIČKE PRUGE DO DOMOVINSKOG MOSTA. --- 19. srp 2017. Započela je 4. etapa radova na Radničkoj cesti | ZNA.hr --- Zagrebački list Kada na ljeto iduće godine završi i 4. etapa, Radnička cesta bit će najljepša ulica u gradu, naglasio je gradonačelnik Bandić --- Radovi na četvrtoj, posljednjoj etapi Radničke ceste obuhvaćaju rekonstrukciju dijela od nadvožnjaka preko željezničke pruge do Domovinskog mosta, duljine od oko 1,24 kilometra (zona raskrižja s Čulinečkom ulicom). --- Ukupna procijenjena vrijednost radova četvrte etape iznosi oko 137 milijuna kuna (200-137=63) --- 1,24 km = 1240 m === 200.000.000/1240= 161.290,3225806452 kune po jednom metru prometnice --- stošezdesetjednutisućudvjestodevedeset kuna i tridesetdvijelipe za jedan metar obične prometnice. __ "Farbači tunela" mu moraju, ne samo mogu, biti zavidni na uspješnoj pljački građana i stanovnika Zagreba i okolnih naselja.
Zanimljivost "svega" je i to da nema nigdje iemna tvrtki koje su radile te poslove. __ Bilo bi zanimljivo saznati od voditelj podružnice: Ante Todorić, dipl. ing. Zagrebačkih cesta kome je dao novce - koji to tvrtkama je odobrio 161.290,3225806452 kun po jednom metru te prometnice koja je, prema službenim izjavama "gradonačelnika" morala biti gotova u lipnju, znači prije pet (5) mjeseci. __ Jesu li tvrtke koje su očito prekoračile rok izvršenja poslova platile kaznu zbog kašnjenja radova??? __ Ili je taj todorić neka druga obitelj koja nema nikakve veze s ivicom iz Londona???
danas prosao, brza cesta a moraš stati ma svakom semaforu ako vozis po ograničenju koje je inace smiješnih 60 kmh. a najbolje su sahte koje su opet postavili tocno po kolotrazima. Fuš teski.
Slučajno je tamo zaboravio staviti tramvaj...
Da mi je biti dobavljač zastava.........
Zanimljivo, Google još nije prošao tom cestom pa možemo vidjeti kako je izgledala prije uređenja
A dobro, sve ima neku korist! Bar se bude voda kod jačih pljuskova imala kam slijevati…
a zašto niste tramvaj povukli prema aerodromu.. ili barem ostavili mjesta za njega
Zašto i dalje lažete da je autobus bez krova???
Fantastično, sve pet, samo da nam sada ne uvali tu negdje i neku fontanu :-)
Budemo vidjeli kako će izdržati prvu jaču kišu. Ako ne poplavi.
A sta je sa zapadom grada? Svako jutro kaos na Bolonji, u Podsusedu, na Ilici u oba smjera. Na ulaz na Skorpikovu se ceka po pola sata ujutro sa Bolonje. Podvoznjak na Oranicama zablokira promet do Zagrebacke. Jednostavno receno gradi se ali ne gdje stvarno treba. Tom Radnickom nikad nisam prosao da je bila bas guzva kao na zapadu grada. Nedavno su 2 mjeseca mijenjali cijevi u podvoznjaku na Skorpikovoj i nije im palo na pamet da ga prosire za jednu traku, da usklade semafore. Sramota.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
ovako treba Slavonsku ispremrežit podvožnjacima ! Da nema niti jednog semafora istok-zapad.