Pločnik probio podnicu tramvaja i uspaničio putnike
Tramvaj je ubrzo nakon nesreće odvezen na servis pa se promet ponovno normalizirao.Ozlijeđenih nije bilo.
Komentari 4
Ne znam misle li na one kocke na kojima su postavljene tračnice, ali one su u očajnom stanju. Kad se prolazi autom na puno mjesta se upada u prilične rupe, pitanje je dana kad će netko propasti u neku od tih rupa :) Pa pretpostavljam da je tako nekako upala i ta kocka u tramvaj.
Kaj ima veze kaj su preniski i preteški za naše ceste - glavno da su l i j e p i.
najmodernije domaće prijevozno sredstvo Zanimljivo. Niti jedan novinar se nije zapitao kolika je sila potrebna da se komad betona probije kroz podnicu. Od kakvog je materijala ta podnica napravljena? Na isti način tako i putnici mogu probiti podnicu s gornjeje strane pa propasti pod kotače. Koliko godina imaju ti tramvaji kad se tako često kvare? Samo stari strojevi, nikako održavani se mogu često kvariti, jer više za njih nemaju rezervne dijelove. U Europi, svijetu, na strojeve se daje jamstvo od nekoliko godina, a tvorničke su norme sedam godina proizvodnje zamjenskih dijelova. Kažu da su ovi niskopodni tramvaji hrvatski proizvod. Kako to da onda nema za njih zamjenskih dijelova? Niskopodni tramvaji se proizvode u cijelosti u Hrvatskoj. Ako smo ih prodali strancima, treba pitati vlasnika zašto ih ne servisira? ZET je samo korisnik, iznajmljuje, tramvaja i on ne mora uopće brinuti o održavanju. Isto kao i auto na leasing - vi ga koristiti, a vlasnik ga mora održavati u jamstvenom roku u za to ovlaštenom servisu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mislio je da je metro.