Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 112
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
INSTAFOOD

Najzagrebačkije jelo: Na Kajzericu stigao burger purger

Foto: Instafood
1/6
22.02.2022.
u 10:23

Purger se sastoji i od kolutova luka, kiselih krastavaca, hambi umaka, aioli umaka, sira ementalera, zelene salate, pljeskavice od 180 grama te na nju ide hrskavi špek

Instafood, restoran s adresom na Kajzerici, nedavno je postao pravi viralni hit u Hrvatskoj i susjednim zemljama s hrvatskom inačicom ćevapa, odnosno mljevenika, a sad su "izbacili" najzagrebačkiji burger - purger.

- Naša nova perjanica je purger (panuco Burger, odnosno burger u panucu pecivo pa od tuda i ime). Kroz razgovor s našim gostima došli smo do zaključka da bi im, u ovom dobu kad svi paze na unos ugljikohidrata, idealan burger bio onaj u kojem ima manje peciva, a više mesa. Iako to kod nas i prije nije bio problem jer imamo pljeskavice od 180 grama koje nikad nismo skrivali s puno umaka i salata, svejedno smo odlučili isprobati jednu ideju koja nam je sinula. Umjesto u velika peciva, sve sastojke odlučili smo staviti u panuco, naše svježe ispečeno pizza  tijesto koje je nešto tanje, ali fino, toplo , hrskavo i sočno. Unutra smo stavili sastojke za burger, probali i bili smo jednostavno oduševljeni. Kao i obično, našim stalnim gostima dijelili smo burger i dobili pozitivne reakcije, a to njihovo zeleno svjetlo dalo nam je do znanja da ga moramo uvrstiti u ponudu - kažu iz restorana.

Purger se sastoji i od kolutova luka, kiselih krastavaca, hambi umaka, aioli umaka, sira ementalera, zelene salate, pljeskavice od 180 grama te na nju ide hrskavi špek. Jelo stoji 49 kuna.

Instafood je restoran u kojem jela prate hrvatske regije. Pizze i burgeri, naime, nazvani su po regijama ili gradovima, a cijelu tu priču onda prate i sastojci koji su domaći. Uz to, ovaj restoran s Kajzerice prati i godišnja doba pa stalno dođe neko iznenađenje i u tom vidu. Prošlo ljeto, primjerice, goste oduševio je s burgerom nazvanim "Euro 2020.", a u blagdansko vrijeme to su činili božićna pizza i božićni burger.

- Gosti koji nam dođu, a s kojima često komuniciramo, imaju pozitivne reakcije, a nama je to pogonsko gorivo, od toga ne postoji bolja motivacija za borbu u ova teška vremena za svakoga poduzetnika - govori vlasnik Domagoj Delač.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije