Kroz cijeli Donji grad 30 km/h: U svim će ulicama trakove dijeliti bicikli i automobili
Nova regulacija uvodit će se postupno, odnosno kako se koja ulica bude "friškala"
Komentari 39
Samo molim bicikliste da imaju svijetla, da ne voze u suprotnom smjeru i da ne zvone pješacima na nogostupu.
Kroz cijeli Donji grad 30 km/h::: Sad je ta brzina 45km/h i kad ju održavate pred sobom imate pet (5) "zelenih" semafora po "zelenom valu" istok zapad/zapad istok. __ Čak i biciklom možete održavati brzinu 45km/h po "zelenom valu", naravno, ako želite __ Jedino što je potrebno??? - Dopustiti ubijanje motorista koji se voze po biciklističkim stazama. __ Nekolicina mrtvih bila bi dovoljna da više niti jedan ne vozi po biciklističkoj stazi "zelenog vala", a što sad obilno koriste dok ih mili poli cajci ne žele niti pogledati.
da netko proba doci biciklom od Vrapca do trga znao bi da je ovo sve jedno veliko sranj....
Plan je to gradske uprave koja je za takozvani “sharrow”, odnosno zajedničko odvijanje motornog i biciklističkog prometa ::: “sharrow” = oznaka za biciklističku stazu --- However, this tends to be used more as an indication of a formal cycle route rather than as an encouragement to share the road. --- Međutim, to se više upotrebljava kao pokazatelj formalne staze biciklistima, a ne kao poticaj za dijeljenje ceste. __ To znači da je trenutno stanje u Zagrebu PROTUZAKONITO prema zakonu o sigurnosti prometa. __ U Zakonu o sigurnsoti prometa nema “sharrow” oznaka. __ Ne vjerujete??? __ Dostupno na internetu: Na temelju članka 31. stavka 2., Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, br. 105/04) ministar mora, turizma, prometa i razvitka u suglasnosti s ministrom unutarnjih poslova donosi PRAVILNIK o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama --- Sve nacrtano i nigdje nema ovih novih znakova vidljivih na slici i ulicama Zagreba, što znači da je protuzakonito
Na istom prometnom traku svi će vozači biti, među ostalim, u ... Draškovićevoj ::: Čisti kretenizam. __ Zapadni nogostup je dovoljno širok za bicikliste i pješake, a budale žele bicikliste gurnuti među aute i tramvaje.
Ja bi i one žute kvadrate u raskršćima jer je kod nas pojam "ne blokirati raskršće" većini vozača nepoznat.
Ja bi i one žute kvadrate u raskršćima jer je kod nas pojam "ne blokirati raskršće" većini vozača nepoznat.
Prvo treba pojedine blesave i nemarne bicikliste kazniti i dovesti redu... NEMAJU ZVONCA I SVJETLO.. ne silaze s bicikla na zebri ( ne na bic.stazi) i jednostavno se zalete pred tebe.. ja vkzač.. ( a i biciklist)... u brzoj vožnji udare i prolaznike.. voze Ilicom u suprotnom smjeru... i još nešto.. biciklista ima i staraca od 70 g. , voze 10 na sat, pretovareni su vrećama boca... hoćemo li mi vozači islaštati i zbog njih?... pa ionako su gužve u gradu strašne, bandić samo troši lovu na gluposti a ne na bitne stvari.... neka biciklisti plaćaju godišnju registraciju i osiguranje, ne 3000 kn nego samo 1000
Možete biti za dom spremni X+1 puta, ali vanjska šminka nema veze s činjenicama o korupciji i pranju novca u vrijeme "adventa" u Zagrebu. __ To plaćamo svi mi stanovnici Zagreba, a samo se pojednici bigate - njih trojca, četvorica + "gradonačelnik". __ Sav materijal koji je potrošen za ukrašavanje oduzima se iz proračuna, dok zarada odlazi tom malom broju mafijaša okupljenih oko "lonca". __ Strance to ne zanima, jer se lijepe na šarenilo kao američki domorodci na staklene kuglice. __ Farbanje zgrada po čoškovima ulica i vas je prevarilo __ To nema veze s mentalitetom, nego čistom pljačkom komunista na vlasti koji pljačkaju Hrvatice i Hrvate od 1945.g. __ Kako se itko može pridržavati zakonskih odredbi kad su neodređene i prilagođene pljačkaškoj organizaciji pred sudom osuđenoj za pljaku Hrvatske??? __ Dovoljno je samo pogledati u Zakon pa vidjeti da u njemu nema nikakve osnove za ovakvo "reguliranje" prometa u Zagrebu. __ Još manje za farbanje asfalta, jer toga NEMA u postojećim i na internetu dostupnim službenim dokumentima. __ Da, da, neslužbeno možemo raditi svašta, naravno i kao komunsti u partijskoj organizaciji 365/hdz
izvela bi se biciklistička staza prema istoku u širini od 1,2 metra. ::: Zašto tako nije od Savske do Draškovićeve??? __ Na toj prometnici pješaci moraju paziti da ih ne pokupe biciklisti, a biciklisti moraju paziti da ih ne pokupe pješaci.
jedino rješenje krkljanca u Zagrebu je tzv. Sjeverna tangenta. Projekt je već bil izložen u Skupštini grada, ali su penezi potrošni na fontane, pozlaćene zahode i krađu, pa od rješenja prometnih problema - ništa! Ovo kaj se ptedlaže je igra za dječurliju!
toni_cobra: -- čitajte što je dostupno na internetu : »Narodne novine«, br. 105/04 ministar mora, turizma, prometa i razvitka u suglasnosti s ministrom unutarnjih poslova donosi PRAVILNIK o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama --- To što vi pišete o 2008.g. je "nešto potpuno drugo", jer nije javno objavljeno, znači nije "samo" 10 godina, nego 14 godina __ A hvale se da imaju "e-građanstvo"
Spasibo Bandić ?
Kopenhagen, Hovedstaden - "spustite se" na to križanje pa će te vidjeti kako biciklisti sudjeluju u prometu u civiliziranom svijetu. __ Tako možete po cijeloj Danskoj.
izvela bi se biciklistička staza prema istoku u širini od 1,2 metra. ::: To znači da će suziti postojeći nogostup
Zvoniti pješacima nije potrebno kad pješaci nisu na biciklističkoj stazi. __ Ali pješaku koji je na biciklističkoj stazi treba i potrubiti - postoje trube u konzervi (navijačke) koje bi biciklisti morali imati (obvezatno) kad se voze po cesti, a auti im trube da se maknu. __ Pješak "više nikad" ne bi stao na biciklističku stazu kad bi jednom "osjetio" zvuk trube biciklista iza leđa.
I oko Trg žrtava fašizma ići će biciklistička staza, i to jednosmjerna, široka metar, kojom će se voziti suprotno od kazaljke na satu. ::: Široka jedan metar??? __ Zašto samo jedan metar, a ima dovoljno prostora za dva metra i dvosmjeran tok??? __ Samo kreteni i budale mogu nešto tako određivati na tom prostoru. __ Biciklom preko trga fašizma "po sredini" nikom ne bi smetalo, osim fašistima s broja 4. __ Trg fašista, pardon, fašizma je i tako mrtav pa bi bilo primjerenije "oživjeti ga" barem transportnim sredsvom - biciklom, kad već po njemu smiju voziti kriminalci s broja 4 kao privatnim parkiralištem u vrijeme sumita kumova
super opet nam tovarska firma regulira po zagrebu a xobro znamo kaj nam oni žele
Prije nego sto, kao u nekoj zemlji bajki i cudesa, uvedu zonu od 30 kmh, bilo bi lijepo kada bi se probudili iz fantazija i osigurali pridrzavanje ogranicenja od 50 kmh, jer mnogi voze puno brze i nikome nista.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Do Vrapča biciklom je najjednostavnije i najbrže - dovoljno je voziti se jedna dan po do sad nacrtanim stazama i u Vrapću ste već slijedeći dan gdje vam daju sredstvo za smirenje i odvajanje od biciklističkog upravljača.