EKSKLUZIVNO Zagrebačka obilaznica za četiri godine dobit će i treći trak
Hrvatske autoceste krenule su u projekt dogradnje najprometnijeg dijela mreže autocesta u Hrvatskoj, a radovi bi mogli početi već 2020. i biti gotovi za dvije godine
Komentari 49
Bolje napravite spojeve 5 autocesta da sene mora stajati pred Zagrebom, nego da tranzitni promet ide bez zastoja.
Totalna glupost. Bacen novac. 2 godine torture i potpunog kolapsa u ljetnim vikendima dok traju radovi, a efekt ce biti NIKAKAV jer se ne rjesava osnovni problem - cep na naplati Lucko. Vec je davno napravljen idejni projekt tzv “vanjskogg prstena”, tj, potpuno nove obilaznice koja bi isla od Pojatnog na zapadu preko Samobora, Klinca sela, Mraclina do Ivanic Grada i spojila se na Zagreb-Gorican kod Zeline. Ta bi cesta bila u sustavu naplate i preuzela kompletan tranzitni promet i eliminirala cepove u ljetnoj sezoni.. A treci trak se mora graditi samo i jedino na dionici Lucko-Bosiljevo. I to je rjesenje koje drzi vodu iducih 50 godina.
Autocesta A11 je buduća autocesta koja će, kada bude dovršena, povezivati gradove Sisak i Veliku Goricu sa Zagrebom i Zračnom lukom Zagreb. Izgradnja autoceste započela je dana 5. travnja 2006. u Kušancu, u blizini budućeg čvora Velika Gorica jug. Radove su otvorili premijer Ivo Sanader te ministri Božidar Kalmeta i Ivan Šuker.[1] Planirana duljina autoceste iznosi 47.5 km, s tri dionice: Jakuševec - Velika Gorica jug (9.5 km), Velika Gorica jug - Lekenik (20.2 km) i Lekenik - Mošćenica (17.8 km), gdje će se autocesta spojiti na postojeću državnu cestu D37 Sisak - Petrinja. Autocesta A11 Zagreb - Sisak bi put od Zagreba do Siska trebala smanjiti za 15 do 20 minuta. Gradnja posljednje dionice, od Lekenika do Siska nije obuhvaćena u važećem planu građenja autocesta 2013-2016. Dio od naplatne postaje Lekenik zasada je povezan spojnom cestom na državnu cestu D30, a na čvoru Jakuševac ostvaren je spoj na autocestu A3 (Zagrebačka obilaznica). U planu je i spoj čvora Jakuševac na Sarajevsku cestu preko nadvožnjaka Ranžirni . ::: Toliko o pravim i "tekućim" radovima te planiranju - što će biti u budućnosti. __ Nisu u stanju izgraditi do kraja već započeto, a planiraju nešto novo.
bla bla bla nešto će se možda početi graditi za nekoliko godina...od 850 milijuna kn, bandić i rodijaci će zamračiti barem 100...hdz još 100, a ostalim kokošarima ovisno tko je izborno osigurao uhljebljenje sa par glasića...
HAK bi morao spojiti autoput od Bregane do Lučkog čime bi odvojio promet turista od gradskog prometa. __ Moguće je to izgraditi između Kerestinca i Stupnika i i spojiti ih kod Kraljevečke ceste zapadno od Kupinečkog Kraljevca. __ Taj je prostor i tako pod šumom, a ovako bi postao koristan svima.
Ode "rotor" u zaborav. Elaborat nije mogao dovoljno zamračiti pa se mora ponovo.
Hoće kao i što će se Rotor urediti. Uređuje se već 20 godina
treba presječi tj napraviti autoput od Kutine prema Sisku i izaći ispod Karlovca, jer glupost da domaci i strani auta/kamioni iz smjera Slavonije faktički dolaze u grad Zagreb rade gužvu a idu smjeru Rijeka, Istra,Split,more, Italija...
Može li to ikako brže ? Tek za 4 godine !! Do tada tko živ tko mrtav.
Kaže Boris Huzjan, predsjednik uprave hac-a ili jednostavnije, smućkaj i baci!
Ima jedna brza cesta, zagreb - bjelovar, radovi su poceli prije deset godina. Nije jos pola gotovo.
Kinezi bi ovaj zahvat uredili za 4 dana uz 8x niže troškove
Divno, a nas Ipsilon jos uvijek na jednom traku!!!
"Zagrebačka obilaznica" je dio autoceste i kao takva trebala bi se naplaćivati cestarina. Taj dio puta spada pod HAC gradili su je svi stanovnici ove i bivše države. Uvedite vinjete napokon.
A što je s tunelom ispod Sljemena i podzemnom hehe
hehe adeze je obećao da će pelješki most biti gotov 2007. godine a zdipili su pare 4 puta, na dokumentaciji pristupnim cestama..
za četrdesetčetiri možda
Najavilo se dosta Bosanaca da bi došlo
Da se izvode radovi bez remećenja prometa,hahahha moš mosliti.Ima te 2 godine da se ubijemo od gužvi i ako bude završena u 2 godine.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jedino razumno, sve autoceste spojiti i obilaznica ce imati svoju finkciju i bez dodatnog traka, i vec je glupo u Luckom cekati na izlaz uili ulaz s onima iz tranzita!!! Vec se i stranci cude, zasto moraju u Luckom van,n, pa za deset minuta guzvom na drugu autocestu!!