Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 24
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Martina Bienenfeld

Čak 145 % više turista došlo je na Advent u proteklih pet godina

Paljenjem lampica na Zrinjevcu svečano otvoren Advent
Foto: Robert Anic/PIXSELL
1/8
02.12.2018.
u 10:15

Što se same procjene tiče – bili bismo zadovoljni porastom od pet posto u odnosu na 2017. godinu, a grupne dolaske, prvenstveno gostiju iz Italije, očekujemo vikendima, kazala je Martina Bienenfeld

Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld odgovorila je na tri pitanja o Adventu.

Naglasak Adventa ove je godine na kulturi – koji će se sve kulturni događaji u sljedećih 40 dana odvijati u Zagrebu?

Kulturna događanja na najljepši će nas mogući način uvesti u blagdansko raspoloženje i iščekivanje Božića. Naime, za vrijeme Adventa održat će se čak osam različitih glazbenih programa, a to su: Adventfest u Katedrali; u Dvercu nastupaju Zagrebački solisti; na više lokacija će se održati Advent Classic Fest, kao i Festival adventskih i božićnih pjesama; Zagrebački komorni orkestar izvodit će djela skladatelja u crkvi sv. Katarine, a tu je i Advent u župi sv. Blaža, S božićnih balkona Zagrebu te Božić s klincima. Tu su, naravno, i HNK u Zagrebu, Hrvatski glazbeni zavod i KD Vatroslav Lisinski koji u prosincu nude bogat repertoar, a Etnografski muzej, Muzej za umjetnost i obrt te Galerija Arheološkog muzeja organizirat će prigodne izložbe.

Paljenjem lampica na Zrinjevcu svečano otvoren Advent
1/16

Koliko posjetitelja očekujete ove godine i imate li kakve najave o velikim grupnim dolascima?

U prosincu 2017. godine bilježimo ukupno 111.429 dolazaka i 201.734 noćenja, što je 145 posto više u odnosu na prosinac 2013., zadnji prosinac prije nego što smo postavili novi koncept Adventa u Zagrebu. Što se same procjene tiče – bili bismo zadovoljni porastom od pet posto u odnosu na 2017. godinu, a grupne dolaske, prvenstveno gostiju iz Italije, očekujemo vikendima.

Paljenjem lampica na Zrinjevcu svečano otvoren Advent
1/16

Koja su ove godine ciljana tržišta i putem kojih kanala se oglašava manifestacija Advent u Zagrebu, odnosno kakve su marketinške aktivnosti TZ Zagreba?

Advent promoviramo putem tzv. online (Google Adwords, baneri, advertorijali, društvene mreže) i offline kampanja (radio, billboard, citylight i površine na javnom prijevozu).

Za offline kampanje ciljana tržišta su nam susjedne države – Austrija, Italija, Slovenija, BiH, Mađarska i Srbija; dok nam je online kampanja fokusirana na europske države. S Turkish Airlinesom, aviokompanijom koja leti na najviše destinacija u svijetu, promoviramo se, pak, na svim tržištima. Tako je Advent prisutan u svakom džepu sjedala njihovih aviona, u putnom časopisu kroz cijeli mjesec.


Pogledajte video: Upaljena prva adventska svijeća

Ključne riječi

Komentara 5

Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
20:33 02.12.2018.

Hm, kad vidim ovaj sastav "kršćana" koji promoviraju Advent na svoj konzumerski naćin sa lošim kobasama i cajkama, - znam da je pravom kršćanstvu na ovim prostorima, - odzvonilo. Capeli, talijan i bivša komunjara, Bandit, bivši referent za ONO i DSZ, Bienenfeld, - židovka, DrKolinda, NATO bambina. Kaj tu jadni kršćanski Kristuš ima reči? Samo natovariti križa i ponovo na križni put.

DO
doktorica
21:02 02.12.2018.

kod nas je nekad bio običaj samo bor za Božić i obiteljsko slavlje,a sad se sve iskomercijaliziralo.

DU
Deleted user
10:33 02.12.2018.

Strani i domaći turisti dolaze samo u bordel. a ne na sajam toplog vina i pečenih kobasica. Jer prvi advent se proslavi molitvom u crkvi i to je to. A prodaja koješarija na tkzv. "božićnim"sajmovima nije ništa drugo nego maloprodaja. Čak see pojavila i neka organizirana skupina, tko smije prodavati a tko ne, odlučuje se u mraku. Slično kao 1900tih u new yorku. Da li se provjerava plaćanje poreza. Porezna mora pitati Don Castelu "Sivi" da li smije dođi na toplo vino. Znači sve bordel.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije