U HŽ Cargu na jednu lokomotivu 8 strojovođa, a njih do posla vozi 25 vozača
Manevristi, vlakovođe, skretničari... ogorčeni su jer su u programu restrukturiranja, kažu, oni glavna meta otkaza
Komentari 46
Strojovođu dovozi vozač na posao???? U Nemačkoj bi odmah obojca dobili odkaz. Svako je dužan sam da dođe na posao. Zamisli pilota koji živi u Zagreb odvezu u Split da bi prebacio putnike u Zagrebcio putnike u Zagreb
nešta sam tu pobrkao na jednu lokomotivu 28 strojovođe, jeli to istina pa hrvatska je najbolja država sto se tiče prometa na šinjama. koliko robe to hrvatska željeznica prevozi i od kuda i kamo u hrvatskoj je biti strojovođa boljeđa bolje nego direktor samo im glade jaja i nikakove odgovornosti, kada se nešto dogodi uvijek im je netko drugi kriv pruga je bila skliska, pruga je bila ljepljiva uvijek njima nešto smeta .28 po lokomotivi da je guraju bilo bi njih previše a da i ne govorimo o vozačima i autima koje trebaju i sijede po kakovima bircuzima i čekaju da povez u nekoga strojovođu iz Karlovca u Dugu Resu da gospodin sijedne u lok , da nije istiniti bilo bi za smijati ali ovako je za plakati kako se izrabljuje Hrvatska država.
To se naziva 'dobra organizacija'.;-)
Ovako moras propasti,a tako funkcionira cijela drzava.
odavno se zna 100 lokomotiva i 1000 vlakovođa,, a tereta ništa, prazni vagoni, nemamo industrije,promet vrata do vrata je kamionski, privatnici imaju 3 šofera na 2 kamiona i svaki dan Milano ili Minken, pitaj Samoborček koliko sati su dnevno uu autobusu, lako je državne novce cicati i prijetiti štrajkom lokomotive na cestu...
Jedino nitko od tih silnih stručnjaka nije rekao šta će taj Cargo voziti.
Kao prvo smijesno je vrsiti usporedbu strojovodje i pilota, to je kao dovesti u istu ravan kirurga i med.sestru. Svi mi znamo da se vlakovima upravlja putem signalizacije a strojovodje postupaju po tim zapovijedima i uputama. Nerealno izdizanje strojovodja u odnosu na druge profesije je apsurdno sa velikom dozom agresivnosti. Da bih vlaka bilo, neophodan je izmedju ostalih i taj "mali" manevrista koji kopca vagone i lokomotive "i po kisi i po snijegu". No, kako vec netko ovdje rece, da u Njemackoj strojovodje iz Hrvatske uz minimum poznavanja jezika dobijaju posao govori, ako je to tocno, o niskom profilu strucne spreme neophodnom za strojovodju. Sumnjam da piloti mogu nepoznavati engleski a da ipak pilotiraju.
Već godinama je HŽ mjesto pranja radnih mjesta i zapošljavanja podobnih bilo za HDZ ili SDP, te se sustavno uništava i degradira kvaliteta, sada se nabavljaju novi vlakovi, a nema to tko održavati jer su radnike otpustili, a sve podobne su ostavili. Pruge su u nikakvom ili raspadnutom stanju, nije izgrađen niti jedan kolosijek. Što se čeka sa prugom Zaprešić - Zabok? Dakle, prodati će se za jednu kunu stranom vlasniku koji će zaposliti svoju radnu snagu i koristiti vlakove koje je kupila i napravila hrvatska i onda će dignuti cijene u nebo. Klasika uništavanja.
.............i invalidi rada sa sedmero djece.............. Hebote, invalid u čemu??? kak ih napravi????
Mislim da bi najbolji omjer bio jedan strojovođa na 10 administranata i menađera...ipak su oni ti koji spašavaju firmu svojim radom
Tko se je uopće čemu pametnomu nadao od ludog Siniše?
Ako to stvarno tak funkcionira najjeftinija varijanta je da sve skupa peopadne.
Eh da sada su krive radnici a ne dosadašnje uprave što su krale pare. Što je sa silnim milijunima koji su nestali iz HŽ to nisu pokrali radnici nego direktori i različiti foteljaši koje su tamo postavljali ovi IZ HDZ i SDP. Zašto se o tome ne piše.
Mislim da se ovo narucen članak kao opravdanje za uništavanje i nesposobnost u rekonstrukciji HŽ i sestrinskih firmi. Uporno se uništava izvršna i opčenito radna snaga a nebi takli u ogromnu upravu. Svaka vlast provodila je rekonstrukciju ,dovela nove direktorčiće koji su dovodili svoje ljude i sad si zamislite stotinjak i više kojekakvih uprava sa bezbroj aparatčika i sve to na kičmi onih izvršnih radnika u sustavu...a ni jednom novinaru se to neda istražiti. Ova vijest je zavadi pa vladaj.
Ovo me podsjca na pricu o marljivom MRAVU ............................................
Tak je u svim državnim i javnim tvrtkama, u nekim je situacija još i gora. Enormni višak ljudi, negativna selekcija, destruktivni sindikati, podobnost ispred struke, itd... Kad već novinari pišu o tome, zašto ne pišu o Petrokemiji i kako su nju uništili sindikati, ili o ministarstvima itd... Žalosno je što i ova priča izlazi na vidjelo tek kada je netko imao svog novinara koji je to želio objaviti.
..na jednu lokomotivu 8 strojovođa,_____a trebalo bi min 10 strojovodja da se lokomotia odrzava u pogonu 24 sata u sedam dana !
Ministar je potpuno u pravu sve te gotovane treba otpustiti i potrebu prilagoditi sadasnjoj potrebi, a ne da da dobiju od dosade grceve od zjevanja, jer ionako nema posla.Treba se prilagoditi stvarnosti dok se HZ ne oporavi i ne modernizira.
plaćenički članak koji služi za pridobivanje javnosti za prodaju cargo-a. točka.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
svi oni misle kako su jako pametni kad izgovaraju fraze koje se prosječno neobrazovanom hrvatu čine jako pametno, a zapravo ni sami ne znaju o čemu pričaju. ali s druge strane jako dobro znaju o čemu pričaju. tamo gdje im je baza stranačkih knjižica, bilo koje stranke koja preferira na vlast, bit će i strojovođa, ako treba i tisuću samo da se dođe do pozicije. A zapravo je sve vrlo jednostavno. Sve. Samo treba imati volje i znanja i sposobnosti. Sve vlade do sada niti su imale volje, niti znanja, a najviše su bile nesposobne.