Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 129
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Miroslav Tuđman
Povratak na članak

Surađivat ću s J. Kosor ako zaustavi detuđmanizaciju

Miroslav Tuđman govori o vraćanju HDZ-a politici prvog predsjednika, o okupljanju domoljubnih snaga, o Mesiću, Račanu...

Komentari 483

MI
mikesh
13:04 09.08.2010.

e samo nam još treba Tuđmanova politika, ovoj jadnoj napaćenoj i opljačkanoj zemlji ne treba Tuđman, njoj trebaju razumni političari koji će Hrvatsku staviti ispred stranačih i svojih osobnih interesa, ukratko njoj trebaju političari koji neće u jeku gospodarske, moralne .... i svekolike krize uzimati hladno svoju debelu plaću, ljetovati po turističkim destinacijama Jadrana, dok narod nema ni za kruh, dok poslodavci isplaćuju plaću kad i kako hoće, dok se na običnog građana ove zemlje \"popiša\" ko i kad stigne .... a svi su odreda domoljubi i za Hrvatsku bi dali i posljednjeg njenog stanovnika

VL
ST
stefj
13:05 09.08.2010.

Pitanje je može li Jaca uposliti Tuđmana, mada bi joj to donijelo dosta glasova na izborima. Vjerojatno će se pojaviti jaki pritisak izvana, a to ćemo vidjeti uskoro, kada počne sotonizacija Tuđmana u medijima. U današnjoj poplavi raznih polupismenih političara, Tuđmanova analiza izgleda vrhunski, no nacionalnost i suverenost teško će proći u EU (mada sve velike nacije svoju ekonomiju baziraju na tome). Od tuda i proizlazi tolika podrška raznim jugofilima koji su se samo preimenovali u eurofile. Isto tako, pitanje je koliko uopće moguće nešto napraviti na pitanju podizanja nacionalne sviesti, kao i na ekonomskom planu okretanja prema proizvodnji i Hrvatskom proizvodu. Danas nam je ostalo samo za izabrati između biti kolonija unutar EU ili izvan nje. Osim toga, upitni su Jacini motivi. Ako slučajno i dođe do suradnje, ispast će isto kao i s Rudolfom, puno priče, dogovora i na kraju škartiranje i medijska izolacija.

VL
OB
-obrisani-
13:06 09.08.2010.

A koliko smo duzni? U sto se trosi ovaj zadnji kredit? Kako ce biti vracen kad nemamo tvornica i kad nemamo proizvodnju? Sto smo dali kao zalog?! Zalosno je da mi od svega toga NISTA ne znamo. Ne znamo nii sto je u Hrvatskoj jos Hrvatsko, a sto samo nosi ime kao kamuflazu...

VL
OB
-obrisani-
21:02 09.08.2010.

Kak se covjek moze zvat Milko ak nije peder? jel promoviras ti tu nesto ispod stola zmijo ? Dugine boje ? Predji na Armanija. Crno zmijo za svaku priliku.

VL
TR
trckaralo
13:15 09.08.2010.

Jedan Tudžman je bio previše za Hrvatsku! Zbog njegove politike smo tu di jesmo, a hrvatski su ostali još samo grb i himna. U SFRJ smo mogli vikati \"imamo Hrvatsku\", danas bi to bilo smiješno i neumjesno.

VL
VM
vmaric55
13:25 09.08.2010.

09.08.2010. u 12:12h Zveč je napisao/la rijetko dobar komentar! Potpisujem osim: /* */ Tomac nikad nije bio član HDZ-a (bio je istaknuti član SDP-a, dok ... ), što mu ne umanjuje značenje na RH političkoj sceni (po meni izniman čovjekjek i nikad ga neću zvati političkim gubitnikom ... ne mogu zvati gubitnikom nikoga tko se bori za svoje ideale) Povratak Tuđmanu shvatio sam kao rehabilitaciju čovjeka koji je nesporno bio ključna osoba nastanka RH, kojoj se od 2000 na ovamo na pleća natovarilo sve ono što u RH nije valjalo, u blaćenju su sudjelovali čak i njegovi najbliži suradnici zaboravljajući ili perući vlastitu krivicu (za svakog pametnog to što su govorili više govori o njima nego o predsjedniku Tuđmanu). Kakv bi predsjednik danas bio dr. Franjo Tuđman možemo samo nagađati a nikako znati(Inteligencija se u grubo definira kao sposobnost snalaženja u novo nastaloj situaciji). Ali da, svako vrijeme nosi svoje probleme pa samim time i osobe koje će ih rješavati, dakle, HDZ treba iznaći osobu za današnje a ne prošlo vrijeme. Prije pronalaženja karizmatične osobe HDZ mora poraditi na modernizaciji stranke, na unutastranačkoj demokracije ... a sve je manje vremena do izbora, u ovom sastavu nemaju zapravo nikakve šanse. No za sve one kojima je na umu RH to nebi trebala biti tragedija jer 8 godina na vlasti je jako puno vremena, kroz to vrijeme stvaraju se paralelni centri moći i upravljanja (u njima podjednako sudjeluje pozicija i opozicija i baš zato su najčešće moćniji od izabrane vlasti), pa svaka promjena vlasti to zaustavi barem na neko vrijeme. Ovdje se radi ipak samo o još jednom Šeksovom projektu kako ostati na vlasti (ako se uzme u obzir da sami u ovom sastavu nemaju šanse i da su toga svjesni). Privući male desne strančice i utjecajne osobe te preko njih usmjeriti veliko desno orjentirano biračko tjelo kako bi se HDZ zadržao na vlasti. Po meni nijedna od tih strančica i osoba ne smije se uključiti u takav ili sličan projekt (neka međusobno sklope koaliciju i postanu treća stranka na HR političkoj sceni, neka oduzmu ključnu ulogu priljepcima i trgovcima SDS, HSLS, HNS ... )

VL
LI
libero
13:25 09.08.2010.

Dr. Franji Guzmanu je maršalska uniforma koju je ukrao zemljaku Jozi, bila prevelika za nekoliko brojeva.

VL
SA
saniboj
13:25 09.08.2010.

Hvala ti Miroslave, molim te nemoj nam pomagati. Jer ces nas brigom sahraniti. Hrvatska se mora generalno restartati, format c: , i krenuti od kamenog doba ponovno. Prije ce mo tako stici u eu.

VL
X0
xx71_09
13:25 09.08.2010.

trckaralo, Gdje si ti to u sfrj mogao vikati \"imamo Hrvatsku\"? Jesi li možda Srbin? pozdrav vaš zmijicamala

VL
PO
podravec
13:31 09.08.2010.

mikeš, ti nemaš pojma o Tuđmanu i njegovoj politici. Uzmimo da je sve to istina što ti misliš (napisati je izgleda preteško) već činjenica da je vodio nama nametnuti obrambeni rat i diplomatski rat sa međunarodnom zajednicom i u obaa pobijedio i « rasturio» tamnicu hrvatskog naroda Srboslaviju čini ga velikim čovijekom. Sigurno je da je pravio i griješke pa i kompromise nekad u dobroj vjeri a nekad pod pritiscima i ucjenama vanjskim i unutarnjim ali učinio je ono što je u danim mogučnostima bilo moguće.

VL
VM
vmaric55
13:31 09.08.2010.

09.08.2010. u 13:25h xx71_09 je napisao/la: trckaralo, Gdje si ti to u sfrj mogao vikati \"imamo Hrvatsku\"? Jesi li možda Srbin? /* */ Čuo sam da je Marko Veselica to mogao vikati u samici, taj dan bi mu samo uskratili ručak!

VL
Avatar ljutatrava
ljutatrava
13:31 09.08.2010.

..carici Jadranki je M.Tuđman potreban samo za izbore, ako pristane na to biti će isti kao i carica i hdz. Ona je, kao sanaderova zapisničarka sudjelovala u detuđmanizaciji-sanader rekao-ona potpisala i provela u djelo.Svojom politikom do temelja je uništila HR a svojim neznanjem i ne poštivanjem \"starijih i pametnijh\" izgubila dijo mora i kopna-još se ne zna šta je dogovorila sa V.B i Pahorom. Radi grešku za greškom i sve na štetu svih nas i HR-na kojem god polju se pogleda ,štiteći od kaznenog progona veći dijo vodeće garniture hdz-a( oni koji su uz nju) dok manji dijo-ide nasud ali u pravilu ne odgovara ili dobiju tako smiješne kazne da me sram što sam ikada dao svoj glas za hdz. Sa takvom osobom ići u politiku ili pakt znači biti kao ona. Ako se želite vratitiu u politiku,osnujte stranku,nećete loše proći na izborima..vraćati se nemate kamo jer onaj HDZ više ne postoji...ovi sada što sebe nazivaju hdz-om su nas izdali,ponizili i na kraju pokrali...i još to rade.

VL
VM
vmaric55
13:37 09.08.2010.

09.08.2010. u 13:33h xx71_09 je napisao/la: ili bi ga zavezali za radijator i spojili mu jaja na struju. /* */ Da žalost, mnogi o tome pojma nemaju jer su mladi, ili im nije imao tko ispričati (neki se i danasas boje, a oni drugi su stiskali prekidač i kunu se da se to nikada nije dešavalo).

VL
X0
xx71_09
13:37 09.08.2010.

ljutatrava, lijepo ti gore piše: \"ako zaustavi detuđmanizaciju\" pozdrav vaš zmijicamala

VL
ST
stefj
13:39 09.08.2010.

He, he, vidljivi su rezultati \"detuđmanizacije\" u nekoliko komentara niže. Vidi se da je Mesićeva privatna osveta kod nekih i polučila rezultate. Tuđman ima dobrih i loših strana, i u sklopu povijesti treba ga tako i promatrati. Činjenica je da je jako dobro međunarodno odigrao u ratno vrijeme i u končanici uspio održati Hrvatsku cijelom. Naravno da su tu zaslužni i branitelji i još hrpa ljudi, no Tuđman je u to doba vodio državu. Ljudima možda danas uopće nije jasno što bi se desilo da smo slučajno izgubili rat, pa Srbi bi nas poklali kao zečeve. Kao što su napravili u Vukovaru, u Srebrenici, u krajnjem slučaju kao što su napravili \'45 i poslije. Ljudi isto zaboravljaju da je Hrvatska funkcionirala skoro normalno s 1/3 okupiranog teritorija, da je opskrba funkcionirala, svi su imali struje itd. Ljudi zaboravljaju da je Hrvatska do kraja oslobođena tek \'98 kada su se Rusi povukli iz Baranje. Zapravo do dana današnjeg cijela Hrvatska nije oslobođena, ostala su još mala područja pod okupacijom Slovenaca, Srba i Bosanaca. U zadnjih 10 godina nitko nije napravio ništa u tom pogledu, osim što se Račan pokušao, a Jaca uspjela odreći teritorija u korist Slovenaca... Osim toga, Miro se po stavovima dosta razlikuje od oca. Za početak smatra da je demokracija nužna, a ne nužno zlo...

VL
X0
xx71_09
13:46 09.08.2010.

stefj, slažem se sa svime, osim zadnje rečenice. Više je demokracije bilo u Tuđmanovo ratno vrijeme nego od 2000. do danas. Izgleda da čak ni ti nisi imun na \"detuđmanizaciju\" kao uostalom i mnogi \"dobri\" Hrvati. Kakvo je medijsko pranje mozga bilo, vidjet ćemo tek kad uspijemo ostvariti slobodu medija. Danas je medijske slobode manje nego u vrijeme \"hrvatske šutnje\". pozdrav vaš zmijicamala

VL
FR
Franko55
13:52 09.08.2010.

višestranački sistem na područjima Balkana je potpuno upropastio države koje su nastale raspadima država, socijalizam nije došao bez veze ( sjetimo se Kraljevine Jugoslavije, zašto nitko nije obnovio kapitalizam nakon rata ako je bio tako prosperitetan )...... ne može netko tko nije imao ništa, bez škole, znanja jezika, upravljati državom.... Hrvatska je samo jedan veliki izgubljeni posjed, koji vode strane banke ( kako im odgovara ), tako da Miroslav Tuđman i njemu slični nemaju ni snage ni mogućnosti ( ni znanja ni volje ), nešto promijeniti.....članak je bezveze.....

VL
TU
tutle
13:53 09.08.2010.

koliko je ono dobio glasova na predsjedničkim izborima, pet ili šest ? narod je pokazao da je ovoj zemlji bio puno i previše jedan Tuđman, neće se za sto godina oporaviti od njega, a kamo li da joj treba sin luzer

VL
X0
xx71_09
13:58 09.08.2010.

Dežurni, Ne zabušavaj! Imaš dolje komentar, još uvijek je na +16. 09.08.2010. u 12:40h xx71_09 je napisao/la: Pametan čovjek! pozdrav vaš zmijicamala

VL
OB
-obrisani-
13:29 10.08.2010.

Taj covjek izgleda i umornije i deprimiranije i od mene. Nek radi sto je do sada radio, jer i to ga ocito dosta iscrpljuje, a zadnji je koji bi mogao sprovesti reviziju pretvorbe i porijeklo imovine tako da nam nije potreban. Tudjman film smo gledali jednom, repriza nam ne treba.

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 25 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.