Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 12
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
crni 1. srpnja
Povratak na članak

Prve žrtve 
EU: Dvije tisuće špeditera dobit će otkaz

Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto.

Komentari 76

DA
dahaka
12:57 07.03.2013.

najbolji su mi ovi koji kukaju kako su ih špediteri koštali love, uvozite,a ne proizvodite?

VL
OB
-obrisani-
19:46 07.03.2013.

u 18:38h Gusta magla je napisao/la: Ovo je samo jedan dio neugodnih iznenadenja koje nas ceka kad udemo u EU. Bit ce ih jos-nebrinite. >>>> Da ,pisite kuci propalo je ...

VL
SA
sasoon
09:12 07.03.2013.

Žao mi je ljudi, al ovo je vijest kojoj se veselim. Manje problema s birokracijom, a uostalom ovo su poslovi koji ne stvaraju novu vrijednost.

VL
Avatar Čobanković ( mlađi )
Čobanković ( mlađi )
09:13 07.03.2013.

Opet otkazi !!! Dolje vladaaaaaaaaaa

VL
Avatar commentator
commentator
09:15 07.03.2013.

kakve logike ima ova večernjekova izjava: >>>Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto,

VL
Avatar commentator
commentator
09:17 07.03.2013.

nastavak prijašnjeg komentara: Znači li to da nakon takozvanog "ulaska" u eu Hrvatska neće više imati tu vanjsku trgovinu pošto će ovako nogirati tih 2000 špeditera?

VL
IG
igorl
09:19 07.03.2013.

07.03.2013. u 09:15h commentator je napisao/la: kakve logike ima ova večernjekova izjava: >>>Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto, ----------------------------------------------- To znaci da firme i gradjani uvoze robu skuplju od granice za obaveznu spediciju vecinom iz EU. Npr. sve chajna ibej narudzbe ne trebaju spediciju isto kao i speceraj i gajba pive iz BIH... I.

VL
IG
igorl
09:22 07.03.2013.

Comentator - spediter nije prijevoznik nego lupac stambilja na dodatnu carinsku deklaraciju. I obicno ti jos prodaje skladiste dok ne sredis birokratsku zavrzlamu uzvoza robe. I.

VL
OB
-obrisani-
09:23 07.03.2013.

Ne treba žaliti ni jednoga špeditera, svi su se oni jako dobro pripremili i napravili preustroj u međuvremenu. Lako za njih.

VL
JO
josko
09:35 07.03.2013.

Konačno! - i do sada su bili posve nepotrebni paraziti! Iz osobnog iskustva nekoliko slanja (povratnik) - za pripremu posve nepotrebnih papira, a sve bilo obavljeno (prijevoz, dovoz,...) 3-4 tisuće kuna. Za što ---pitao sam. A oni odgovorili, takvi su propisi. Konačno da vidim jednu prednost ulaska u EU!

VL
Avatar Slavonija87
Slavonija87
09:50 07.03.2013.

Gdje su te silne pogodnosti ulaska u EU ? veće tvrtke se sele u BiH da ostanu u CEFTI tako da gubimo i ona radna mjesta koja imamo. Preživjet će samo područja uz more (zbog turizma) i Zagreb ( jer parazitski crpi ostatak zemlje). Sve ostalo će biti pustoš.

VL
JH
jedino hrvatska
09:56 07.03.2013.

Pa sada tko je glasovao za EU , neka vidi što je glasovao , mi naivni narod prodali su se za Judine škude , a sada još da idemo na izbore za parlament pa da mi Plenković , Antičević , Pupovac ... dobivaju po 10000 eura mjesečno , a naši radnici otkaze , sramota , treba izaći na ulice.

VL
V4
Vladimir12-4
09:56 07.03.2013.

commentator je napisao/la: kakve logike ima ova večernjekova izjava: >>>Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto, ------------------------------------------------------------------------- Mjesas kruske i jabuke. Kad bi domaci speditor bio jedan, 80 posto bi bilo 100 posto.

VL
GU
Gustavo
09:58 07.03.2013.

Tako otkaza među carinicima neće biti, no zaposleni u privatnom sektoru takvoj pomoći ne mogu se nadati. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Meni je ovo zanimljivo, opet oni na državnim jaslama preživljavaju dok ne kihnemo do kraja s tolikom birokracijom.

VL
OB
-obrisani-
10:02 07.03.2013.

Koliko god nam sad nije dobra ukupna situacija,dapače,vrlo je loša,možete računati da je puno bolja od onog što slijedi !! Pogledajte i pratite što se dogodilo u Sloveniju.Bože pomozi nam !!

VL
Avatar mate112
mate112
10:05 07.03.2013.

ma vi svi nemate pojma o pojmu koji baljezgate o štambiljima!! štambilj lupa carinik, a špediter pravi carinsku deklaraciju, sve papire, u većini slučajeva i 99% papira koji nisu u njegovoj domeni pa čak i fakture izvoznika, dispozicije, 10000 propisa, prči te carina, prči te referenti, prče te vozači, prče te rokovi.. malo ste se zahebali ako mislite da je to lagan posao. to je itekako složen posao i nije fer da ljudi ostaju bez posla zbog politike globalizacije. to se trebalo riješit na neki način. ovo šta vas DHL prči dok naručujete izvana zapravo nema prave veze sa špediterima. špediteri rade s tvrtkama. spašavaju firme od enormnih carinskih kazni, te daju svoju garanciju dok firma zasere špediter plati carinu i onda utjerava dug firmi, ako ga ikad utjera. zato nemojte baljezgat i valjat praznu slamu jer pojma nemate tko su špediteri i šta rade.

VL
Avatar airbizz
airbizz
10:31 07.03.2013.

dobro je što neće biti otkaza.ali... -kako staviti 500 ljudi u sustav koji funkcionira? ispada da će u startu biti višak nakon prebacivanja na nova radna mjesta. možda im(vlada rh) je u interesu da ti ljudi dobiju otkaz kad se malo slegne prašina. -kako povezati trenutnu politiku,kad u jednoj situaciji imamo 2000 ljudi viška u hepu(koji su godinama radili i danas su nepotrebni), a s druge strane imamo prebacivanje 500 ljudi sa carine u druge sustave koji danas funkcioniraju uredno?

VL
V4
Vladimir12-4
10:34 07.03.2013.

mate112 Lijepo pises, ali ti tvoji speditori su kao i urmacheri koji su dobro poravljali satove u proslom stoljecu, a danas ih vise netrebamo. Kad nema carine, netreba vise popravljati satove.

VL
DA
dahaka
10:36 07.03.2013.

uopće me ne čudi što razno-razni pišu gluposti tu,kao onaj povratnik recimo,kad niti u ministarstvima neznaju razliku imeđu špeditera i carinika.....a to što je imao tih troškova je najvjerojatnije i njegova krivica jer se sigurno nije raspitao prije povratka,nego jee samo banuo na carinu blejeći kao ovca....

VL
SE
sestrićna
10:58 07.03.2013.

pa to je sitnica koliko su ih linić i ekipa podjelili--

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.