Prve žrtve EU: Dvije tisuće špeditera dobit će otkaz
Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto.
Komentari 76
u 18:38h Gusta magla je napisao/la: Ovo je samo jedan dio neugodnih iznenadenja koje nas ceka kad udemo u EU. Bit ce ih jos-nebrinite. >>>> Da ,pisite kuci propalo je ...
Žao mi je ljudi, al ovo je vijest kojoj se veselim. Manje problema s birokracijom, a uostalom ovo su poslovi koji ne stvaraju novu vrijednost.
Opet otkazi !!! Dolje vladaaaaaaaaaa
kakve logike ima ova večernjekova izjava: >>>Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto,
nastavak prijašnjeg komentara: Znači li to da nakon takozvanog "ulaska" u eu Hrvatska neće više imati tu vanjsku trgovinu pošto će ovako nogirati tih 2000 špeditera?
07.03.2013. u 09:15h commentator je napisao/la: kakve logike ima ova večernjekova izjava: >>>Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto, ----------------------------------------------- To znaci da firme i gradjani uvoze robu skuplju od granice za obaveznu spediciju vecinom iz EU. Npr. sve chajna ibej narudzbe ne trebaju spediciju isto kao i speceraj i gajba pive iz BIH... I.
Comentator - spediter nije prijevoznik nego lupac stambilja na dodatnu carinsku deklaraciju. I obicno ti jos prodaje skladiste dok ne sredis birokratsku zavrzlamu uzvoza robe. I.
Ne treba žaliti ni jednoga špeditera, svi su se oni jako dobro pripremili i napravili preustroj u međuvremenu. Lako za njih.
Konačno! - i do sada su bili posve nepotrebni paraziti! Iz osobnog iskustva nekoliko slanja (povratnik) - za pripremu posve nepotrebnih papira, a sve bilo obavljeno (prijevoz, dovoz,...) 3-4 tisuće kuna. Za što ---pitao sam. A oni odgovorili, takvi su propisi. Konačno da vidim jednu prednost ulaska u EU!
Gdje su te silne pogodnosti ulaska u EU ? veće tvrtke se sele u BiH da ostanu u CEFTI tako da gubimo i ona radna mjesta koja imamo. Preživjet će samo područja uz more (zbog turizma) i Zagreb ( jer parazitski crpi ostatak zemlje). Sve ostalo će biti pustoš.
Pa sada tko je glasovao za EU , neka vidi što je glasovao , mi naivni narod prodali su se za Judine škude , a sada još da idemo na izbore za parlament pa da mi Plenković , Antičević , Pupovac ... dobivaju po 10000 eura mjesečno , a naši radnici otkaze , sramota , treba izaći na ulice.
commentator je napisao/la: kakve logike ima ova večernjekova izjava: >>>Budući da se više od 60 posto vanjskotrgovinske razmjene Hrvatske odvija s državama EU, liberalizacije graničnog i carinskog sustava rezultirat će time da će se opseg domaćih špeditera smanjiti i do 80 posto, ------------------------------------------------------------------------- Mjesas kruske i jabuke. Kad bi domaci speditor bio jedan, 80 posto bi bilo 100 posto.
Tako otkaza među carinicima neće biti, no zaposleni u privatnom sektoru takvoj pomoći ne mogu se nadati. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Meni je ovo zanimljivo, opet oni na državnim jaslama preživljavaju dok ne kihnemo do kraja s tolikom birokracijom.
Koliko god nam sad nije dobra ukupna situacija,dapače,vrlo je loša,možete računati da je puno bolja od onog što slijedi !! Pogledajte i pratite što se dogodilo u Sloveniju.Bože pomozi nam !!
ma vi svi nemate pojma o pojmu koji baljezgate o štambiljima!! štambilj lupa carinik, a špediter pravi carinsku deklaraciju, sve papire, u većini slučajeva i 99% papira koji nisu u njegovoj domeni pa čak i fakture izvoznika, dispozicije, 10000 propisa, prči te carina, prči te referenti, prče te vozači, prče te rokovi.. malo ste se zahebali ako mislite da je to lagan posao. to je itekako složen posao i nije fer da ljudi ostaju bez posla zbog politike globalizacije. to se trebalo riješit na neki način. ovo šta vas DHL prči dok naručujete izvana zapravo nema prave veze sa špediterima. špediteri rade s tvrtkama. spašavaju firme od enormnih carinskih kazni, te daju svoju garanciju dok firma zasere špediter plati carinu i onda utjerava dug firmi, ako ga ikad utjera. zato nemojte baljezgat i valjat praznu slamu jer pojma nemate tko su špediteri i šta rade.
dobro je što neće biti otkaza.ali... -kako staviti 500 ljudi u sustav koji funkcionira? ispada da će u startu biti višak nakon prebacivanja na nova radna mjesta. možda im(vlada rh) je u interesu da ti ljudi dobiju otkaz kad se malo slegne prašina. -kako povezati trenutnu politiku,kad u jednoj situaciji imamo 2000 ljudi viška u hepu(koji su godinama radili i danas su nepotrebni), a s druge strane imamo prebacivanje 500 ljudi sa carine u druge sustave koji danas funkcioniraju uredno?
mate112 Lijepo pises, ali ti tvoji speditori su kao i urmacheri koji su dobro poravljali satove u proslom stoljecu, a danas ih vise netrebamo. Kad nema carine, netreba vise popravljati satove.
uopće me ne čudi što razno-razni pišu gluposti tu,kao onaj povratnik recimo,kad niti u ministarstvima neznaju razliku imeđu špeditera i carinika.....a to što je imao tih troškova je najvjerojatnije i njegova krivica jer se sigurno nije raspitao prije povratka,nego jee samo banuo na carinu blejeći kao ovca....
pa to je sitnica koliko su ih linić i ekipa podjelili--
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
najbolji su mi ovi koji kukaju kako su ih špediteri koštali love, uvozite,a ne proizvodite?