Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 85
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SLOBODNI PROTOK
Povratak na članak

OTKRIVAMO Od 2022. cestarinu će svi plaćati bez zaustavljanja

Godišnji troškovi održavanja novog sustava bit će oko 60 milijuna kuna

Komentari 79

DU
Deleted user
13:46 14.01.2019.

Nikada neće uvesti nikakve vinjete!! NIkada! Evo zašto...recimo ja Ka-Zg..22 dana u mjesecu po 40 kn ( 20 u svakom smjeru) , puta 12 mjeseci..to je 10560kn godišnje!! ejjjjj 10 650!! a gorivo 11000! pa jel to normalno da bude isto !!?? Najgore je kada te tvoj dere i otima! Na nama je zarada 400 puta bolja nego na strancima! i još na gorivu postotak za ceste...i još na registraciji za ceste...nek mi samo sjedimo umjesto da smo na ulicama!

VL
Avatar anti_komunist
anti_komunist
13:49 14.01.2019.

koliko su konzultanti naplatili tako veleuman zakljucak......opet se lova pere preko razno raznih konzultanata za otkrivanje tople vode ....

VL
TO
tomislav10
13:52 14.01.2019.

Koji su ovo konzultanti po redu za autoceste? Na što i trošimo milijune kuna ...

VL
HL
Hladan
14:58 14.01.2019.

Ne koristim te sramotno skupe HR auto ceste vec 10 godina, na njih cu se vratiti SAMO i JEDINO akp se uvedu vinjete koje nevce biti skuplje od slovenskih!

VL
BP
bez_padobrana
14:58 14.01.2019.

Talijani imaju naplatne kućice i sličan sustav kao mi sada, s jednom razlikom, njihovi uređaji su bolji, s telepass-om možeš doći na naplatne s 50-60km/h i očitati će bez problema, a kod nas na tzv fast ENC s maksimalno 20km/h. Takav sustav koji spominjete da će doć kod nas koriste Austrijanci, Njemci, Česi, a odnedavno i Slovenci...

VL
ZN
znam
14:52 14.01.2019.

Uvijek nesto komplicirano i skupo. Kako je to elegantno Madjarska rjesila. Nikakvih ljepljenja niti uredjaja i sve funkcionira. Nasi hoce prodaju/ iznajmljivanje nekih igracaka za pracenje; sve to kosta. Aparat na vlasti hoce novce, nikad im dosta.

VL
MA
maxxxx
13:26 14.01.2019.

a što kažu španjolski stručnjaci što ćemo sa tisućama uhljeba u HAC-u?

VL
DH
dalibor.hren
16:56 14.01.2019.

Konzultanti su skuplji od cestarine! Koliko se plaća cestarina u Njemačkoj?

VL
DU
Deleted user
13:57 14.01.2019.

Užas, ispada da su autoceste izgrađene za 1-2 mjeseca špice sezone kad se zgrne lova, a ostatak godine zjape prazne i zapošljavaju podobne na kućicama. U većini Europe autoputi služe da bi spajali ,dok kod nas su isključivo tranziti koji razdvajaju područja kojima prolaze. Domaćem stanovništvu su cestarine preskupe za svakodnevno korištenje.

VL
Avatar siva_sova
siva_sova
12:51 14.01.2019.

najbolje riješenje je uvesti sustav polu-vinjeta, znači obavezan enc plaćaš normalno cestarinu kao do sad, ali dok pređeš određenu cifru, npr. 1000 kuna dalje ti je sve besplatno. Na taj način mi ćemo plaćati puno manje od stranaca, jer trenutno su stranci u prednosti jer mi cestarinu plaćamo 3 puta, kroz gorivo cijelu godinu, kod registracije i onda još cestarina, a vjerojatno dosta toga plaćamo i preko pdv-a kroz cijelu godinu, ali nažalost kod na je na vlasti hdz jbg...

VL
Avatar Jack Daniels
Jack Daniels
13:40 14.01.2019.

Novost kao F-16 avioni

VL
LO
Long
13:54 14.01.2019.

Samo razmisljaju kako da ukradu. Nemogu oni stavit vinjete ko svi. Ne.. Mora biti nesto gdje se moze krast. Vec su razradili koliko ce to kostat i koliko mogu ukrast. Ona ce to podebljat jos dvaput. I onda ce bit opet u minusu.

VL
Avatar Croatino
Croatino
15:20 14.01.2019.

Znaci treba neki transponder u Autu? Sta je sa smartphone aplikacijom, zivimo u 2019?

VL
Avatar cborna
cborna
13:12 14.01.2019.

Idemo svi opet lokalnim cestama, neka ponovo otvore sve pečenjare i gostione pa ćemo to potrošiti na ručak ako Vam se baš ne žuri

VL
KO
KomentatorEU
18:40 14.01.2019.

A koji će te onda visokovrijedni posao smislit za ove vaše partijske drugove što sad naplaćuju cestarinu ??

VL
Avatar Asterix
Asterix
19:01 14.01.2019.

Imamo 2 autoceste u 100%-tnom državnom vlasništvu, znači 2 uprave, 2 nadzorna odbora, 2 računovodstva itd. Tko je tu lud? Zašto se to ne spoji u jednu tvrtku?

VL
VJ
vjaceslav
18:49 14.01.2019.

dobar razlog da zaobiđem autoceste

VL
MA
Markos
12:40 14.01.2019.

luli pa kad si toliki stručnjak pa zašto se nisi javio pa da nam ti rješiš taj problem? Siguran sam, da bi ceste zaradile onako od oka jedno 30 miliardi eura više na godišnjoj razini, troškovi održavanja bi pali za 98.7%, cestarine bi pale za 74.7% a sve to sa zaposlena 3 lika (Marica u računovodstvu, Štefica na WC -jima i Fadil na održavanju cesta). MOLIMO te, da nas riješiš muka i odmah pošalješ svoj elaborat u ministartsvo.

VL
MA
Mamamia2
17:35 14.01.2019.

Kakvi su nam ovo španjolski savjetnici i novinari koji govore kako sad imamo ENC, a kasnije ćemo imati DRSC ? Pa to je ista tehnologija, ENC je samo brand name u Hrvatskoj, to je DSRC sustav - dakle plaćati ćemoo uvođenje nečega što već imamo? Opet farbanje tunela dvaput... Potrebno je samo postaviti bolje antene od postojećih, jer ove koje trenutno HAc kupuje ne vrijede 5 kn kao što svi vidimo na naplatnima kada se približimo, a koštaju kao suho zlato...

VL
IV
Ivor
17:10 14.01.2019.

Netko ovdje mulja i hoće nam uvaliti skupe transpondere za 10EUR/svakih 6 godina. Danas tehnologija kamera sasvim precizno obavlja posao bez potrebe za dodatnim uređajem!

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.