Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 177
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tko je krivac?
Povratak na članak

Naše đake namučili su logički zadaci

Stručnjaci složni, za loš rezultat na testu krivi zastarjeli programi

Komentari 40

DI
duncan_idaho
10:05 05.12.2013.

Ne može učenik biti bolji od učitelja, može biti samo kao učitelj! _____________________________________________________________________________________________________ totalno promašeni zaključak. Po tom čovječanstvo nikad nebi napredovalo jer bi moglo naučit samo ono što su već znali njihovi prethodnici. Hoćeš reći da je Tesla idejuju za izmjeničnu struju naučio od nekog drugog?

VL
KA
kafka
12:07 05.12.2013.

Logika i logički način razmišljanja i zaključivanja ne muče samo učenike. Problem s logikom imaju i njihovi nastavnici, javni djelatnici, novinari, reporteri, političari. Problem s logikom je prisutan i kod fakultetski obrazovanih građana, čak i onih s doktoratom znanosti. Mi. Mi smo društvo u kojem se zatire logički način razmišljanja koji je zamijenjen nekim političkim načinom razmišljanja.

VL
Avatar tomsom
tomsom
12:07 05.12.2013.

ovaj test je primjer korištenja osnova matematike u svakodnevnom životu. matematika za rješavanje navedenih zadataka se uči u osnovnoj školi. ako te, zaista jednostavne, zadatke naši učenici nisu, ili su loše riješili, nešto u obrazovanju duboko ne valja.

VL
DU
Deleted user
10:38 05.12.2013.

Problem je u staromodnom nacinu obrazovanja, sve se uci napamet i za ocjenu, ne potice se kreativnost i samostalno istrazivanje i ucenje.

VL
Avatar La_Piaf
La_Piaf
11:10 05.12.2013.

Nove generacije su intelektualno pasivizirane hrpom gotovih rješenja koja im se nude preko novih tehnologija. Zašto misliti ako imaš tablet da misli umjesto tebe i da ti rješenje. Razmejri katastrofe bit će vidljiva nakon smjene generacija.

VL
BJ
bj1204
10:03 05.12.2013.

Nije profesorska plaća kriva za svo zlo u obrazovanju. I pekari imaju malu plaću pa je kruh fin, trgovkinje imaju mizernu plaću pa u trg, lancima nema šta nema, ... Problem je dublji i širi od vašeg aktualnog zaključka.

VL
Avatar WHAZZUP
WHAZZUP
15:41 05.12.2013.

do prije koju godinu ste se hvalili obrazovanošću....a rezultata nigdje. to je vjerovatno posljedica inflacije diploma među potomcima "politički zaslužnih". takav način vas je degradirao do pojma....nepismeni....odnosno, nepismenih za korisno

VL
DW
dr_who
11:35 05.12.2013.

Zar nije jučer baš u večernjem izašao članak u kojem novinar za jedan od gornjih zadataka sa slike piše da je jako težak? Sad se ovdje piše da je zadatak nije težak. Čudno kak ovakvi članci počinju izlazit u vrijemee kad se profesori žele izboriti za uskraćena im prava. Netko bi pomislio da je članak naručen. Ako bi baš išli skalirati neobrazovanost (bez obzira na titulu) i neprofesionalnost ljudi prema profesiji u našem društvu, onda bi novinari tu bili pri, ako ne i na samom vrhu

VL
Avatar WHAZZUP
WHAZZUP
15:38 05.12.2013.

logika je jedna od najvećih nepoznanica čovječanstva. da nije tako, znali bismo već sada mnoge stvari. djecu treba usmjeravati prema shvaćanju i promišljanju napretka od malih nogu. bubanje statističkih podataka ili fakata je suvišno i nepotrebno opterećujuće jer sve pišeiše na internetu i zaista pored današnjih komunikativnim tehnologijama preglupo je djecu učiti nekim podacima koje će koristiti samo jednom u životu. nova primjena ili težnja stvaranju i kreiranju novih proizvoda je ono što definira uspješne od neuspješnih.

VL
ST
stefj
11:20 05.12.2013.

Način razmišljanja i pristup učenju (općenito školi), jako ovisi o učiteljima i načinu predavanja, manje o samom programu. Programi jesu zastarjeli, iznose hrpu činjenica, no učitelji su ti koji ih suhoparno iznose i zahtijevaju učenje na pamet, a ne razumijevanje. Dobar učitelj s istim programom čuda radi, za razliku od isfrustriranog i nezainteresiranog koji u tom slučaju samo šteti djeci. Problem s učiteljima je isti kao i problem u cijelom našem sustavu, a to je da državna služba nema motivacije, nema odgovornosti, nema valorizacije. Dobar učitelj imat će istu plaću i ista prava kao i loš učitelj, još će ga kolege smatrati idiotom jer se trudi te će ga sputavati da svojim radom ne ugroze svoj nerad. Treba mijenjati sredinu, treba educirati učitelje, itd. Tko će to napraviti? Osnova svega je da od vrha prema niže moraju postojati stručni i sposobni ljudi, a ne podobni...

VL
KA
kafka
12:56 05.12.2013.

Pokušavam naći zadatke s PISA istraživanja. Nalazim crnogorske i srpske stranice. Što radi naše ministarstvo ili neka od brojnih agencija? Univerzitet u Beogradu pretekao Sveučilište u Zagrebu. Loše nam se piše. Molim ima li netko tko zna, zna kako iako i može voditi ovu državu! Premijer je izjavio da želi političku a ne stručnu vladu. I kamo li nas to vodi - vidimo.

VL
KA
kafka
13:22 05.12.2013.

Čekam samo da neki političar izjavi da je taj rezultat pozitivno jer je bolji od onoga koji će biti 2018.

VL
TI
tipus
12:31 05.12.2013.

Tko još mari za logiku, kad imamo referendum, pedere, ćirilicu, a prije smo imali ZERP, "incidente" u Piranskom zaljevu, raspravu o tome hoće li biti sira i kajmaka kad uđemo u EU itd, itd... Što su sve puno važnije teme od pišljivog obrazovanja i logike.

VL
GL
gloria
16:56 05.12.2013.

U našem obrazovnom sustavu ne štimaju mnoge stvari. I dobri i loši nastavnici rade za istu plaču. Veliki broj njih ne poznaje novosti iz metodike, a zašto bi i učili kada njihovo znanje nitko ne provjerava. U ministarstvu sjede ljudi koji i sami ništa novo ne uče, pa nemaju znanja koja bi mogli prenjeti u bazu.Pogledajte samo pitanja s mature, samo biflanje, nema zadataka gdje je potrebno logičko zaključivanje. Stanje je loše i biti će još i gore. Svima koga ova tema zanima neka upucaju YOU Tube Ranko Rajlović i dobiti će odgovore na mnoga pitanja, a ujedno i na pitanje zašto Kinezi postižu tako izvrsne rezultate.

VL
BE
bezobrazna
14:10 05.12.2013.

riješila sam ovaj test bez problema. što se tiče loših rezultata naših đaka, čini mi se da problem nastaje čim se treba koristit mozak. po tome ispada da je najlakše riješavanje zadataka naučit napamet.

VL
KU
kunaprava
14:30 05.12.2013.

Ne bih se složio sa "našim stručnjacima" da su programi zastarjeli jer program iz matematike nikako ne može zastariti za ovaj nivo matematike. Može se raditi samo o tipu zadataka koje đaci dobivaju da nisu dovoljno uvježbani ali program nikako. Ja bih rekao da je kod nas problem prije svega općenito inflacija nezasluženih ocjena jer kad imate od 30 đaka 27 odlikaša tu nešto debelo nije u redu. Drugi problem je nepoštivanje učiteljske/profesorske struke (vidjeli ste to jučer na TV-u, zakidanje materijalnih prava) pa više nitko pametan (tko može) neće u prosvjetu, lakše je u politiku ili "nevladinu" udrugu, naročito ako radi protiv Hrvatske tim bolje. U školi nema nikakve stege ni respekta prema nastavnicima te su rezultat svega ovoga loši đaci. Za one najbolje koje ne može uništiti ni jedan Jovanović se ne bojim ali takvih je 1% i ti su najbolji i mogu gdje hoće naročito ako su tehničke ili prirodoslovne struke (osim u Hrvatskoj).

VL
DU
Deleted user
15:37 05.12.2013.

bit će da ipak malo složenije zadatke nisu riješili, a ne ove.

VL
VL
vlatx
15:39 05.12.2013.

Ko je kriv? Pa kada roditelj dođe učiteljici i buni se zašto njegovo djete nije dobilo pet iz kontrolnog kao i sva druga djeca?! Kada roditelj koji je bio u ratu prijeti puškama i pištoljima a policija na to samomo napravi izvješće i tko te šljivi. Kada učitelj/ica djete relano ocijeni trojkom ili četvorkom idući dan dolazi inspekcija u školu ili je ravnatelj pozove na razgovor?! Kada učitelj/ica treba neki rekvizit, tipa geometrijskog tijela, da djeci lakše predoči o čemu pričaju i kada je ravnatelj "otpili" sa takvim "glupim" idejama u ova teška vremena?! Kada se roditeljima kaže da trebaju i oni sa djecom učiti kod kuće, isti u čudu "Zar oni sve ne nauče u školi?" ili "Pa nemam vremena još i za to?" I sada neki "stručni" ljudi, koji u najboljem slučaju imaju 5 godina rada u administraciji neke OŠ, počnu pričati kako treba raditi sa djecom i kako to rade na zapadu. Mislim, dajte gledajte našu stvarnost a ne neku imaginarnu. Koliko se bavimo sa djecom toliko od njih i dobivamo. Važniji nam je seksualni odgoj i vjeronauk u školama od informatizacije učionica, potrebnih sredstava za rad i najviše od svega tolerancije roditelja.

VL
Avatar ciril
ciril
12:34 05.12.2013.

U nelogicnoj drzavi nema logike

VL
PO
ponavljac
21:31 05.12.2013.

Ovaj n rezultat je samo potvrda koliko j epametno bacati milijarde kuna kako bi naši prosvjetnici vozili dobre automobile, posebno po pitanju pedagoškog fakulteta , gdje kad s epogleda koliko učenika ima ocjenu izvrstan iz matematike, a onda kada se vidi težina te petica, dovoljno govori o kvaliteti tog kadra. Poseban je dobar vic od strane MZOS da inženjeri elektrotehnike i strojarstva nisu sposobni predavati matematiku. Upravo ljudi koji bi mogli pokazati praktičku primjenu egzaktne znanosti i motivirati učenike ne da uče napamet matematiku nego da razmišljaju. Ali, koga briga za znanja iz matematike, fizike ili kemije, to su predmeti vezani uz proizvodnju , tako nepotrebnu granu ovog društva, bitni su jezici , kako bi se znalo što više beskorisno blebetati

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.