Otkriće
Povratak na članak

NASA će u četvrtak objaviti dokaze o životu u svemiru?

Pretpostavlja se da će NASA na osnovi podataka koje je prikupila svemirska sonda Cassini i službeno potvrditi da su pronađeni dokazi postojanja života na jednom od Saturnovih mjeseca

Komentari 75

BE
Bedem1
09:18 01.12.2010.

Traze dali je zivot moguc na planetama,a zaboravili su da je jos prije 100 godina Mujo potkivao svog Sarca na mjesecu pa su tom prilikom i napisali pjesmu MUJO KUJE KONJA NA MJESECU,i kad mi neko kaze da su bosanci zatucani,ma nemoj.

PI
piljuh
17:54 30.11.2010.

U članku se navodi: (...) \"izvan Zemljina solarnog sustava\"!? Tko piše ovakve gluposti? Jesmo li se to možda vratili na \"geocentrični sustav\" ili je netko temeljno nepismen?

MA
maklin
19:21 30.11.2010.

već su godinama govorili o tim mikroorganizmima i sad bi to kao trebala biti neka vijest.... bila bi vijest da su otkrili planet na kojem npr zive neke zivotinje....

11:20 01.12.2010.

@rezonancija a da ti prijatelju potražiš stručnu psihološku pomoć? tvoja bolest se može liječiti,znaš? ;) Što se ovog senzacionalističkog članka tiče,nemam komentara.Nije isključeno da ima života,ali ne inteligentnog.To je velika razlika.

CU
cunt
00:00 04.12.2010.

Jožek pak je subota dohajala jel buš kaj il nebuš \'bal te vrag

07:30 06.12.2010.

najsigurniji parovi- uvjerite se http://vaha-tips.blog.hr/

17:11 30.11.2010.

nis´,..spakiran se i gren na Titan,..jedino neznan, dali oni tamo imaju VL na Titanu ??

DI
DON_IGORINI
17:12 30.11.2010.

Fino bas fino; DOKAZ O ZIVOTU NA TITANU!! Sada vi meni citatelji recite tko tu koga budalom pravi. Prema ovome clanku: Pretpostavlja sa da na dalekoj planeti Titanu NASA-in instrument pronasao gustu atmosferu i izmjerio temperaturu od -180C na povrsini. PRETPOSTAVLJA se da u toj gustoj atmosferi ima vodika i kisika. Zbog toga se PRETPOSTAVLJA da postoje mikrobe koje mogu preziviti u tim uvjetima. I zbog svih ovih PRETPOSTAVKI, NASA ima DOKAZ o zivotu na Titanu. Nasuprot tome ovdje na zemlji gdje sva znanstvena istrazivanja dokazuju da kada sperma dodje u potpuni kontakt sa jajnom stanicom da dodje do oplodnje koja rezultira ZACETKOM LJUDSKOG ZIVOTA. Usprkos tome postoji glasna manjina monstruma i ubojica na znacajnim polozajima u drustvu koji se svim silama trude obmanuti tihu vecinu tvrdeci kako nakon oplodnje se samo stvori hrpa beznacajnih stanica poistovjecujuci ljudsko bice sa tumorom. Dakle na Titanu malo kisika, vodika, gusta atmosfera i temperatura od -180 C znaci DOKAZ zivota pa makar i mikrobnog. Dok ovdje na zemlji ZACETAK LJUDSKOG ZIVOTA znaci bezvrijedna hrpa stanica. Daleko smo kao civilizacija dogurali!!!

17:14 30.11.2010.

Ako je Titan u pitanju, onda sigurno nije jedini sa živim organizmima uz Zemlju u Sunčevu sustavu. Onda je šansa da je život i to onaj razvijeniji na Jupiterovu satelitu Europi još vjerojatniji. Skoro da bi se čovjek mogao kladiti u život da baci mrižu ispod leda Europe da bi izvadio tko zna kakve vrste svjetlećih riba. Ne zaboravimo Mars, za kojega je ostala jedino dilema da li je život opstao, a postojao je 99,99999%. A ako toliko ima života samo u Sunčevu sustavu, koliko ga ima u galaktici, a koliko čitavom svemiru?

17:35 30.11.2010.

DON_IGNONIRANI.., ja mislin da na Titanu zíve samo Komunisti i Livo orjentirani -\"antifasisti\"??..i to je razlog, zasto nima jos´Americkih Kapitalista na Titanu ??...ali, Kinezi bi mogli sticí prvi na Titan, jer su Komunisti !!..jer prije, su mogli biti i Rusii prvi, ali su prokockali Komunizam !!

KR
krilnik2
17:56 30.11.2010.

Pa dokaz vec postoji: to smo mi!

Avatar commentator
commentator
17:56 30.11.2010.

---- DON_IGORINI ----- Dobro si to napis\'o, (a onih 6 minusa pored znači da 5678 ljudi se ne slažu, a 5672 ljudi se slaže s tobom. Koja grupa bi bila jača u...recimo potezanju konopa?)

18:02 30.11.2010.

eko,..s obzirom da Mesic´nezna, cá bi sa sobom i svojim Egom.., najbolje ga je poslati na Titan,..i tamo moze vladati po Titanski -\"ko u dobra stara vrimena\"!!...

KR
krilnik2
18:02 30.11.2010.

Saturn i ostali planeti nemaju nikakove mjesece, Mjesec ima samo Zemlja! Saturn ima prirodne satelite!

OR
orisis
18:03 30.11.2010.

pogledati ::2001: A Space Odyssey 2.izgleda da su u holivudu vech to prije znali nekaj.Samo tam se sve dogadja na Jupiteru...

MM
Mladen Miletić
18:17 30.11.2010.

Amerikancima treb mora se sve vjerovati znamo kako su cijeli svjet uvjerili ako treba da je Irak pun kemiskog otrova ai atomskih bombi. Kao ovdje na zemlji nevide dobro ali zato tamo če da vide živa biča ne da videe nego kao i za Sadamovo naoružanje - oni če nam- dokazati !

18:20 30.11.2010.

nije to loše. Dobar pokušaj da se smiri barem malo prašina. Svakom normalnom čoveku je spoznaja da u svemiru postoji život. Negde je na mnogo većoj razini od našeg sadašnjeg. a negde manji

18:22 30.11.2010.

Koja je civilizacija i za koje potrebe gradila piramide po svetu. Odakle postoje nautičke karte stare po 12.000.G ?

18:23 30.11.2010.

Iskreno život na Titanu ne bi me ni najmanje iznenadio iako ne očekujem ništa slično ovom na zemlji! No , moj favorit i dalje ostaje EUROPA! Tako bi rado volio zaviriti ispod inih naslaga leda!

HO