Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 79
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
mjere štednje
Povratak na članak

'Nagovorite trudnice da rađaju bez epiduralne jer ona stoji 200 funti'

Osim što je preporučen prirodan porod, pacijentice bi trebale biti zamoljene da rađaju u privatnim klinikama ili u svojim domovima

Komentari 21

Avatar abakus
abakus
20:09 31.08.2012.

Ljudi su se skroz razmazili... Koliko bi novaca trebao imati fond zdravstva da pokrije sve ono što traže, često bez ikakvog pravog razloga? U svakom slučaju, ima i ova kriza svojih dobrih strana. Ljudi će se ipak malo srediti ii vratiti malo skromnijem i prirodnijem razmišljanju.

VL
BV
bvalen16
20:41 31.08.2012.

Nisi u pravu..Problem je u tome što se teret krize pokušava prebaciti na obične ljude ,sirotinju.Poznato je da banke,korporacije, "elita" u doba najveće krize posluju s' dobitkom i ekstra profitom iako su oni sami izazvali istu.Kad vidiš da se novcemm poreznih obveznika tj.građana spašavaju privatne korporacije,banke i sl. a pokušavava sav teret krize prebaciti na građane onda znaj da nešto ne štima..

VL
CA
canajisraM
20:44 31.08.2012.

Pogledajmo ( i usporedimo) na trenutak kako su australske domorotkinje radjale. Kad zena osjeti da ce zapoceti porodjaj ,ona zaostane iza grupe, iskopa rupu u pjesku,cucne,porodi bez ikakve boli ili naprezanja , pojede maternicu i onda sa bebicom na grudimaa potrci da dostigne svoje pleme. U nekom bolnicama u USA % porodjaja Carskim rezom dostigao je 50 %...

VL
Avatar abakus
abakus
20:49 31.08.2012.

@bvalen16 Slažem se s tobom s ovim što kažeš da se sav teret krize nastoji prebaciti na građane. Ali nisam o tome govorio. Govorio sam o tome da su se ljudi razmazili. Zar su zaista epiduralna anestezija i carski rezz potrebni kod tolikog broja trudnica? Ne bih rekao. I jedno i drugo trebalo bi se koristiti samo u situacijama kad za to postoji neko pravo, medicinsko opravdanje. A ne ovako, kako tko poželi.

VL
Avatar abakus
abakus
20:51 31.08.2012.

@canajisraM Pojede maternicu...? :))) Misliš: posteljicu? No, nemojmo pretjerivati. To nitko od žena kod nas ne očekuje. :) Ali da je operacija carskog reza i da je epiduralne jednostavno previše, jest.

VL
CA
canajisraM
21:46 31.08.2012.

u 20:51h abakus je napisao/la: @canajisraM Pojede maternicu...? :))) Misliš: posteljicu? >>> da ,hvala

VL
CA
canajisraM
21:49 31.08.2012.

u 20:51h abakus je napisao/la: i da je epiduralne jednostavno previše........ >>> Nije potrebna uopce. Um i tijelo prirodne zene bez problema proizvede endorfine ,koji su i do 1000 x snazniji od vanjskih droga

VL
SI
sinaj
21:55 31.08.2012.

canajisraM je napisao/la: ________________________ Ne izmišljaj! Djeca se nikad nisu rađala bez boli i naprezanja. Jedina razlika eventualno leži u tome što su žene prije bile fizički aktivnije pa je porođaj, pod uvjetom da je sve bilo u redu, išao lakše. Ali stopa smrtnosti je bila ogromna.

VL
ME
megivu
23:26 31.08.2012.

Cisto informativno me zanima- od vas koji ste do sada komentirali-Koliko tocno djece ste do sada rodili???? Takodjer-isto cisto informativno- Koliko vas popije tabletu protiv bolova a koliko vas trpi bol? Ili koliko vas bi se odlucilo na lijecenje npr. slomljene noge...a da nije otisao na rendgen...samo zato sto se prije nije koristio.... I za kraj- kad dodjete kod zubara-koliko vas kaze- NE HVALA, ne zelim injekciju...molim vas sve prirodno i bez lijekova. Stvarno je presmijesno da neki komentiraju stvari o kojima nemaju pojma... Jedenje maternice???? HAHAHAHAAH! Toliko o tome koliko poznaje materiju...

VL
CA
canajisraM
06:29 01.09.2012.

u 21:55h sinaj je napisao/la: canajisraM je napisao/la: >>>> Kao sto rekoh ,svaka osoba po sebi sudi....... Sva nasa djeca su se rodila doma ,tim nacinom

VL
ME
megivu
07:57 01.09.2012.

i canajisraM ....u tako dugackom postu...ne vidim nigdje da si odgovorio -Koliko tocno djece si do sada rodio? Ili nisi rodio...ali si se zato pribijao na kriz, vukao slepere i imao opercaciju srca na zivo? Zahvaljujuci napretku civilizacije i medicine-Svakaka zena ima pravo na izbor o koristenju lijekova protiv bolova za vrijeme poroda. Kao sto si mogao primjetiti-doktori ih ne poticu na "prirodne" porode zato sto je to bolje...nego iskljucivo zato sto je jeftinije. U Hrvatskoj je recimo normalno da ti rade kolonoskopiju bez anestezije dok je to npr. u Americi ili Njemackoj nepojmljivo. Naravno da ju svi u Hrvatskoj prezive... pitanje je samo-treba li covijek stvarno prolazti kroz takve bolove ako mu se moze i olaksati?? U ratovima se dogadja da ljudima rezu udove bez lijekova...pa se pitam-tko bi on nas na to pristao-samo zato sto znamo da je moguce??? Kao sto rekoh- svaka zena bi trebala imati mogucnost izabrani na koji ce nacin roditi...a protiv toga moze lupetati samo netko ko u zivotu nije popio ni jednu jedinu tabletu za apsolutno nista....jer za sve "zapadnjacke" lijekove negdje u svijetu postoji altrnativni nacin lijecenja

VL
Avatar abakus
abakus
08:14 01.09.2012.

@megivu Zašto takva agresivnost, @megivu? Čovjek ima pravo reći što misli, zar ne? Nema nikakve potrebe za vrijeđanjem i uskličnicima. Ako se bojiš bolova ili si osjetljivija na bol, a imaš mogućnost dobiti anesteziju, nitko ti ne brani da jeje uzmeš. A na tvoja pitanja moj je odgovor ovaj: djece imam dosta, ali jasno da ih kao muško nisam rodio ja već moja supruga. Prisustvovao sam većini njezinih porođaja i znam kako to izgleda. Da, boli, no to je prirodna bol, a ne bol koja dolazi od rezanja noge ili bolesti. I nisam mogao ne primijetiti kako su žene koje su prošle kroz prirodna porođaj ponisne na to. Bol je neugodna, no današnji je se čovjek previše boji. Osobno nikad nisam uzeo injekciju kod zahvata zubara. Ne treba mi. A tablete protiv bolova otrov su koji treba uzimati što manje. I to ne kažem ja, kažu to liječnici.

VL
Avatar abakus
abakus
08:15 01.09.2012.

Isprika na tipfelerima... :)

VL
ME
megivu
08:39 01.09.2012.

abakus- covijek usporedjuje porod sa ritualnim pribijanjem na kriz...vrijedja...i ona ja ispadam agresivna? Di si vidio da ga vrijedam? On je meni napisao da sam primitivna i priglupa...a ne ja njemu.valjda si pomjesao. Ja osobno se poroda ne bojim a a i da se bojim-definitivno smatram da zene imaju pravo izbora...To i je poanta ovog teksa-a ne da ih se uvjerava u nesto samo zato sto nesto manje kosta. a prosjecno u zivotu zena rodi dva puta. 40 godina uplacuje zdravstveno...i onda joj ta dva puta netko izmislja price samo zato da bi jeftnije prosao. Daj molim te...

VL
ME
megivu
08:41 01.09.2012.

I da-zene jesu ponosne na prirodan porodjaj...sto meni osobno isto nije jasno. Svako ima svoj izbor, to je bio moj i ne vidim zasto bi ja morala biti posebno ponosna na to sto sam trpila bol kad nisam morala... ToTo mi je kao da sam ponosna zato sto sam bila "jako" hrabra i uzela epiduralnu...a zna se da ona nosi odredjene rizike...al eto-ja sam hrabar pa sam riskirala pa sam sad ponosna. bzvz! Osobno porod smatram najprirodnijom stvari na svijetu i mislim da se evolucija stavrno probrinula da zene to mogu obaviti najbezbolnije i najmanje opasno pod zivot moguce. Ali nikome ne treba nametati izbor-pogotovo zato da bi se ustedjelo-ili zato sto negdje na svijetu netko to mozda radi i drugacije

VL
MA
Markoc
09:16 01.09.2012.

Prije samo 50 godina nije bilo nikakvo čudo da dijete umre za vrijeme poroda, a nije bila rijetkost i da majka umre. Danas je to jako, jako rijetka pojava i nezamislivo.

VL
CA
canajisraM
17:51 01.09.2012.

u 09:16h Markoc je napisao/la: >>>> Stvarno !. Navedi izvore.Koliko je meni poznato, naprimjer USA je po broju smrtnosti 15 na svijetu

VL
CA
canajisraM
18:05 01.09.2012.

Postoji nekoliko metoda poroda kao sto su Grantly-Dick, Lamaze( Pavlov), LeBoyer. podvodna( u kadi ) i svakako prirodna bez muke i bola...... Svaka zena moze izabrati svoju....

VL
CA
canajisraM
18:29 01.09.2012.

Naveo sam primjer australskih domorodaca i ustvrdio da je danasnja zena postala neprirodna. Uopce nije upitno da su sve zene slicnim nacinom radjale u tzv.primitivnim plemenima. Upoteba droge za pomoc zeni pri bolovima ima katastrofalne posljedice za novorodjenu bebicu postoo je kolicina 150 PUTA veca nego li je babicin sustav moze razraditi. Te posljedice ( posto su snimljene u memoriju)imaju veliki negativan impakt na covjeka,cijeli njegov zivot. Takva bebica uzme 2-3 tjedna prije nego li moze fokusirati na majcino lice i nasmjesiti se,dok to Leboyer metodom uzme svega 2-3 minute.

VL
DA
danebi
15:44 02.09.2012.

@canajisraM: znas li ti uopste o cemu tu filozofiras? Porod u kadi je bez muke i bola? I druge metode isto? Toliko gluposti u nekoliko recenica....to samo moze napisati netko ko nije nikad rodio! Tu neka bunarska zaba diskutira o oceanu....

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.