Na nepreglednom prijelazu auto podletio pod vlak, dvoje mrtvih
Riječ je o pružnom prijelazu koji se nalazi nedaleko od poznatog restorana "DP", za koji mnogi već dugo ističu da je nepregledan i opasan
Komentari 13
Postoji jedna naprava koja se zove RAMPA i vrlo jednostavno funkcionira. Kad dolazi vlak ona se spusti a kad vlak nije u blizini ona se diže.........ali kome ja to pričam kad je baš danas glavni muljator u HŽ smijenjen radi pronevere............. 80 000 000 kuna
Za ovo je kriv Kalmeta! U vrijeme kad svaka novčarska kućica ima kamere sa snimanjem a svako privatno parkiralište rampu na daljinsko upravljanje ovaj tolike godine nije poduzeo NIŠTA da zaštiti nezaštićene pružne prijelaze na NAJPROMETNIJOJ pruzi u HR. K tome treba istaći da je pruga odavno elektrificirana pa mu je sve, osim volje i znanja, bilo na raspolaganju bez da previše potroši. Njega jednostavno - nije briga!
Ako su podletjeli pod vlak,onda su sami nažalost krivi jer se nisu zaustavili a vlak je već bio tu.Nisu pazili i platili,ponavljam nažalost životima.Ja bih rekao loše obučeni vozači.
Kad će se zaštiti pružni prijelazi? Cijena 47 kilometara auto ceste je 5,7 milijardi kuna a za osiguravanje svih pružnih prijelaza u RH potrebno je cca 900 milijuna kuna. Znači moguće je izgraditi 8 km auto ceste manje i osigurati sve pružne prijelaze. Za samo 8 km auto ceste bile bi u Zagorju žive tri osobe. Za bijednih 8 kilometara + danas ova dva mladića. Bijednih 8 km autoceste.
Gdje se nesreča dogodila ? gdje u kojoj to zaostaloj jadnoj državi nema branika u Balkaniji zvanoj Hrvatska ah tako to je normalno ! Istina je i ponekim jako zaostalim afričkim državama nema \" branika \" ali ima jeftine raje dosta !
Za one neupućene kojih je manje i za zlonamjerne majmune kojih je više u tekstu jasno piše da na prelazu postoji svjetlosna signalizacija i to je za pametne više nego dovoljno. Trend osiguranja putnih prelaza danas su polubranici a sumnjam da netko tko ne stane na znak zvona i crvenog svijetla planira stati i na spušteni polubranik. Zaobići će ga isto kao šta će pokušati preći prugu unatoč svjetlosnom signalu. Grozno je kad bilo tko strada u nesreći međutim nemojtemi reći da su ministri krivi za sve. Po tome je onda i mađarski ministar kriv jer nije ugradio uređaje za raspuhivanje magle a ne siroti Rade Čačić šta je vozio prebrzo.
U potpunosti podrzavam tekst \'\'jobokuli\'\'-ja. Iskreno, zao mi je tih ljudi, ali, vozac je saam kriv. Discipliniran vozac, savjestan, normalno, ce stat i ispred \'\'andrijinog kriza\'\' i pogledat desno-lijevo, a kamoli nece stat na rotirajuce \'\'macije\'\' oci kad su upaljene.. Znam i svjedok sam mnogim vozacima gdje prolaze cik-cak kroz spustene polubranike, na zalost.
Mario Šlat.....bio je moj instuktor vožnje u karlovcu prije 5 god... RIP Mario
vi što pišete gluposti prvom prilikom probajte prijeći prugu na navedenom mjestu pa ćete vidjeti da to niti je lako niti je jednostavno, najlakše je pokojne osuđivati. Nesretnim dečkima RIP,a obiteljima iskrena suću.
Vidim da neki idiot udjeli meni i ovom jobokuliu ispod mene po minus, .. I taj ce se jednog dana izuti tokom voznje, ..
ilatkovi, .. U tekstu jasno pise da je prelaz osiguran svjetlosnom signalizacijom, .. e, sad, jedino ak ta signalizacija tad nije bila u funkciji, .. povlacim sto sam rekao, ali, ak je radila, .. opet kazem, sam je kriv, ..
Ne znam koliko danas koštaju rampe, ali prije nekoliko godina su koštale 16.000 kuna. HŽ ih procjenjuje na njamanje 100.000 kuna, ili 1.000.000, nisam siguran. No današnja tehnologija omogućava da rampe za 16.000 kuna mogu ugraditi i da vlakovođa možeže poslati signal te tako spustiti rampu na vrijeme. Ne treba ništa puno kopati, jer postoje bežične veze.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Koliko je samo love taj muljator popalio, moglo se sve pružne prijelaze osigurati rampama.