Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 55
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kod Tedeschija
Povratak na članak

Mišetić napušta posrnuli Croatia Airlines i odlazi u Atlantic grupu

Uskoro se mijenja sastav NO-a CA jer će se članovi birati javnim natječajem, pa Mišetić gubi svoje igrače.

Komentari 63

DU
Deleted user
23:40 17.09.2010.

@17.09.2010. u 18:30h MahnitiTapir: I jesu i nisu. Meni bi osobno bila draza kombinacija 737-700/800 zbog veceg doleta u odnosu na A319/320. Uz manje modifikacije i ogranicenje payload-a bi sa 737 mogli potegnuti i do New Yorka (vidi LH). Doduse sada je i Airbus ponudio dosta toga novoga (recimo A318 koji leti za BA London/City-New York), ali u ono doba kada su kupovani Airbusi, Boeing je bio u prednosti. Ali na stranu perfomanse: kupismo Airbus i nismo ni blizu EU, ne kupismo Boeing a ipak je SAD inzistirala da udjemo u NATO. Ameri ocito nisu zlopamtila. Ali odosmo OT. Bilo bi zanimljivo vidjeti zasto je zaista Misetic otisao. Jedna moja teorija: kao clan nadzornog odbora Lufthansa City LIne-na bio bi u sukobu interesa zeli li LH kupiti CA. Ovako je otisao iz CA i nema problema. Ne stoji li mozda \"privatizacija\" CA kroz prodaju tvrtke Lufthansi pred vratima, pa je od strane LH \"zamoljen\" da ode? Znam da je to spekulacija, ali nista nije nemoguce. Misetic je kontinuirano radio na tome da dovede CA u podredjeni polozaj prema LH pretvarajuci je sve vise u feedera za LH na MUC i FRA te prepustajuci gotovo kompletan Jadran LH i njenoj kceri Germanwingsu koji tu izvlace dobru lovu. Svim nevjernim Tomama koji ce sada pitati da kakvog interesa ima Lufthansa u kupnji CA. Nemojmo gospodo zaboraviti da Hrvatska uz 4,5 mil. stanovnika ima jos i jednu relativno bogatu dijasporu od oko 2 mil. koja je jos uz to rasprostranjena po cijelom svijetu. Uz to dolazi i ogroman broj turista koji lete za Hrvatsku. I tu je LH u super polozaju: sto kroz maticnu tvrtku, sto kroz Germanwings, sto kroz Austrian i na kraju ne zaboravimo niti englesko trziste gdje je LH akvirirala British Midland. Sve u svemu - uz ono sto CA trenutacno leti - sigurno jos nekih 1,5 mil. dodatnih putnika godisnje. Za koje je Misetic rekao da ne postoje!!! A to je i za Lh puno!

VL
ON
onjko27
15:52 17.09.2010.

Možda je krenuo po abecedi. Prvo CA, zatim HEP, pa HŽ... Dok dođe do moje firme, mi ćemo već propasti!

VL
UK
Ugo Kajvez
10:13 17.09.2010.

Počnite prodavati dionice atlantika onaj tko ih ima, ..... uskoro propast, .... dokazao se da može ....

VL
DU
Deleted user
07:56 17.09.2010.

beneficije mu nemožeš nabrojat a tvrtka u tolikim gubitcima nema veze sad će oni sve to prebacit na porezne obveznike pa dužna su i uničad mog unučeta koje se još nije ni rodilo a zato su njihova osigurana

VL
VI
visio
07:52 17.09.2010.

Al je ljepo biti menađer u rvackoj, imaš plači od 50 000 kuna, ne moraš da brineš o ičemu, imaš premije, službene žene, autiće, ručkove stanove kuće, i najbolje od svega, ako sje... firmu nikom ništa... još ti daju i otpremninu!! matervam nesposobnu!!!

VL
VI
visio
07:52 17.09.2010.

joj da zaboravih!!! prvi!!!

VL
MA
MahnitiTapir
07:59 17.09.2010.

Hvala Bogu pa odlazi ovaj nesposobni diletant. Tip je sve svoje snage upinjao kako bi dokazao da je jedino rješenje za CA prodaja Lufthansi. I to, pazi paradoksa, kao šef nacionalnog avioprijevoznika zemlje koja živi od turizma. Ne bi meme začudilo da je namjerno radio gubitke i ukidao profitabilne linije (npr. na Zagreb - Istanbulu turkiševi avioni su stalno puni a CA ne leti.) Nadam se da će sada doći netko manje nesposoban i da mu neće jedina ideja biti prodaja Lufthansi za minimalnu cijenu.

VL
OB
-obrisani-
08:01 17.09.2010.

Samo u HRVATSKOJ... Upropastis i napredujes... Fuckas zemlju gdje nitko za nista ne odgovara. Hrvatska je obican ofucani otirac.

VL
DU
Deleted user
08:24 17.09.2010.

Hvala Bogu da ova nesposobna budala odlazi. Ocito je dovoljno unistio CA da ga majcica Lufthansa ili Turkish Airlines mogu jeftino kupiti. Inace \"Mahniti Tapire\": da je bar Zagreb-Istanbul jedini los potez. Pogledaj malo linije iz Njemacke i Engleske. Njemacku je potpuno prepustio Lufthansi (samo da navedem München-Zadar/Dubrovnik) dok je na München-Split kapacitete PREPOLOVIO (proteklih godinau sezoni A319/320 a sada DASH) a LH je uvela i taj let. Takodjer Germanwings (100% kcer Lufthanse) leti za Pulu, Zadar, Split i Dubrovnik i sve su masine pune. Englesku je potpuno prepustio Easyjet-u koji je za ljetnu sezonu cak u najam uzeo vece avione (Boeing 757 sa 210 sjedala) jer su mu vlastiti avioni (Airbus A319 sa 134 sjedala) bili premaleni za tako veliku potraznju!!! On je nesposobnjakovic koji je na to mjesto dosao po politickoj liniji i koji nema ni najblazeg pojma o vodjenju jedne zrakoplovne tvrtke. Jedino sto dobro zna jest drzanje kaputa i vratiju vaznim politicarima kao i potpisivanje povlastenih (citaj besplatnih) karata istima!!! Nitko nece pustiti niti jednu suzu za njime!!!!!!!!!

VL
SA
Sapientinus
08:48 17.09.2010.

Tedeschi je poznat kao izuzetno uspješan poslovni čovjek. Ne čini li vam se kontradiktornim da bi na veoma važno mjesto u svojoj kompaniji uzimao takvog diletanta i neznalicu. Pa radi se o njegovom novcu. Nešto ne štima u logici komentatora. A što se tiče \"jeftine\" kupnje od strane LH: kupili su i Austrian i druge pa nitko ne radi skandale. A avioni koje ima CA su ionako nabavljeni uz njihovu pomoć i novac.

VL
AS
as55
08:53 17.09.2010.

Alaj mi držimo svakakve budaletine na vodečim rukovodečim mjestima ali on nije budala za sebe za sebe je osigurao milione da upropasti Hrvatsku firmu da i kasnije u privatizaciji mogu jedino jeftino otkupiti i još jače uništiti ovu zemlju i narod.Glupog li rukovodstva i u našoj vladi na kojoj je bio onaj lopov Serator koji do sada ne odgovara za ničega i nikome jer je te iste namjestio na rukovodeča mjesta da može ostvariti svoj lopovluk do kraja i na kraju sa diplomatskom putovnicom sbrisati van države gdje ima pohranjene milione od lopovluka.

VL
Avatar Nikica Velikovski
Nikica Velikovski
08:59 17.09.2010.

...Me na Mena Medađđđeri ri jjaaaa....

VL
Avatar Glina74
Glina74
09:14 17.09.2010.

Uništio Croatia Airlines i sada biježi sa milionskom otpremninom koja ga spada po zakonu a Hrvatska krvari svi mi smo BOLESNI

VL
MI
miso
09:05 17.09.2010.

Predlažem naslov: \"Posrnuli Mišetić napušta posrnuli Croatia Airlines i odlazi u posrnulu Atlantic grupu\".

VL
MO
momak23
09:07 17.09.2010.

Ako je bio 13 god na mjestu direktora CA-a i sana ga Tedeschi postavlja za tajnika u svom poduzeću osoba zasigurno zna svoj posao..

VL
DU
Deleted user
09:09 17.09.2010.

@Sapientius: prijatelju, ili puses u istu politicku trubu kao i Misetic, ili nemas pojma o CA i Miseticu. Osim toga pises gluposti: u Austriji se itekako digla medijska prasina pri prodaji Austrian Airlinesa Lufthansi. Osim toga LH je OS kupila TEK ONDA kada je OS bila na rubu propasti i zaduzena sa preko 800 miljonceka eura. I kupili su je jeftino: kostala je naime 1 euro!!! Od zaduzenja je austrijska drzava preuzela preko 500 miliona, tako da je LH za OS platila realno gledajuci malu cijenu od nekih tristotinjak miliona. Slicna je situacija bila i sa Swiss-om. Dalje, LH nije imala nikakvog utjecaja na kupnju Airbusa. Hrvatska drzava je bila UCIJENJENA kupnjom tih zrakoplova (iako je Boeing davao daleko povoljnije uvjete za 737) od strane nekih clanica EU (prvenstveno Njemacke). Naime tada je bilo u pitanju primanje u Vijece Europe i politika je rekla: no Airbus, no Vijece Europe! Lova za kupljene avione je nasa ,a dio aviona je ionako na leasingu - prema tome objasni mi koje nam je to avione kupila Lufthansa?!?!?! Sto se Tedeschija tice: ne brini, ima on racuna uzeti Misetica jer je Misetic jos uvijek politicki cvrsto u sedlu. Jer da nije, vec bi odavno odletio sa mjesta CEO Croatia Airlinesa!!!

VL
VI
vitaszorcms
09:17 17.09.2010.

Kako će sad Žužul sa obitelji putovati đabalesku svaki tjedan u Ameriku ?

VL
KR
krenica
09:18 17.09.2010.

C A treba ukinuti.Oholi paraziti je vode a tu vlada neprofesijalizam i lopovluk. Samo u nedostatku drugih kompanija bi letio sa CA.

VL
Avatar 123456
123456
09:33 17.09.2010.

\"gdje je, vjeruje se, također vrlo izdašno zarađivao\" - u Hrvatskom jeziku treba razlikovati riječi \"zarađivao\" i \"krao\" odnosno \"uništavao\"! \"Zaraditi\" znači nešto raditi što za posljedicu ima stvaranje nove vrijednosti, pa prodajom ili zamjenom te nove dodatne vrijednosti dobiti nagradu u vidu novca ili neke druge robe i tada se to zove \"zarada\" (u korijenu te rijeći je \"rad\"). Ovo što je \"radio\" ovaj \"gospodin\" sa pojmom ili korijenom rijeći \"zarada\" nema ama baš nikakve sveze. On je eventualno \"obnašao dužnost\" kao što to rade sve dangube u RH i zato si je sam i u kooperaciji sa drugim takvim dangubama odredio velika mjesečna primanja koja međutim sa \"zaradom\" nemaju ama baš nikakve sveze!

VL
PR
Protivcenzure
21:20 17.09.2010.

jednu firmu je riješio sada prelazi na drugu.

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.