Kinezi žele koncesiju na nizinsku prugu, oni bi je gradili i njome upravljali
Kinezi su i prije pokazivali interes za gradnju nizinske pruge, no dolaskom kineskog premijera s brojnim izaslanstvom u Hrvatsku taj se interes napokon i konkretizirao sporazumom između CRBC-a i HŽI-ja te razgovorom o tome između premijera dviju država. O gradnji nizinske pruge u Hrvatskoj se govori već godinama.
Komentari 76
Nikakvi javni natječaji - dajte ODMAH Kinezima da sagrade tu prugu. Sutra neka krenu. Bez ikakvih pitanja s naše strane. Jer znamo što će biti: javni natječaj će trajati dvije godine, onda će se netko žaliti, pa će to trajati još par godina, pa će biti novi postupak, pa opet žalba, i na kraju će se krenuti u realizaciju tek tamo negdje 2035. godine.
Koji javni natječaj, odmah im dajte i brodogradnju i željeznice u koncesiju. To je jedini put da si te sektore izvučemo iz blata, a ujedno ćemo i naučiti raditi, možda ne tako revno i precizno, ali ipak bar nekog pomaka će biti. Dok vi raspišete javni natječaj pa dok se netko javi, pa dok vi izsastančite to sve jedno deset puta, odoše Kinezi tamo gdje se ne komplicira. Reagirajte jednom u životu brzo i efikasno.
Zanimljivo je da smo mi unazad 10-15 godina ulupali miljarde u modernizaciju željeznice i nismo učinili ništa osim što je nestala lova. Što bi se dogodilo našim političarima u Kini da su to učinili ?!?
Pruga je sitnica! Naime, ako bi kinezi se ovoga prihvatili, uvoz bi preusmjerili preko luke Rijeka ...
Kinezima pokloniti bistu! Oni kupuju metalni otpad po cijelom svijetu a mi bi se je rijecili zauvjek.
Dajte im i sabor i vladu da njima upravljaju
Kina je jedina danas sposobna izgraditi željezničku infrastrukturu na najvišoj razini i visoki je interes RH da se poveže na međunarodnu mrežu brzih pruga.Koncept bi morao biti na superbrzim vlakovima od Mađarske do Rijeke, sa ogrankom do Pule u prvoj fazi. Potom bi trebalo slijediti pružno povezivanje RH. Odveć smo mala zemlja i možemo biti dobro umreženi, što bi značajno povećalo mobilnost građana, ali i spriječilo prometnu i trgovinski izoliranost. EU se ne pokazuje sposobno i Kinezi pokazuju maksimalnu poduzetnost. Ujedno, ne zaboravimo da je RH bila jedna od rijetkih država sposobna proizvesti vlak. Prilika je da se to i nastavi. Naša operativa nije sada sposobna izvesti niti najmanji pružni projekt što se vidi na dionici Križevci - Dugo Selo, pa i angažmanom poduzeća iz Republike Srpske. I ovakovo bi se stanje trebalo promijeniti. Hrvatska treba gledati svoje interese.
Neka preuzmu i naše pravosuđe.
Kinezi su najbolji dokaz koliko se isplati odbaciti komunizam.
Posebno me raduje sto ce Gospoda Jiang Yu milijune i milijune dolara uloziti u izgradnju hotela i infrastrukturu u rodni kraj najveceg hrvatskog sina, Josipa Broza Tita.I ako se to dogodi, tvrdi da bi i milijun kineza godisnje u Kumrovecc dolazilo , jer Tito je za njih jedan od svijetskih velikana kojega najvise cijene.
Socijalizam spašava HR, ali kineski.
Neka grade isključivo Kinezi bar če nam pojesti zmije i svu gamad po šumama šta imamo
Pozdravljam.Svi cemo profitirati,mislim na gradjane ove drzave.
sada cekamo odgovor americkog veloposlanika. ak ovec nije javio da ne moze, bude sigurno!
Komentari su debelo prekoracili gornji rubikon dozvoljene gluposti,po sistemu dajte neka rade samo da se radi.Tko to kaze da nasi strucnjaci nemogu to raditi.Ne tako davno u vrijeme naseg voljenog druga TITA dok je jos dragi bog po zemlji hodao nase ljubicice bijele nasi graditelji mostova su vazili kao jedni od boljih u svijetu.Krcki most toga typa je bio najbolji bez konkurencije.Omladina je isla masovno dobrovoljno na udarne akcije graditi pruge i ostalu infrastrukturu.Sve to za djabe za udarnicku znacku na koju sam i danas ponosan.Narode progledajte konacno izadjite iz te proklete Hrvatske sutnje.Sutjeli smo previse dugo u povjesti i nista nam nije pomagalo.Moramo se rijesiti okupatora sto nas pljackaju i harace po lijepoj nasoj.Jos nas usput iseljavaju i svoje useljavaju.A nu.
Hitno ponuditi kinezima naseljavanje u slavoniji
Treba Kinezima prodat cijeli HŽ i svu infrastrukturu.....mi u stvari i ne znamo što su to normalne željeznice.....kao što do negdje prije nismo znali što je to normalan taxi......
ma neeee, oni bi je sagradili i dali na upravljanje kmici sataras, razdijelnik majstoru......
Došla su vremena kad socijalizam spašava kapitalizam.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Proglasiti strateškim nacionalnim interesom i dati im odmah neka grade uz koncesiju. Čim je izgrade sva roba koja iz Kine ide u Jadran ići će preko te pruge i one koju grade iz Trsta. To će podići promet Luke Rijeka za min. tri puta. A i promet putnika pa i turista će se povećati.