Kinezi: Morat ćemo uvoziti i inženjere za Pelješki most
Osim inženjere, kineska tvrtka CRBC ne uspijeva pronaći ni radnike za samu gradnju mosta
Komentari 87
Nista se ne brinite Kina je rekla napravit most I bit ce most gotov prije roka makar ga napravili u kini I dopeljali, vidit cete.
neka uvoze i tisuće radnika,inženjera ,samo da to bude napravljeno kako treba,kinezi su ok ,ostali na kontrole.
problem je sto kinezi hoce da dalmatinci rade
Ok. Samo ne inžinjere iz Sirije i slične.
Čujem da u susjednoj Srbiji imaju na pretek visokoobrazovanog kadra i kvalificirane radne snage koji su spremni doći u RH da pomognu u "podizanju" kineskog mosta za Pelješac.
A nek uvezu ak su posao dobili na osnovu ukalkulirane niske cijene rada. To je problem politike i natječajnih uvjeta, moglo se birati i nešto skupljeg ponuđača uz uvjet zapošljavanja domaće radne snage, s pristojnim terenskim plaćama. I to transparentno iskomunicirati u natječaju i s javnošću. Samo nam nemojte naknadno servirati povećanje cijene izgradnje.
Možete se vi sprdati koliko hoćete, al Bosanci su cijelu Jugu gradili, pa će tako i ovaj most.
Nije mi jasna sad dreka večernjeg koji je u zadnjih pet-šest godina objavio sigurno nekoliko tisuća članaka o rijekama meda i mlijeka koji očekuju Hrvate vani. Na stranu to da smo još uvijek debelo u socijalizmu gdje je tradicionalno neuspješna i neučinkovita država svakom loncu poklopac i da dok je god takva situacija, nikad nećemo napredovati, ali sad mi nisu jasne krokodilske suze zbog uvoza radne snage. Pa i kad je Bechtel prije petnaest godina gradio autocestu prema Splitu, bila je ista situacija. Ako nema ljudi na hrvatskom tržištu rada, bit će ih negdje drugdje koji će doći ovamo, odraditi projekt i vratiti se doma. Što bi sad trebalo napraviti? Zaustaviti gradnju? Je li to poanta članka?
neka uvoze kako mi ne bi u sred sezone ostali bez obrazovanih konobara
To je posao unistis firme potjeras inženjere i sve ostalo pa uvozis da ne možemo niže od ovoga i nikom ništa ljudi zadovoljni
ma mrak,, dragi kinezi, uzmete u auto plenkovicevog ministra rada i odvesce vas u bosnu,,npr u kladusu,najblize je njemu za putovat,i inzinjera i diplomiranih i ne diplomiranih i sa samo zeljom za bit inzinjer,, i to lijepo sve u kamion i dovezete na gradiliste dobro vama dobro njima a i ministru,,)))
Kako to da smo uzeli omrazenu komunisticku zemlju da nam radi most? Zar mi nismo bili protiv komunizma?
Neki dan onoliko ljudi, a sad nema tko raditi, pa gdje oni rade?
Ima radnika i inžinjera samo ih treba pošteno platiti, što Kinezi ne žele . A nema kmetova koji će raditi za kruh i vodu.
Svi nasi pobjegli u antifa zapadnu civilizaciju....i niko nece radit za balkanske place.
1. Kinezi su fuseri iz mog radnog kontakta sa njima 2. Lose placaju iz mog radnog kontakta sa njima. 3. I daleko najvaznije i nazalost ovo cu ponovit za 10 godina ko ziv ko mrtav. Hrvatska nije smjela dopustit celicniicni mosto, pogotovu iznad mora. Oni hrdjaju. Nonstop ce trebat bit bojeni. Ogromna greska, samo armiranobetonski most.
Daj naučite se pisat više o tim plaćama. Gleda se satnica i terenska pa smještaj i ostalo. Koja iznadprosječna plaća za 360 sati rada u sobici sa 8 cimera
Predlažem da se pod hitno jave oni koji su ovdje u nebesa dizali kinesko privredno čudo i koji nam godinama sole pamet kako je u Kini sve divno i bajno, u svakom slučaju bolje nego u Hrvatskoj. Evo im prilike da se priključe.
Koji je to ugovor po redu ?--..... Zlocinacka ih se je dosta potpisivala......kad EU otkrije muljaže sa mešetarenjem zemlje koja je kupljena ispod cijene, a prodana skupo državi necete ni tada odgovarati nego ce porezni obveznici opet platiti debilanu
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kod Kladuše i Bihaća navodno ima na tisuće inženjera i liječnika koji pokušavaju na zapad.