Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
27.10.2019. u 21:47

Salvini ima 3,8 milijuna pratitelja na Facebooku (najviše među političarima), 1,8 milijuna na Instagramu i 1,2 milijuna na Twitteru.

Platforma se zove Bestia (Zvijer), po uzoru na pobjedničku predizbornu kampanju američkog predsjednika Baracka Obame čiji je dio bio i oklopljeni Cadillac prozvan The Beast.

Ona radi za čelnika talijanske Lige Mattea Salvinija, njome upravlja Luca Morisi (46), Salvinijev spin-doktor, a u njoj radi 35 stručnjaka za društvene mreže 24 sata dnevno, uključujući i blagdane.

Tijekom predizborne kampanje za europske izbore 26. svibnja, na kojima je Salvinijeva Liga dobila 34 posto glasova, Bestia je stavljala 17 postova dnevno na koje je bilo 60,8 milijuna reakcija (lajkova, komentara, dijeljenja) te pet milijuna sati gledanja videa.

Salvini ima 3,8 milijuna pratitelja na Facebooku (najviše među političarima), 1,8 milijuna na Instagramu i 1,2 milijuna na Twitteru. U nedjelju 27. listopada održavaju se izbori u regiji Umbriji (samo 703.000 birača), prvi poslije odlaska Salvinija iz vlade i stvaranja nove bez njega.

Premda je taj broj birača, u odnosu na ukupno talijansko biračko tijelo od 50,4 milijuna birača, gotovo neznatan, zasigurno će pobjednici (vjerojatno Salvini na čelu desnog centra s Berlusconijem i Meloni) govoriti o volji naroda. Upotreba riječi volja naroda umjesto birača karakteristična je za potencijalne diktatore. Salvini je tražeći ostavku premijera vlade u kojoj je bio ministar unutarnjih poslova zagovarao nove izbore na kojima bi mu narod dao “punu moć” (pieni poteri) za vladanje (kao Hitler 1933. sa zakonom Ermächtigungsgesetz).

Foto: Luigi Mistrulli/IPA/PIXSELL

Salvinijeva radionica slogana ima poruku za svaku priliku. Prate se i reakcije kojima se onda prilagođavaju i slogani. Uglavnom su to općeniti izrazi. “Liga nastavlja svoj let”, “Prvo Talijani”, pa onda slika s kćerkicom i tekst “S rukom u ruci” ili općeniti jutarnji pozdrav “Jeste li spremni?”…

Tko prvi lajka neki post, dobiva pravo popiti kavu i fotografirati se sa Salvinijem. Bestia je tražila da joj se pošalju osobni podaci kako bi “organizirala autobuse kojima će se ići na manifestaciju u Rim” 19. listopada.

Tko plaća Zvijer? Ministarstvo unutarnjih poslova dok je Salvini bio ministar, a sada Liga. Politika mijenja način ophođenja s biračima, no jesu li birači shvatili da se s njima igra ‘zvijer’?

Ključne riječi

Komentara 3

Avatar Ernest_Fulir
Ernest_Fulir
01:24 28.10.2019.

Koja prozirna propaganda protiv Kolakusica i Skore.... Plasite ljude nekim populizmom... koji nonsens... Populizam cete i dobiti jer ste politickim elitizmom totalno distancirali vlast od biraca i od stvarnosti... bolje vam je da vam dodje na vlast populist cvrste rukee jer vam je druga alternativa - revolucija, a znate dobro kako revolucije zavrsavaju za dotad vladajuce... pa vi izaberite sta vam je draze....

Avatar VrliNoviSvijet
VrliNoviSvijet
12:13 28.10.2019.

Da li itko još vjeruje blesavoćama koje piše Silvije Tomašević? Čita li uopće itko njegove konstrukcije? Došlo je do toga da Salvinija uspoređuje s Hitlerom. Nije li to zaista previše?

SK
Skviki
09:01 28.10.2019.

Straše oni nas sa propašću USA, pa super oružjem Rusije, sa novim naoružanjem Srbije i tako dalje i tako dalje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije