Hrvatskoj nedostaje čak 5000 vozača: ukidaju se autobusne linije, kamioni stoje...
Autotrolej je zbog manjka vozača srezao vozni red, na dugim relacijama nisu više po dva vozača u autobusu nego samo jedan.
Komentari 45
zakon trzista. neka dignu place pa ce i biti.
nek zaposle dodu culeja, đâkića i kruljca juniora,kamenčkog,.......
Nece da podignu place,ali zato kukaju stalno,jer cilj im je i uvoziti radnu snagu koja ce raditi za te male novce,sto im i uspjeva.
E baš me zanima odakle oni misle uvesti vozače kada istih nedostaje od Kanade do Australije. Da nisu opet Filipinci u igri ?
Dignite plaće bando pohlepna...
Kada budu digli prijavu na približno tisuću eurica postoji mogućnost da nas se puno i vrati ,u De sam malo više od dvije godine. Od prije mjesec dana sam u novoj firmi na probnom roku sa prijavom 2400 e bruto .
Hrvati bjeze kao ekonomske izbjeglice u njemacku, irsku.... A njihova mjesta ne zelimo popunit drugim ekonomskim izbjeglicama. Ali da bi podigli place....aaahahahaha to je cudo na balkanu.
Ma bravo. Svi vozaci su otisli u Njemacku, a sad ce Hrvatska uvozit Srbe i Bosance. Cestitam!!!
Ma nedao Bog da gazde daju veću plaću.Nemaju,ali za m5.q7 ima za točit.Ma to je najveći problem u hr.
Neznam samo kako nekom padne na pamet da mi imamo love koliko i Njemci Irci i neznam tko još.Te njihove standarde nećemo nikada ni imati jer nemamo jaku privredu tako da niti ne možemo imati u Hrvatskoj njihove plaće.Ljudi zaboravljaju pri tom da stan u nekim dijelovima Hrvatske možeš kupiti takoreći za sitnu lovu dok u Njemačkoj možeš samo sanjati o tome.Kuća nova ili novija u bližoj okolici Minhena na primjer košta najmanje 700.000€ pa je ti kupi.
Glavno da ministri i župani imaju vozače. Za ostalo nije bitno.
Neznam samo kako nekom padne na pamet da mi imamo love koliko i Njemci Irci i neznam tko još.Te njihove standarde nećemo nikada ni imati jer nemamo jaku privredu tako da niti ne možemo imati u Hrvatskoj njihove plaće.Ljudi zaboravljaju pri tom da stan u nekim dijelovima Hrvatske možeš kupiti takoreći za sitnu lovu dok u Njemačkoj možeš samo sanjati o tome.Kuća nova ili novija u bližoj okolici Minhena na primjer košta najmanje 700.000€ pa je ti kupi.
Ima vozača samo malo je postenih poslodavaca.
Naša vlada predano radi kako bi privukla radnike u ovu struku. Za početak skinuli su beneficiju sa tri na dva mjeseca.
I ja sam profesionalni vozac ali ne prekvalificirani nego sam se za to zanimanje i skolovao. Dugo su nas godina podcjenjivali, umanjivali nas znacaj za gospodarstvo kao i ostala zanimanja poput elektricara, raznih montera itd. Sad je takvo ponasanje došlo na naplatu ali nista se ne cini da se ovo lose stanje prekine. Naprotiv evo vidimo da se po vozace ide cak na Filipine samo da se domaceg radnika posteno ne plati. Troskovi poslovanja nisu mali i nije lako ali je jos teze kad u te troskove ulazi koristenje osobnih vozila na racun firme, koristenje jahti na racun firme itd. Inace par kolega mi radi u Njemackoj i vele da je tamo normalno da i gazda obuce radno odijelo i pomaze tamo gdje treba.
ne vracaju se decki iz Slovenije, Ceske, Irske, da preuzmu upravljace u Hrvatskoj za cetvrtinu place koliko imaju sada.
Dosta ste iskoristavali i krali narod, sad se je... te!
Vani za Kod 95 ne treba trogodišnja škola za profi vozača. Svejedno nedostaje vozača jer se radi o šugavom poslu za mediokritetnu plaću.
Ima kvalitetnih vozača ali ga treba platiti a ne prijaviti vkv vozača autobusa kao i čistačicu na 3000 t.kn
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
hahaha... bit ćemo bogatili od švicarske! hahahahaha!!!!! imamo hrvatsku!!!