Europa je iskeširala 357 milijuna eura za most jer on spaja dva dijela Europske Unije
Potpuno slobodno amo-tamo prelazeći sad već nevidljivu granicu između Slovenije i Italije, postao sam još bolnije svjestan problema koji imamo u europskom i hrvatskom mekom trbuhu – BiH
Komentari 15
A mi Europi "iskeširamo" oko 600 Miliona Eura godišnje... dosta te EU propagande.
ono kada hrvatski porezni obveznik uplati brusselu jedan peljeski most svake godine a natrag dobije niti 100% jednog mosta nego samo 85 %. tko dobiva eu novac ? udruge i eu-firme koje su pokupovale hrvatske firme za 1-Euro pa sada povlace novce u ime hrvatske.
njemci su dobili odstetu iz eu-fondova za poplave, a sto su dobili hrvati za potrese, poplave, pozare ? dan danas u eu raspravljaju o tome kake bullshit-uvjete nametnuti hrvatima.
Milanović je (Šuici i ekipi) točno kazao: Sve smo to mi krvavo platili! I plaćamo, ali se i pripremamo i daljnjem plaćanju, iskorištavanju moderne kolonije RH.
Što očekivati od komentatorta HDZ-ovca. Da, Kinezi nisu smjeli graditi taj most, već građevinske firme u EU, jer je to EU novac, a ne Hrvatski. Pored toga išli sa dampiškom cijenom u nadi da će dublje prodrt u EU, ali nisu, naprotiv. Plenky radi toga završio kod Merkelice na šamaranju, Po meni je to velika greška, ali EU fala Bogu nije naivna
sluganski mentalitet, sluganskog piskarala. nista nije europa iskesirala, to je nas novac.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Taj most je trebalo odavno napraviti - hrv. snagama, i u sferi projektiranja i u samoj izvedbi, a bilo bi i više nego isplativo jer, strogo uzevši, most je jeftiniji od 2x2 cijevi Sv. Rok i Kapele tunela duž AC prema jugu. Dakle, formalno on jest poveznica prema Grčkoj (kroz Albaniju, doduše koja nije članica) - ali on prvenstveno ima ogromnu ulogu unutar hrv. ozemlja jer, osim što bukvalno život znači za najviše južnu županiju (sjetimo se problema s provozom gotovine, opasnih tereta i dr. kroz BiH), iz prom. izolacije izvlači dva velika i značajna otoka (Korčula 2nm i Mljet 8 nm od kopna). Neizravno, i Lastovo preko Korčule, što je naš najviše udaljen otok, a da je stalno nastanjen. Logičan sljedeći potez bi bio most do Korčule. A krajnji jug RH je najviše ranjiv, ne samo u vojnom pogledu nego i infrastrukturno gledano, što se tiče opskrbe, el. i komunalija. Tako da nema ozbiljne države koja već ne bi povezala dva fragmenta ozemlja, a da je to teh. izvedivo, štogod mi pričali sada o EU - jest, hvala im na sredstvima, ali to je moralo biti gotovo već jučer.