Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 105
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Povezivanje juga
Povratak na članak

EU bi mogao financirati pelješki most, ali ne zna se kada i koliko

Iz Komisije su neslužbeno Hrvatima rekli da se može predlagati i most za isključivo automobilski promet poput pelješkog

Komentari 29

UK
Ugo Kajvez
09:10 20.07.2012.

Kak ne, priče za djecu, ....................... mudraci koji ste ovu priču izmislili jeste pogledali gospodarsko stanje i blagajnu EU-a u zadnje vrijeme?? ............ Raspada im se njihova EU od financijske krize a vi o bajkama za slijepce .........

VL
CV
crna vrana
09:12 20.07.2012.

Ja dajem obećanje da će Dubrovnik i primorje biti povezan neprekinutom vezom bilo mostom ili koridorom - izjavio je u četvrtak premijer Milanović. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Još jedno predizborno obećanje za lokalne izbore. Ludom radovanje. Notirat ćemo ga kao aneka Plana 21.

VL
PI
piranha
09:16 20.07.2012.

Rješenje je u Hrvatskoj republici Herceg Bosni.Jadnici još niste shvatili niti naučili.Lažni Šeik u Neumu a Ibro i Mustafa mu kažu Neum je većinski Muslimanski,a on je NAJHRVATSKIJI grad na svijetu.99% stanovnici Hrvati.Muslimani 0,00001%.Samo ga je Dube Šujica skužila i rekla da takvih kroz Dubrovnik kroz godinu prođe na tisuće.Bravo Dube.

VL
DU
Deleted user
09:27 20.07.2012.

Ugovorena cijena mosta s Konstruktorom 2008. godine je bila 260 mln eura i povrh toga bi se mogla kretati cijena prilaznih cesta i 2 mala tunela još 40 do 50 milijuna eura. To može RH i sama via naknada za AC koja je već sadržana u cijeni L motornih goriva i ne treba ni EU niti proračunska sredstva. Godišnje se proda cca 3 milijuna tona derivata, a ovisno o zimi otpada na lož ulje od pola milijuna do osamsto tisuća tona (u cijeni lož ulja nema tog nameta za AC). Taj most je kritično važna spojnica ozemlja i ulazimo u niz pravnih zavrzlama bez njega kad uđemo u EU i još izvlači iz prom. izolacije golem Pelješac i 2 otoka koji mu izravno gravitiraju (Korčula i Mljet) te neizravno Lastovo (via Vela Luka/Ubli). Tako nešto i tako kapitalnog značaja nema cijene odnosno mora se izgraditi...

VL
OG
Oger
09:27 20.07.2012.

20.07.2012. u 09:16h piranha je napisao/la: ......................... .Bravo Dube. --------------------------------------------------------- Ma sta ne kazes! Vikao si bravo Tudjman kad je taj grad sa skoro 100 postotnim hrvatskim stanovnistvom poklonio drugoj drzavi. A sad je sav teret te svinjarije na ovojj vladi po kojoj pljujete. Sta se tvoja Dube nije javila onda kad je njen predsjednik poklanjao hrvatske teritorije?

VL
CH
Changi
09:29 20.07.2012.

I ja bih mogao dobiti na lutriji, ako uplatim, ali ne znam kad ni koliko...Kakve su to gluposti? Dajte radije stavite neki strip ako nemate pametnijih tema...

VL
KO
kolarjeva3
09:56 20.07.2012.

EU bi mogao financirati pelješki most, ali ne zna se kada i koliko - malo morgen !

VL
TO
Toni50
10:02 20.07.2012.

Ostaje za vidjeti jesu li u Eu toliki idioti ili ne da če to financirati bez veze pored super kopnene veze .. I za koju godinu če se koristiti 3% svi če iči cestom i bez granice jel če i i Bosna biti Euslavija... Nitko blesav neče više stotina kuna plačati tamo vamo za most, Zna se i to da če se po zimi zatvarati zbog jakih udara vjetrova !

VL
SA
Savjest
10:09 20.07.2012.

"20.07.2012. u 09:27h mikrogrizzly je napisao/la: Tako nešto (Pelješki most) i tako kapitalnog značaja nema cijene odnosno mora se izgraditi..." Naprotiv, u materijalnoj sferi sve ima svoju cijenu, a neprilike pojedinca ili zajednice počinju onda kad on ili ona mislili da nešto mora imati bez obzira na cijenu, to postigne, i tako nastavi dalje. To je siguran put u propast! Postavimo stvar ovako: može li most kompenzirati svu štetu koja proizlazi iz činjenice da BiH ulazi u sam trbuh Hrvatske, da joj dakle bitno smeta, isto kao i Hrvatska Bosni i Hercegovini? Odnosno, može li se problem međusobnog smetanja pretvoriti u zajedničku korist? Ako može kako?

VL
SA
Savjest
10:15 20.07.2012.

"20.07.2012. u 09:27h Oger je napisao/la: 20.07.2012. u 09:16h piranha je napisao/la: ......................... .Bravo Dube. --------------------------------------------------------- Ma sta ne kazes! Vikao si bravo Tudjman kad je taj grad sa skoro 100 postotnim hrvatskim stanovnistvom poklonio drugoj drzavi." 1718. godine Neumm i Sutorinu poklonila je turska vazalna država Dubrovnik (Dubrovačka Republika) Otomanskoj carevini, kako ne bi imala direktne granice s Mletačkom Dalmacijom. Ne bih znao je li tada dubrovački knez bio neki Tuđman?

VL
DU
Deleted user
10:16 20.07.2012.

Uopće se ne radi o odnosu BiH i RH nego o EU i vjerojatno schengenskom režimu na toj granici oko Neuma koji će napraviti birokratski pakao stanovnicima južno od lokacije mosta jer više uopće neće biti aktualan sadašnji režim prolaska kroz granične kontrole nego kako EU birokracija bude diktirala. Što znači da nema provoza žive stoke kroz Neum, da nema mogućnosti za kamionski prijevoz nego trajektima i kao što veli Pusić, utjeha da kućni ljubimci mogu ipak u osobnom autu kroz Neum. Pa kako dnevno ide cca 500 kamiona za DB regiju i otoke krajnjeg juga - ajmo izračunati neizravnu štetu zbog poskupljenja i otezanja transporta. A da se ne govori na što će ličiti neumski kraj u srcu turistički sezone kad bi se svaki turist trebao prijaviti/odjaviti iz schengenskog režima i koliko bi se onda čekalo. Ni kola Hitne ne bi mogla rotirkama najavati brzi prolaz kao trenutno... Tako da glupo pričati o odnosima RH i BiH kad se zna da će EU administracija diktirati svaki detalj graničnog režima. I zato most nema cijene, iako tamo nema etničke granice jer Hrvati naseljavaju Neum.

VL
MA
marras85
10:18 20.07.2012.

EU bi mogao financirati pelješki most, ali ne zna se kada i koliko xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx EU, bi mogla financirati Republiku Hrvatsku ali ne zna se Kad i koliko.

VL
OB
-obrisani-
11:24 20.07.2012.

Dok je Hrvatske i Hrvata Peljeski most ce se graditi !! Kada Hrvatska prestane postojati u sto sumnjam, onda gradite preko BiH, preko Srbije, preko C Gore !! Ali Hrvati i Hrvatska su vjecni !! I stoga cemo izgraditi Peljeskiski most !! Vidi se ovdje da je svaki Hrvat kojem je stalo do Hrvatske za gradnju mosta, a svi oni koji zele unistiti Hrvatsku su za druge opcije !

VL
OB
-obrisani-
11:25 20.07.2012.

Vise od pola godine pisem da se moze povuci novac iz EU fondova,, bespovratni novac,, za gradnju Peljeskog mosta !!

VL
ER
Erhard
11:52 20.07.2012.

Microgrizzly, Most ima cijenu, koju Hrvatska u ovom trenutku ne moze platiti. Schengenski rezim na granici bi komplicirao promet ljudi i roba. Medutim ulaskom u Uniju Hrvatska ne mora trenutno uci u Schengenski sporazum dok se ne rijesi problem prolaska. Primjer Velika Britanija. Osim toga nema da i postoje financijska sredstva da se most sagradi u roku od godine dana. Kako isigurati nesmetani prolaz i biti u Schengenu? U stvari znaci paraleleno graditi most i imati trajektnu vezu dok se most ne dovrsi. Dvostruki trosak. Moguce opcije su: Nastavak

VL
ER
Erhard
11:59 20.07.2012.

Microgrizzly. Opcije su Status quo, ali ne pristupiti Schengenu Trajektnsa veza dok BH ne postane clan Unije. Clanstvo u Schengenu Most i privremena trajektna veza. Clanstvo u Schengenu Podmorski tunel i privremena trajektna veza. Clanstvo u Schengenu Zaobilaznica cestom oko Neuma. Clanstvo u Schengenu Tunel ispod Neuma i privremena trajektna veza. Clanstvo u Schengenu Svaka opcija ima svoju cijenu iza i protiv politicke argumente. Ne vidim kako se vecina opcija moze rijesiti bez suglasnosti Hrvatske, BH i EU. Ako EU ima interes da Hrvarska postane clan Schengena pristupom EU, realno je ocekivati da EU participira u finaciranu rjesenja.

VL
SK
skakavac
12:36 20.07.2012.

Meni smeta da naši veleumni političari nisu konzultirali EU za taj projekt nego EU mora slati signale našim nesposobnim politikantima! Bilo šta da počnu rade totalno pogrešno, kako to nazvati nesposobnošću ili?

VL
ER
Erhard
13:00 20.07.2012.

Ocjenjujuci sve navedene opcije od oka, zaobilaznica Neuma bi trebala biti naj jeftinija i dugorocno bi korisnike kostala najmanje (cestarina). Ako je duzina cca 6KM, a Kelemtina cijena (spoj s Zadrom) €17m/km znaci ne bi smijela kostati vis eod €100m. Jedini problem je kako prisiliti BiH da da koncesiju i ne trazi politicke ili teritorijalne ustupke od Hrvatske. To treba rjesiti Evropska Unija, koja moze napraviti pritisak na BiH. Naj vjreovatnije da ako EU odluci da finacira da ce ici za najjeftiniju varijantnu. Vremenski izgradnja 6Km autoceste moze biti vrlo kratka.

VL
Avatar ovdje Maks
ovdje Maks
13:00 20.07.2012.

Treba referendum pa neka jednom nesto odluci narod.Milanovic osjetio pritisak pa se okrece kao suncokret.Ovo je pokusaj prebacivanja krivice na eu i nista drugo.Cudi me premalen pritisak iz samog Dubrovnika.Zar se ne osjecaju zapostavljenima.

VL
PP
Peter Petrovic
13:29 20.07.2012.

najbolje da mi radimo svaki mjesec jedan referendum,,,mislim da je lakse no raditi....znaci sve bi radili da nebi radili.....pa mozda i bolje je,jer jonako nakraju ne dobjes placu vise mjeseci. kada covjek u hrvatskoj je mra raditi i ne dobitii placu.? ali nas covjek je sretan samo da ima posao a za placu jonako mu nebi nista sluzila ier je tako mizerna.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.