Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Sklopljena nagodba
Povratak na članak

Država će koncesionaru Autoceste Zagreb-Macelj platiti 69 milijuna kuna

Koncesionar mora povući podnesenu tužbu protiv RH pred ad hoc arbitražnim sudom i odreći se tužbenog zahtjeva

Komentari 27

IV
Ivanveliki
14:38 29.01.2015.

cekaj, tko je tu blesav!? Mi njima 69 mil kn, a oni nama 55mil kn? Mi njima dajemo nesto u koncesiju i to plaćamo 14mil kn? A gdje je zarada države? Ili je ovaj clanak netočno napisan ili netko ovdje nije svoj

VL
DS
dr.sc.pomoćni bagerist
14:55 29.01.2015.

kako razbacuju novac nas građana kao da su ga oni uplatili u proračun! strašno!!!!

VL
L0
luena 01
14:50 29.01.2015.

=:-)) Nis ne kuzim ,mi njima dajemo u koncesiju i jos im placamo da su uzeli nase AC u koncesiju?!.... ovog ima samo kod nas ako je istina , onda ova Vlada il radi sve uzurbanije unistit nas,il je novinarska patka...

VL
CR
Croasan
15:05 29.01.2015.

Kako je lijepo u Hrvatskoj biti koncesionar !!!! Ja si kao koncesionar zamislim da moram uprihoditi xxx milijuna kuna, a ako to ne ostvarim, država mi plati razliku .Gdje vam je drugovi z a š t i t n a k l a u z u l a ugovora koja štiti i n t e r e s e H r v a t s k e ?????

VL
CR
crocro
18:49 29.01.2015.

Bolje je da koncesiju u Hrvatskoj preuzme neki beskućnik, on bi bolje poslovao. Ovi koncesionari se ponašaju i kao bankari za kredite u švicarskim francima. Stalno te gule, uvećaju ti nakon 10 godina glavnicu, i još si ti njima dužan. Tako i koncesionari za ceste. Tuže Hrvatsku jer im smanjeni promet nije donio očekivanu dobit. A niti banke a niti koncesionari za ceste ne podliježi nikakvim rizicima jer su se dobro isigurali. Za banke znamo kako su se osigurale, a znamo i za koncesionara autoceste. Osigurao se za njega povoljnim ugovorom da u slučaju smanjene dobiti od očekivane, Hrvatska mora snositi izgubljenu štetu koncesionaru. Toga nema na cijelom svijetu da država sama potpiše ugovor na svoju štetu. Ja čisto sumnjam da se tako ne bi dogodilo za za ostale autoceste koje planirao predati nekome drugome u ruke. Svaki živi čovjek u Hrvatskoj tako može gospodariti autocestama, pobirati profit i još k tome od države tražiti izgubljenu dobit. To je štetan ugovor za Hrvatsku i svi koji potpišu bilo kakav ugovor na štetu Hrvatske, odmah moraju podlijegati sankcijama i služiti zatvorske kazne i da im se sva imovina oduzme, bez obzira iz koje ili čije vlasti dolazili. Ako koncesionar želi uzeti koncesiju za neku dionicu, neka izvoli, ali on snosi i rizik svojeg profita i poslovanja, jer lako je poslovati ako će ti država nadokanditi. Zato ne treba nikakvih novih koncesija jer sumnjam da će to biti pozitivno za Hrvatsku, jer mi jednostavno ne znamo kako od svoje imovine imati svoju vlastitu dobit. Zato tuđini trljaju ruke i vesele se neznanju domaćina.

VL
CI
cicibela
15:36 29.01.2015.

Hej, novinar! Jeste li čuli za osnovna pitanja na koje informacija mora dati odgovor: tko, kada, gdje, zašto? Vaša poluinformacija ne spada u novinarsko informiranje.

VL
PO
podravec
16:22 29.01.2015.

Takav štetni ugovor sklopljen je i za Istarski Y,

VL
MX
MXLCLGTG
17:53 29.01.2015.

Ocit primjer da autoceste ne treba davati u koncesije jer ce i u Tom slucaju drzava placati koncesionaru.

VL
BA
bajo2
17:36 29.01.2015.

kao i uvijek,jako smo pametni!

VL
KP
karlo.petrik
16:22 29.01.2015.

Bravo za vladu znadu odlicno poslovati . Cestitam hrvatskom narodu na sirokoj ruci Toga ima samo u hrvatskoj. Da jedan narcist i Egoist moze da radi kaj ga volja bez da odgovara narodu za takovo poslovanje i upravljanje.

VL
GE
gemist
18:02 29.01.2015.

Bilo bi zanimljivo kad bi novinari istrazili kolko je taj Egis ili onaj u Istri uplatio u proračun od 2004.g,a kolko je izvukao iz njega.Ne branim HDZ oni su sklopili taj ugovor,ali i ovaj novi od kukurikavca mi miriši na slično,znači taj novi eventualni koncesionar bu dao 2,5milijardi eur,ak to sve prođe,a da ne misle da im se to ne bu isplatilo,nebi ni davali ponudu

VL
VA
valdop
08:19 05.06.2019.

Po ugovoru za tu koncesiju, RH garantira koncesionaru da će ostvariti određeni prihod, ukoliko ga ne ostvari RH se obavezuje namiriti razliku do ugovorom garantirane zarade, a i to nije sve, svi remonti asfaltiranja, farbanja tunela, a vjerojatno i košenjee trave plača RH, pa ko ne bi uzeo nešto u koncesiju s takvim ugovorom.

VL
MA
marin75
15:30 29.01.2015.

Pitanje je samo koja vlada je za ovo odgovorna. http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/367705/Na-Vladi-ispao-jos-jedan-HDZ-ov-kostur-iz-ormara.html

VL
MF
mato.feric2
16:43 29.01.2015.

sad se pitate koje tu autocestu dao u koncesiju...zna se

VL
SC
sc0rpion
17:45 29.01.2015.

" Ugovorom o koncesiji od 11. srpnja 2003. godine, između Republike Hrvatske (kao Davatelja koncesije) i Društva (kao koncesionara), Društvo je steklo ekskluzivno pravo nad razvojem, projektiranjem, financiranjem, građenjem, upravljanjem i održavanjem autoceste i svih pratećih objekata, postojeće autoceste i postojećih pratećih objekata u trajanju od 28 godina, tj. do 2032. godine. Ugovorom o upravljanju i održavanju od 29.lipnja 2004., Autocesta Zagreb - Macelj d.o.o. povjerila je upravljanje autocestom društvu Egis Road Operation Croatia d.o.o. "

VL
DE
demmian
19:06 29.01.2015.

valjda već je u koncesiji, ali traže lovu ubog manje zarade, jer to ima u ugovoru

VL
Avatar Ante-Portas
Ante-Portas
20:39 29.01.2015.

Ovako je Hdz rasprodavao hrvatske ceste koju nisu bile opterecene kreditima. To vas opet ceka. Lakse vam udje u d... nego u glavu.

VL
ZG
zgkreso
17:44 29.01.2015.

Pretpostavljam da je to naknada koncesionaru za slučaj smanjene zarade. Država isplačuje novac za slučaj smanjenog prometa tom autocestom. Tako izgleda ugovor koji sastavlja HDZ-ova vlada.....

VL
Avatar van_pameti
van_pameti
15:14 29.01.2015.

Ja ne znam što se ljudi ovdje čude i pljuju po ovoj vladi. Vlada (HDZ) se još 2008 obvezala da će u slučaju pada prometa prometa obeštetiti koncesionara.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.