Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 114
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROŠIRENJE
Povratak na članak

Konačno! Otkrili kad će autocesta Zagreb - Karlovac dobiti treći trak

Upravo tu dionicu autoceste svaki dan prijeđe čak 32.693 vozila

Komentari 45

CR
crodux
22:18 28.09.2017.

treba presjeći autoputom od Kutine preko Siska dolje prema Karlovcu da ovi koji dolaze iz smjera Slavonije nemoraju ici kroz Zagreb...

VL
DU
Deleted user
23:06 28.09.2017.

pranje novca na autocesti. ako je ljeti malo gužva onda je gužva samo pred naplatnim kućicama. riješite kućice s vignettom. ovaj koji predlaže ovo nikad se nije vozio izvas sezone pustinjom između ZG i KA.

VL
VI
Vito
09:35 29.09.2017.

Zagreb–Karlovac iznosi 117,6 milijuna eura :: Današnji srednji tečaj HNB -1 € = 7,498018 kn --- 117,6 milijuna eura (potpuno nepismeno) X 7,498018 kn = 881.766.916,8 kuna ili "točnije" jedan kilometar (1km) košta za 43 km autoputa --- 881.766.916,8 kunaa / 43 km autoputa = 20.506.207,36744186 kuna __ Dvadeset milijuna kuna za poravnavanje i nasipavanje već postojećeg vlasništva??? __ Jeftiniji je Pelješki most prema takvom "obrazloženju" proširenja postojećeg autoputa __ Nova dionica autoputa kroz Gorski Kotar je koštala manje po kilimetru. __ Netko stvarno želi opljačkati ne samo hrvatsku, nego i EU.

VL
DU
Deleted user
23:58 28.09.2017.

samo spojiti Autoput iz Slavonije(slavoniku) da ne moraju silaziti i opet ulaziti na Luckom rjeseno brdo gužvi.Sta ce širiti kad je van sezone prazna.A i 2 godine ce je graditi nema niti jednoga mosta i tunela.Opet pranje love.

VL
VI
Vito
09:25 29.09.2017.

Procijenjena vrijednost investicije izgradnje proširenja kapaciteta autoceste Zagreb–Karlovac iznosi 117,6 milijuna eura, te je u tijeku priprema potrebne dokumentacije s ciljem da se osigura sufinanciranje iz europskih fondova. ::::::::::::: Koji se sad pljačkaši žele uključiti u "farbanje tunela"???

VL
VI
Vito
09:24 29.09.2017.

- ističe Direktor ARZ-a Josip Šala. :::::: Ovaj se stvarno šali __ Taj je autoput morao dobiti treće kolničke trakove već nakon pet (5) godina svog postojanja. __ I sad počinje nova pljačka koja je prekinuta zamjenom kalmete __ Najava je "odlična" - početak proširenja za četiri godine __ Umjesto da počnu danas 29. rujna 2017. __ Ako treba pozvati generala Rojsa s njegovim postrojbama koje su radile ceste u ratnom okruženju - širina cijelog profila autoputa - zemljani radovi 1km/ tjedan dana kako bi po nima bez problema vozili tenkovi težine 45 metričkih tona __ Budući da "naš" autoput ima šest trakova, a trebaju dva, lako je izračunati koliko vremena treba za udaljensot od 43 km - 43/6= 7 tjedana - budući trebamo dva to je onda tri tjedna ili "točnije" - zemljani radovi mogu biti gotovi do Dana Duhova - za četiri tjedna __ Sad nek mi netko proturiječi da to nije moguće u poštenoj državi i s poštenim radnicima - vojnom inžinjerijom Hrvatske vojske??? - koja se dokazala u takvim radovima tijekom domovinskog rata na puno težim terenima i visinama pod stalnom neprijateljskom "vatrem"

VL
VI
Vito
07:56 30.09.2017.

Najsmiješnije je što i dalje nitko ne brine o dovršetku autoputa prema Sisku. __ Radove su napustili kod Lekenika i "zašutjeli" kao da nikad nisu ništa gradili. __ Čak nisu u stanju "pustiti u promet" niti tu dionicu kako bo rasteretili 14 km preuske prometnice prema Velikoj Gorici i sam ulaz u Veliku Goricu. __ A prostora ima ne samo za proširenje ceste, nego i za dodavanje još dva-tri željenička kolosjeka kako bi "odvojili" teretni promet od putničkog prometa između Zagreba i Siska.

VL
VI
Vito
08:03 30.09.2017.

Zanimljivo je kako se u Saboru nistko ne brine oko autoputa Zagreb - Sisak, čak ne žele osnovati niti istražno povjerenstvo zbog koga je taj autoput toliko zanemarivan i još uvijek nedovršen __ A kad pogledate na Google-u vidite da je ta dionica neobrađena i šumovita __ Znači "Hrvatske šume" su "vlasnik" tog područja, što znači da je država vlasnik pa nema od koga uzmati zemljište i skupo plaćati svoje zemljište. __ Zato je pitanje; kome nije u interesu završetak izgradnje autoputa do Siska??? --- Kome nije u intersu "otvoriti" dionicu do Lekenika??? __ Dionica do Lekenika nije "otvorena", jer ju ne možete "voziti" na Google-u, a poznato je koliko je Googe "ažuran" kad je preimenovao trg HNK i prije službene promjene u gardskoj skupštini.

VL
VI
Vito
08:12 30.09.2017.

Zagrebačka obilaznica je bila "u startu" preuska i sad već mora pored nje biti izgrađena još jedna istog profila kako bi razdvojila "tranzirni" od gradskog prometa. __ Nova obilaznica bi morala biti u potpunosti odvojena od gradske i izravno spojena na Karlovac, Varaždin i Ivanić Grad bez naplatnih kućica __ Tako bi svi kojima Zagreb nije "prva briga", lakše s Bregane krenuli kamo žele i "obratno", svi koji dolaze iz pravca Karlivca mogli bi voziti izravno do Bregane, Varaždina, Osijeka i dalje, a da ne smetaju prometu u gradovima pored kojih prolaze. __ Naplatne kućice bi bile ujedno i granični prijelazi. __ Uz to bi morali uvesti tehnologiju kakvu imaju Česi - naplata putem bežične veze "skidanjem" s kupljenog ENC uređaja, ili kak li se to sad naziva.

VL
DU
Deleted user
01:25 30.09.2017.

Poluauocesta Karlovac - Pokupsko - Sisak - Kutina.. to bi bio pravi potez. Obilaznica zagrebačke obilaznice. Bolje je izgraditi novi pravac poprijeko nego širiti postojeći po kojem se mnogi voze naokolo. Zagrebačka obilazica je opterećenija od ZG-KA, ali ona nijee pod naplatom pa se zato ništa ne planira.

VL
DU
Deleted user
00:40 29.09.2017.

Aaa što je sa ZG-Okučani???gužva je kao Slavonskom avenijom kada ''jarani '' krenu zabosnu.

VL
VI
Vito
08:25 30.09.2017.

Udaljenost vlakom između Zagreba i Karlovca je 53 km. __ Drugi kolosjek mogu izgraditi zatvorenici koji još uvijek čekaju odsluženje zatvorske kazne na slobodi. __ Nema tu puno mudrosti. __ Dovoljno je njih 4.000 __ U 19. stoljeću, 1892.g. suu za samo tjedan dana Englezi u dužini 283km između Londona i Bristola uredili željezničku prugu tako da su "standardizirali" sve širine tračnica po kojima i danas voze. __ A nisu imali nikakvu mehanizaciju. -- Zato 70.000 nezaposlenika/zgubidana odmah zaposliti na kopanju "brda i dolina" između Zagreba i Karlovca uz postojeći autoput __ Ako je "gužva", polovicu - 35.000 - na autoput, polovicu na željezniki kolosjek. __ I još uvijek će imati za kopati samo 1514,28 metara za željeznicu i 1228,57 metara za autoput __ Ako ne žele - brisanje s burzerada, a zatvorenicima dupla kazna zatvora uz osnovnu ustavom jamčenu hranu - kruh i vodu

VL
VI
Vito
09:42 29.09.2017.

Na burzi radje trenutno više od 70.000 neškolovanih - odredite im "javne radove" kako bi opravdali pomoć koju dobivaju i riješili ste problem zemljanih radova - 43.000 metara podijeljeno na 70.000 nezaposlenih zgubidana i evo rezultata - svaki nezaposleni obradi 061 metar dionice autoceste __ Na to dodajte tisuće osuđenika koji čekaju odsluženje zatvorske kazne na slobodi, jer nema mjesta u zatvorima i evo vam još jedna grupa besplatnih radnika __ Dodajte tome i "slobodne zatvorenike" koji i sad rade u Zagrebu prometnice i "problem" proširenja autoputa je riješen __ Samo što se pljačkaška organizacija ne želi odreći pljačke, a želi i "socijalni mir" pa nas priprema za pljačku godinama unaprijed ovakvim "najavama"

VL
GE
gedore1111
12:21 29.09.2017.

Strateški master plan...siguran sam da trust mozgova najbolje zna. Vjerojatno zato da gužve na kućicama budu na 3 umjesto na 2 trake. 2x50km (ili koliko god) ceste bi dobro došlo negdje drugdje.Dovršetak do Dubrovnika,Hreljin-Žuta Lokva,neka kratica kroz Banovinu....popravak milijarde rupetinana na običnim cestama

VL
Avatar raco
raco
08:00 29.09.2017.

2021 bi tek počela gradnja, znači za 3,5 godine, a bilo bi gotovo 2023. Ljudi moji mi smo još u 2017.

VL
Avatar nekakav
nekakav
07:46 29.09.2017.

gužve su samo pred naplatnim kućicama, i to dva-tri vikenda u cijeloj godini. radit toga razumne zemlje ne grade dodatni trak na autocesti. kao što pametni ne bacaju novac da dodatne cijevi tunela, radi dva malo gušća vikenda u cijeloj zemlji. nijemci nemaju problema sa gužvama, ni talijani, austrijanci, francuzi. s tim problem imaju samo domaći, i oni uzimaju 95% medijskog prostora, i oni trube i sve nas maltretiraju, jer je to 'neizdrživo, toga nigdje nema'. ne smetaju ih gužve u austriji i italiji kad idu na skijanje. tamo čak nema ni kamera ni reportera, da ih pitaju o njihovom velikom problemu na zimovanju. niti ih ismijavaju radi dvije kante sarme koju voze u neku zimsku kućicu, za razliku od našeg ismijavanja čeha i poljaka (nijemce ne smijemo ismijavati, mada voze više pašteta od poljaka). otvoriti dvije tri naplatne kućice više, i problem riješen. za vikend udariti 25% više cestarine, i natjerati turiste, a i ove na moru, da se prilagode. uostalom, problem je samo za vrijeme godišnjih odmora, a tada ljudi ionak imaju vremena, pa nek čekaju u kolonama! da ja sažalijevam nekog koji je na ljetovanju?! halo, pa tko mene sažalijeva zato što čekam u koloni dok idem s posla? i ja bih htio što brže doma doći, pa ajmo, razrušite te blokove, dodatne po dvije trake za svaki smjer, što me briga, ja imam problem cijelu godinu, a ovi jedno popodne jednom u godini?! recite nijemcima nek na više ne dolaze, ni poljaci, ni drugi, samo nam smeće ostave!

VL
ŽU
žuti
08:39 29.09.2017.

Čudi me kako prometnim veleumima, a imamo ih brdo, nije pala na pamet ideja izgraditi obilaznicu oko Zagreba, da se izbjegne nepotreban izlaz i ponovni ulaz za vozila koja su u tranzitu! Izbjegle bi se nepotrebne gužve i dakako i gubitak vremena!

VL
Avatar EUJ-
EUJ-
07:21 29.09.2017.

Zar još ima dovoljno stranaca da nama posude lovu? Zar još ima dovoljno obale i vode da uzmemo hipoteku? Imamo Hrvatsku..

VL
Avatar nekakav
nekakav
07:46 29.09.2017.

gužve su samo pred naplatnim kućicama, i to dva-tri vikenda u cijeloj godini. radit toga razumne zemlje ne grade dodatni trak na autocesti. kao što pametni ne bacaju novac da dodatne cijevi tunela, radi dva malo gušća vikenda u cijeloj zemlji. nijemci nemaju problema sa gužvama, ni talijani, austrijanci, francuzi. s tim problem imaju samo domaći, i oni uzimaju 95% medijskog prostora, i oni trube i sve nas maltretiraju, jer je to 'neizdrživo, toga nigdje nema'. ne smetaju ih gužve u austriji i italiji kad idu na skijanje. tamo čak nema ni kamera ni reportera, da ih pitaju o njihovom velikom problemu na zimovanju. niti ih ismijavaju radi dvije kante sarme koju voze u neku zimsku kućicu, za razliku od našeg ismijavanja čeha i poljaka (nijemce ne smijemo ismijavati, mada voze više pašteta od poljaka). otvoriti dvije tri naplatne kućice više, i problem riješen. za vikend udariti 25% više cestarine, i natjerati turiste, a i ove na moru, da se prilagode. uostalom, problem je samo za vrijeme godišnjih odmora, a tada ljudi ionak imaju vremena, pa nek čekaju u kolonama! da ja sažalijevam nekog koji je na ljetovanju?! halo, pa tko mene sažalijeva zato što čekam u koloni dok idem s posla? i ja bih htio što brže doma doći, pa ajmo, razrušite te blokove, dodatne po dvije trake za svaki smjer, što me briga, ja imam problem cijelu godinu, a ovi jedno popodne jednom u godini?! recite nijemcima nek na više ne dolaze, ni poljaci, ni drugi, samo nam smeće ostave!

VL
Avatar maxist
maxist
06:18 29.09.2017.

Svaka gradnja nije poboljšanje, a ova će ubiti 3 sezone i napraviti pakao u prometu,....a napokon i glavnu gužvu će povećati na naplati........Koja li je struka to odredila ? ...cukorpekari ??

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.