Konačno! Otkrili kad će autocesta Zagreb - Karlovac dobiti treći trak
Upravo tu dionicu autoceste svaki dan prijeđe čak 32.693 vozila
Komentari 45
pranje novca na autocesti. ako je ljeti malo gužva onda je gužva samo pred naplatnim kućicama. riješite kućice s vignettom. ovaj koji predlaže ovo nikad se nije vozio izvas sezone pustinjom između ZG i KA.
Zagreb–Karlovac iznosi 117,6 milijuna eura :: Današnji srednji tečaj HNB -1 € = 7,498018 kn --- 117,6 milijuna eura (potpuno nepismeno) X 7,498018 kn = 881.766.916,8 kuna ili "točnije" jedan kilometar (1km) košta za 43 km autoputa --- 881.766.916,8 kunaa / 43 km autoputa = 20.506.207,36744186 kuna __ Dvadeset milijuna kuna za poravnavanje i nasipavanje već postojećeg vlasništva??? __ Jeftiniji je Pelješki most prema takvom "obrazloženju" proširenja postojećeg autoputa __ Nova dionica autoputa kroz Gorski Kotar je koštala manje po kilimetru. __ Netko stvarno želi opljačkati ne samo hrvatsku, nego i EU.
samo spojiti Autoput iz Slavonije(slavoniku) da ne moraju silaziti i opet ulaziti na Luckom rjeseno brdo gužvi.Sta ce širiti kad je van sezone prazna.A i 2 godine ce je graditi nema niti jednoga mosta i tunela.Opet pranje love.
Procijenjena vrijednost investicije izgradnje proširenja kapaciteta autoceste Zagreb–Karlovac iznosi 117,6 milijuna eura, te je u tijeku priprema potrebne dokumentacije s ciljem da se osigura sufinanciranje iz europskih fondova. ::::::::::::: Koji se sad pljačkaši žele uključiti u "farbanje tunela"???
- ističe Direktor ARZ-a Josip Šala. :::::: Ovaj se stvarno šali __ Taj je autoput morao dobiti treće kolničke trakove već nakon pet (5) godina svog postojanja. __ I sad počinje nova pljačka koja je prekinuta zamjenom kalmete __ Najava je "odlična" - početak proširenja za četiri godine __ Umjesto da počnu danas 29. rujna 2017. __ Ako treba pozvati generala Rojsa s njegovim postrojbama koje su radile ceste u ratnom okruženju - širina cijelog profila autoputa - zemljani radovi 1km/ tjedan dana kako bi po nima bez problema vozili tenkovi težine 45 metričkih tona __ Budući da "naš" autoput ima šest trakova, a trebaju dva, lako je izračunati koliko vremena treba za udaljensot od 43 km - 43/6= 7 tjedana - budući trebamo dva to je onda tri tjedna ili "točnije" - zemljani radovi mogu biti gotovi do Dana Duhova - za četiri tjedna __ Sad nek mi netko proturiječi da to nije moguće u poštenoj državi i s poštenim radnicima - vojnom inžinjerijom Hrvatske vojske??? - koja se dokazala u takvim radovima tijekom domovinskog rata na puno težim terenima i visinama pod stalnom neprijateljskom "vatrem"
Najsmiješnije je što i dalje nitko ne brine o dovršetku autoputa prema Sisku. __ Radove su napustili kod Lekenika i "zašutjeli" kao da nikad nisu ništa gradili. __ Čak nisu u stanju "pustiti u promet" niti tu dionicu kako bo rasteretili 14 km preuske prometnice prema Velikoj Gorici i sam ulaz u Veliku Goricu. __ A prostora ima ne samo za proširenje ceste, nego i za dodavanje još dva-tri željenička kolosjeka kako bi "odvojili" teretni promet od putničkog prometa između Zagreba i Siska.
Zanimljivo je kako se u Saboru nistko ne brine oko autoputa Zagreb - Sisak, čak ne žele osnovati niti istražno povjerenstvo zbog koga je taj autoput toliko zanemarivan i još uvijek nedovršen __ A kad pogledate na Google-u vidite da je ta dionica neobrađena i šumovita __ Znači "Hrvatske šume" su "vlasnik" tog područja, što znači da je država vlasnik pa nema od koga uzmati zemljište i skupo plaćati svoje zemljište. __ Zato je pitanje; kome nije u interesu završetak izgradnje autoputa do Siska??? --- Kome nije u intersu "otvoriti" dionicu do Lekenika??? __ Dionica do Lekenika nije "otvorena", jer ju ne možete "voziti" na Google-u, a poznato je koliko je Googe "ažuran" kad je preimenovao trg HNK i prije službene promjene u gardskoj skupštini.
Zagrebačka obilaznica je bila "u startu" preuska i sad već mora pored nje biti izgrađena još jedna istog profila kako bi razdvojila "tranzirni" od gradskog prometa. __ Nova obilaznica bi morala biti u potpunosti odvojena od gradske i izravno spojena na Karlovac, Varaždin i Ivanić Grad bez naplatnih kućica __ Tako bi svi kojima Zagreb nije "prva briga", lakše s Bregane krenuli kamo žele i "obratno", svi koji dolaze iz pravca Karlivca mogli bi voziti izravno do Bregane, Varaždina, Osijeka i dalje, a da ne smetaju prometu u gradovima pored kojih prolaze. __ Naplatne kućice bi bile ujedno i granični prijelazi. __ Uz to bi morali uvesti tehnologiju kakvu imaju Česi - naplata putem bežične veze "skidanjem" s kupljenog ENC uređaja, ili kak li se to sad naziva.
Poluauocesta Karlovac - Pokupsko - Sisak - Kutina.. to bi bio pravi potez. Obilaznica zagrebačke obilaznice. Bolje je izgraditi novi pravac poprijeko nego širiti postojeći po kojem se mnogi voze naokolo. Zagrebačka obilazica je opterećenija od ZG-KA, ali ona nijee pod naplatom pa se zato ništa ne planira.
Aaa što je sa ZG-Okučani???gužva je kao Slavonskom avenijom kada ''jarani '' krenu zabosnu.
Udaljenost vlakom između Zagreba i Karlovca je 53 km. __ Drugi kolosjek mogu izgraditi zatvorenici koji još uvijek čekaju odsluženje zatvorske kazne na slobodi. __ Nema tu puno mudrosti. __ Dovoljno je njih 4.000 __ U 19. stoljeću, 1892.g. suu za samo tjedan dana Englezi u dužini 283km između Londona i Bristola uredili željezničku prugu tako da su "standardizirali" sve širine tračnica po kojima i danas voze. __ A nisu imali nikakvu mehanizaciju. -- Zato 70.000 nezaposlenika/zgubidana odmah zaposliti na kopanju "brda i dolina" između Zagreba i Karlovca uz postojeći autoput __ Ako je "gužva", polovicu - 35.000 - na autoput, polovicu na željezniki kolosjek. __ I još uvijek će imati za kopati samo 1514,28 metara za željeznicu i 1228,57 metara za autoput __ Ako ne žele - brisanje s burzerada, a zatvorenicima dupla kazna zatvora uz osnovnu ustavom jamčenu hranu - kruh i vodu
Na burzi radje trenutno više od 70.000 neškolovanih - odredite im "javne radove" kako bi opravdali pomoć koju dobivaju i riješili ste problem zemljanih radova - 43.000 metara podijeljeno na 70.000 nezaposlenih zgubidana i evo rezultata - svaki nezaposleni obradi 061 metar dionice autoceste __ Na to dodajte tisuće osuđenika koji čekaju odsluženje zatvorske kazne na slobodi, jer nema mjesta u zatvorima i evo vam još jedna grupa besplatnih radnika __ Dodajte tome i "slobodne zatvorenike" koji i sad rade u Zagrebu prometnice i "problem" proširenja autoputa je riješen __ Samo što se pljačkaška organizacija ne želi odreći pljačke, a želi i "socijalni mir" pa nas priprema za pljačku godinama unaprijed ovakvim "najavama"
Strateški master plan...siguran sam da trust mozgova najbolje zna. Vjerojatno zato da gužve na kućicama budu na 3 umjesto na 2 trake. 2x50km (ili koliko god) ceste bi dobro došlo negdje drugdje.Dovršetak do Dubrovnika,Hreljin-Žuta Lokva,neka kratica kroz Banovinu....popravak milijarde rupetinana na običnim cestama
2021 bi tek počela gradnja, znači za 3,5 godine, a bilo bi gotovo 2023. Ljudi moji mi smo još u 2017.
gužve su samo pred naplatnim kućicama, i to dva-tri vikenda u cijeloj godini. radit toga razumne zemlje ne grade dodatni trak na autocesti. kao što pametni ne bacaju novac da dodatne cijevi tunela, radi dva malo gušća vikenda u cijeloj zemlji. nijemci nemaju problema sa gužvama, ni talijani, austrijanci, francuzi. s tim problem imaju samo domaći, i oni uzimaju 95% medijskog prostora, i oni trube i sve nas maltretiraju, jer je to 'neizdrživo, toga nigdje nema'. ne smetaju ih gužve u austriji i italiji kad idu na skijanje. tamo čak nema ni kamera ni reportera, da ih pitaju o njihovom velikom problemu na zimovanju. niti ih ismijavaju radi dvije kante sarme koju voze u neku zimsku kućicu, za razliku od našeg ismijavanja čeha i poljaka (nijemce ne smijemo ismijavati, mada voze više pašteta od poljaka). otvoriti dvije tri naplatne kućice više, i problem riješen. za vikend udariti 25% više cestarine, i natjerati turiste, a i ove na moru, da se prilagode. uostalom, problem je samo za vrijeme godišnjih odmora, a tada ljudi ionak imaju vremena, pa nek čekaju u kolonama! da ja sažalijevam nekog koji je na ljetovanju?! halo, pa tko mene sažalijeva zato što čekam u koloni dok idem s posla? i ja bih htio što brže doma doći, pa ajmo, razrušite te blokove, dodatne po dvije trake za svaki smjer, što me briga, ja imam problem cijelu godinu, a ovi jedno popodne jednom u godini?! recite nijemcima nek na više ne dolaze, ni poljaci, ni drugi, samo nam smeće ostave!
Čudi me kako prometnim veleumima, a imamo ih brdo, nije pala na pamet ideja izgraditi obilaznicu oko Zagreba, da se izbjegne nepotreban izlaz i ponovni ulaz za vozila koja su u tranzitu! Izbjegle bi se nepotrebne gužve i dakako i gubitak vremena!
Zar još ima dovoljno stranaca da nama posude lovu? Zar još ima dovoljno obale i vode da uzmemo hipoteku? Imamo Hrvatsku..
gužve su samo pred naplatnim kućicama, i to dva-tri vikenda u cijeloj godini. radit toga razumne zemlje ne grade dodatni trak na autocesti. kao što pametni ne bacaju novac da dodatne cijevi tunela, radi dva malo gušća vikenda u cijeloj zemlji. nijemci nemaju problema sa gužvama, ni talijani, austrijanci, francuzi. s tim problem imaju samo domaći, i oni uzimaju 95% medijskog prostora, i oni trube i sve nas maltretiraju, jer je to 'neizdrživo, toga nigdje nema'. ne smetaju ih gužve u austriji i italiji kad idu na skijanje. tamo čak nema ni kamera ni reportera, da ih pitaju o njihovom velikom problemu na zimovanju. niti ih ismijavaju radi dvije kante sarme koju voze u neku zimsku kućicu, za razliku od našeg ismijavanja čeha i poljaka (nijemce ne smijemo ismijavati, mada voze više pašteta od poljaka). otvoriti dvije tri naplatne kućice više, i problem riješen. za vikend udariti 25% više cestarine, i natjerati turiste, a i ove na moru, da se prilagode. uostalom, problem je samo za vrijeme godišnjih odmora, a tada ljudi ionak imaju vremena, pa nek čekaju u kolonama! da ja sažalijevam nekog koji je na ljetovanju?! halo, pa tko mene sažalijeva zato što čekam u koloni dok idem s posla? i ja bih htio što brže doma doći, pa ajmo, razrušite te blokove, dodatne po dvije trake za svaki smjer, što me briga, ja imam problem cijelu godinu, a ovi jedno popodne jednom u godini?! recite nijemcima nek na više ne dolaze, ni poljaci, ni drugi, samo nam smeće ostave!
Svaka gradnja nije poboljšanje, a ova će ubiti 3 sezone i napraviti pakao u prometu,....a napokon i glavnu gužvu će povećati na naplati........Koja li je struka to odredila ? ...cukorpekari ??
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
treba presjeći autoputom od Kutine preko Siska dolje prema Karlovcu da ovi koji dolaze iz smjera Slavonije nemoraju ici kroz Zagreb...