ČESTICE I SILE
Povratak na članak

Znanstvenik objasnio zašto je život poslije smrti nemoguć

Ne postoji način unutar zakona fizike da informacije pohranjene u našim mozgovima potraju nakon naše smrti - tvrdi Sean Carroll

Komentari 214

PR
pritiskovic
15:20 09.11.2017.

Kad pomislim da moram umrijeti dođe mi da se ubijem.

Avatar Ledeni
Ledeni
14:36 09.11.2017.

A po važećoj teoriji velikog praska cijeli je svemir nastao explozijom iz točke manje od atoma, I sad će on meni objasniti što je moguće, a što nemoguće.

14:06 09.11.2017.

Duša je savršeniji oblik procesora postojanja nakon tijela. Znanstvenik fizičar kao tjelesni čovjek je još uvijek ograničen u percepciji kvantne fizike energije postojanja ljudskog bića.

Avatar tkozna
tkozna
15:37 09.11.2017.

Niti električna energija koju sada poznajemo, sve dok, nije otrkivena i defnirana nije "postojala''. Pitanje je koliko vrsta energije još postoji u različitim oblicima i djelovanjima. Na koncu da li se život može objasniti samo materijom i energijom. Možda će se za koju deceniju otkriti druga definicija života.

14:19 09.11.2017.

Prostor duše netreba niti tražiti u domeni kvantne fizike , atoma i elektrona . Ako je prema ozbiljinim teorijama samo fizičko postojanje čovjeka privid stvarnosti koliko smo tek daleko od razumjevanja duše kao objašnjivoga????!

DD
dobar.d
14:38 09.11.2017.

Sean Carroll je samo još jedan primjer onoga o čemu je Einstein govorio kad je rekao da su dvije stvari bezgranične : svemir i ljudska glupost, (premda je izrazio sumnju u bezgraničnost svemira)...Dakle, prema Einsteinu ljudska glupost je dokazano bezgranična. Ironija je u tome što je i Einstein bio čovjek i to jedan od tipičnijih primjeraka.

Avatar istovari
istovari
15:15 09.11.2017.

Nije čovjek ko ne umre! .... :-)

CR
crodux
18:13 09.11.2017.

Vjera nije znanost!

SE
serđo12
14:16 09.11.2017.

A da li je on čuo za Chuck Norrisa koji ima 7 života!?

IS
Iszrian
17:23 09.11.2017.

Kao prvo ovaj je kozmolog i fizičar i nije u njegovoj ingerenciji da propovijeda o ljudskom mozgu, a kamoli o spiritualnim pitanjima. Kao drugo, ove njegove tvrdnje su loše prikriveni rigidni materijalizam koji je trebao umrijeti još u 20.st (i pretpostavljam, dobra doza implicitnog scijentizma). Čestice su u svojoj najosnovnijoj bazi točke i kao takve ne mogu imati dimenzije, samo mjesto u prostoru, niti mogu biti sačinjene od neke tvari. Interpretacija kvantne fizike na bazi polja (za koja nitko ne zna točno što su) je jedna od 10 jednako točnih interpretacija kvantne fizike tako da ovo ne znači ništa. Po jednoj drugoj interpretaciji (mislim da je Informacijska teorija) ono što je bazično stvarnosti, od elementarnih čestica do skupina galaktika je informacija, a ako je naš um informacija koja nastanjuje drugu informaciju (tijelo) onda je upitno dali je toliko (ako uopće) vezana za tijelo. Iz svega ovoga ukratko se mogu izvući dva zaključka, ili je um iluzija (u tom slučaju mi ovaj iluzorni fenomen znanstvenika nema pravo govoriti o svojim uvjerenjima), ili je um fundamentalnija pojava nego tijelo kojim upravlja, a ne obratno. Sve u svemu, propagandni i neinformirani članak propagandnog i neinformiranog portala.

Avatar jest
jest
14:07 09.11.2017.

On je ograničeni idiot.

NE
nemanatrag
16:27 09.11.2017.

Aleluja!!!

Avatar vitez
vitez
14:58 09.11.2017.

E kada je tzv znanstvenik sve objasnio tako lijepo...sad sam mirniji Bog ne postoji, moral ne postoji, život poslije smrti ne postoji....samo ostaje odgovoriti Zašto onda živimo? Ima li smisla živjeti? Zašto čovjek ima zapisan genetski kod, otkud mu to? Postoji li netko tko upravlja ovim svemirom ili smo poput djeteta u majčinoj utrobi koje tvrdi da "ne postoji mama, ne postoji drugi život nakon rođenja, smiješno je da ima života gdje dišu na nos i usta, i da se hrane na usta, kada oni imaju pupčanu vrpcu i to je nespojivo s životom kada se prereže, da ne mogu oni hodati, oni plivaju...i da je rođenje KRAJ-SMRT nema više ništa!" Eto, takav je naš znanstvenik kojeg citira Večernji list, odmah mi je laknulo!

14:00 09.11.2017.

pošto se nitko odande nije vratio...život poslije smrti je podjednako moguć i nemoguć....LOL

Avatar Semper5
Semper5
07:36 10.11.2017.

"Da bi se život mogao nastaviti nakon smrti, testovi kvantnih polja bi otkrili "duhovne" čestice i sile, a nisu." - Ovo je klasični primjer argumentum ad ignorantiam ili argument neznanja. Nepostojanje dokaza za neku tezu nije samo po sebi dokaz za suprotno. Prije nekoliko stotina godina za atome, fotone i druge čestice bi također tvrdili da ne postoje, dok je Darwin smatrao da su stanice u organizmu nekakva želatinska masa koja nema neku posebno važnu ulogu u životu.

Avatar muljib@vecernji
muljib@vecernji
01:20 10.11.2017.

Moja baba ne vjeruje u wireless i nije joj jasno zašto za TV treba antena (to ruglo na kući) kada je televizija uštekana u zid i radi. Nisam neki vjernik, ali tvrditi da ne postoji duša, odnosno prijenos podataka izz u neki viši oblik samo zato što to (još) ne možemo dokazati je tvrdnja u rangu moje spomenute babe.

Avatar krcedolac
krcedolac
20:44 09.11.2017.

Besmrtnost postoji za sve osim za čovjeka.Životinje i biljke nemaju znanje o vlastitoj konačnosti stoga su i besmrtne.Ne mogu racionalno raspredati o vlastitoj smrti jer im je taj koncept nepoznat...Netko je covjeku gadno podvalio davsi mu razum i svijest daa je konačan..i tu je sva nevolja nepodnošljive lakoće zivljenja.

17:57 09.11.2017.

Einstein bi mu napisao da je beskrajno glup...

Avatar mdoresic
mdoresic
19:51 09.11.2017.

Očito moj komentar ne prolazi. Nema ga!!!

10:57 10.11.2017.

Koji to zakon fizike kaze da iz nicega nastane eksplozija I od toga nicega nastanu na kraju planeti.....Itd?Pa da je I moguce da iz tog nistavila nastane eksplozija-tko je stvorio to nistavilo?

« 1 2 3 4 »