NAJNOVIJI RAD

NASA-ini znanstvenici otkrili tragičan mogući razlog zašto još nismo stupili u kontakt s izvanzemaljcima

izvanzemaljci
pixabay
14.11.2022.

Znanstvenici NASA-e objavili su najnovije izvješće u kojem objašnjavaju potencijalni razlog zašto ljudi još nisu dosad stupili u kontakt s izvanzemaljcima.

Naime, znanstvenici su objasnili kako je moguće da su se izvanzemaljske civilizacije same uništile prije nego što su mogle stvoriti naprednu tehnologiju kojom bi mogli napraviti korak komunikacije s drugim civilizacijama.

Teorija 'Velikog filtera' objašnjava kako je moguće da je više civilizacija živjelo u svemiru, ali su sami sebe uništili prije nego što su mogli stupiti u kontakt sa Zemljom.

Ipak, postoji tračak nade za ljude, prenosi Huffpost. S obzirom da znamo zašto je došlo do toga, ljudi mogu napraviti određene korake kojima bi spriječili vlastito izumiranje, piše u izvješću tima istraživača u NASA-inom Laboratoriju u južnoj Kaliforniji.

''Ključ za uspješno prolaženje čovječanstva kroz takav univerzalni filter je... identificiranje destruktivnih atributa u nama samima i njihovo neutraliziranje unaprijed'', napisali su u radu objavljenom 23. listopada.

Što god postoji da bi moglo uništiti ljude, vjerojatno je velika ugroza i za život na drugim planetima, navode autori, dok kao vjerojatne krivce navode nuklearni rat, pandemiju, klimatske promjene te nekontroliranu umjetnu inteligenciju.

''Povijest je pokazala da nas je natjecanje unutar vrste i, što je još važnije, suradnja dovela do najviših vrhunaca izuma. Pa ipak danas znamo za pojmove koji se čine antitezom dugoročnog održivog rasta: rasizam, genocid, nejednakost, sabotaža'', naveli su znanstvenici.

>> VIDEO Turski šef policije obećao osvetu: ‘Uhitili smo osobu koja je postavila bombu'

11:15 25.11.2022.

Pretpostavke, pretpostavke....... Objavljivati treba samo ono što je faktički potvrđeno, dokumentirano. Znanstvenici maštaju, a njihov rezultat maštanja boduje se više negoli običnog smrtnika, jer o svijetu i temeljima života na Zemlji znaju puno više nego drugi ljudi. Ali svi možemo maštati, mašta nema granica. Npr., mašta je na svijet donijela knjige, filmove i serije poput Zvjezdanih staza i Ratova zvijezda, Dine, Riddickovih kronika, King Konga, 20 000 milja pod morem, Avatara, Aliena....... Danas je svima jasno da takav nivo razvoja kakav je recimo opisan u Ratovima zvijezda, npr. međuzvjezdane brodove veličine gradova ljudski rod nikad neće dostići. Za to su potrebni enormni resursi koje ovaj planet nema. Potencijalno je moguće eksterno međuplanetarno rudarstvo radi pribavljanja milijuna tona ruda s opet izmaštanim transportnim brodovima koji mogu ponijeti desetke milijuna tona na Zemlju, kao npr u Alienu...... Vjerojatno nas povremeno posjećuju strani brodovi - nisu baš sva dosadašnja svjedočenja plod umišljaja ili pogrešnog tumačenja viđenoga - proizvodi civilizacija daleko tehnički naprednijih od naše, jer je već činjenica da su u stanju vršiti međuzvjezdane letove fascinantna. Kad bude sigurno dokazan posjet ili službeno priznato viđenje nepoznatih objekata koji se jedino mogu pripisati vanzemaljskoj civilizaciji, tada treba objavljivati. Sve drugo do tada spada u domenu kripto znanosti.

SF
sflajpan
19:39 14.11.2022.

CO2 Agenda u punom zamahu.A zamislite njihov svijet punog kisika i onda upalite šibicu.Valjda ni biljke ne smiju disati.A i njih smo pocijepili kao i ljude pa ni uroda nemamo ako dobro ne zatrujemo okoliš.

VI
virusbr2
19:01 14.11.2022.

NASA-ini znanstvenici otkrili.... ništa... Samo naklapanje. Svemirce nismo, niti ćemo sresti, sve dok su važeći zakoni fizike i brzina svjetlosti kao konačna granica . Naša galaksija i sve druge, vrve životom. Zašto ih nismo sreli? Jednostavno, predaleko su.. Jedini kojee bi mogli upoznati, moraju biti iz našeg Sunčevog sistema, a njih ,za sada nema.