Reklama sa Super Bowla 'posvađala' internet, ljudi se ne mogu odlučiti je li briljantna ili najgora ikad
Na ovogodišnjem Super Bowlu jedna je reklama privukla golemu pozornost, a riječ je o reklami za Oatly, veganski brend iz Švedske kojo proizvodi alternativu mliječnim proizvodima od zobi.
Komentari 4
Možete slobodno prestati copy/paste podatka o gledanosti Super Bowl-a; prema svjedočanstvima na socijalnim mrežama ljudi su ga zaobilazili u širokom luku jer je politizacija i 'virtue signalling' toliko kontaminirao priredbu da se prosječni amerikanac radije odlučio igrati društvene igre s prijateljima.
U rangu hrvatskih reklama. Dovoljno je jedan tweet u Americi da se stvori popularnost i hype nečega. trash nacija, trash sport
Odvratno je! Užasno je!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Necu nikad zaboravit kad mi je neka djevojcica u trg. centru nudila na standu da probam neko zobeno cokoladno mlijeko. Bio sam s klincem, pa reko - evo bude on probao. Proba, pita ga ova jel dobro - mali veli - ne odvratno je. Poanta price - od djeteta ces uvijek dobiti iskren odgovor...