Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Jeste li je vidjeli?

Reklama sa Super Bowla 'posvađala' internet, ljudi se ne mogu odlučiti je li briljantna ili najgora ikad

Foto: Screenshot/youtube
1/3
08.02.2021.
u 09:27

Na ovogodišnjem Super Bowlu jedna je reklama privukla golemu pozornost, a riječ je o reklami za Oatly, veganski brend iz Švedske kojo proizvodi alternativu mliječnim proizvodima od zobi.

Spektakularna završnica doigravanja NFL lige, poznata i kao Super Bowl, već je godinama najgledaniji sportski događaj u Americi koji prati više od 100 milijuna ljudi. Upravo zbog njegove popularnosti Super Bowl je događaj koji privlači i brojne oglašivače koji nastoje pred višemilijunskim auditorijem predstaviti svoj proizvod u najboljem svjetlu.

Na ovogodišnjem Super Bowlu jedna je reklama privukla golemu pozornost, a riječ je o reklami za Oatly, veganski brend iz Švedske kojo proizvodi alternativu mliječnim proizvodima od zobi.Reklama od 30 sekundi sastoji se od toga da izvršni direktor tvrtke Toni Petersson svira i pjeva pjesmu o mlijeku. Nakon njezina prikazivanja društvene mreže su gotovo eksplodirale, a gledatelji se ne mogu odlučiti je li ova reklama nešto najbolje ili najgore što su vidjeli.

Foto: Screenshot/youtube

"Ta reklama je bila toliko loša da nikad više neću kupiti Oatly", "Oatly, volim vaše mlijeko i sve, ali zbog te reklame sam htio iskapiti bocu kravljeg", "Najgora reklama ikad", neki su od komentara nezadovoljnih gledatelja.

Foto: Screenshot/youtube

Ipak, bilo je i onih koji su u ovom performansu direktora uživali. "Ok, ovo mi je najbolja reklama dosad, savršen smisao za humor", "Kupit ću sve dionice Oatlyja", "Ovo je bila najčudnija reklama na Super Bowlu ikad i nikad nisam bila sretnija zbog toga", "Ne mogu izbaciti jingle iz glave", pisali su.

Čini se kako su u upravi Oatlyja upravo i očekivali ovakve reakcije.Na službenim stranicama prvo su napisali kako je to doista njihov direktor pjevao na Super Bowlu, a potom su počeli dijeliti i majice s natpisom: "Stvarno mi se nije svidjela ona reklama Oatlyja". Ovo je još jedna potvrda zlatnog pravila marketinga, a to je  da je svaka reklama dobra reklama ako se o njoj priča.

Ključne riječi

Komentara 4

IG
igorl
09:48 08.02.2021.

Necu nikad zaboravit kad mi je neka djevojcica u trg. centru nudila na standu da probam neko zobeno cokoladno mlijeko. Bio sam s klincem, pa reko - evo bude on probao. Proba, pita ga ova jel dobro - mali veli - ne odvratno je. Poanta price - od djeteta ces uvijek dobiti iskren odgovor...

JO
jorgen
09:36 08.02.2021.

Možete slobodno prestati copy/paste podatka o gledanosti Super Bowl-a; prema svjedočanstvima na socijalnim mrežama ljudi su ga zaobilazili u širokom luku jer je politizacija i 'virtue signalling' toliko kontaminirao priredbu da se prosječni amerikanac radije odlučio igrati društvene igre s prijateljima.

TK
Trkaci_konj
11:43 08.02.2021.

U rangu hrvatskih reklama. Dovoljno je jedan tweet u Americi da se stvori popularnost i hype nečega. trash nacija, trash sport

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije